Alkumetreillä 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minisun..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Karamelli, plussa se haaleekin plussa:) Eiköhän se siitä vahvistu kunhan malttaa parikin päivää ootella..

Hösis, joillakin jää oviksesta "se mikälie olikaan" koholle ja se saattaa näyttää viivaa monta päivää oviksesta eteenpäin..seurailet niinkuin Hertta jo sanoi et millon on vahvin viiva..ja niin etiäpäin:)

Juu eikun tikut tilaukseen. Tilasin viimeks sielt kotitesti.fistä (siis se luotetta eikä se epärehellinen com;) ja niillä bongasin ihan hyvin oviksen vaik ei tasavahvaa viivaa tullukaan..eli sielt tulen taas tilaamaan..varmaan samanlainen 6+3 satsi on ihan riittävä..ainakin viimeksi riitti justiisa:)

Kiitoksia onnitteluista!:)Olo on onnellinen mutta myös hämmentynyt.Koko yö meni uneksiessa raskaudesta;)Tein aamulla vielä toisen merkkisen raskaustestin ja sekin näytti vahvaa plussaa että kyllä täällä taidetaan raskaana olla:)
Toivotaan karamelli että se viiva vahvenee siitä!Käy tosiaan vaikka ostaa toisen merkkinen raskaustesti!Mutta luin jostain et hcg hormonin pitoisuus nousee parin päivän välein.Ihan joka päivä ei siis kannata testata.Kamalaa kun tekis mieli kaikille hehkuttaa asiasta:)Varsinkin täällä töissä saan olla tarkkana kun olen tehotarkkailussa kyllä asiasta;)

No, jos testaan taas vaikka lauantaina tai sunnuntaina.:) Siis jos ei täti punainen kurvaa paikalle pillit soiden..

Voi että minisun! Olen tosi onnellinen että sait vahvan viivan! Upeaa!:D
Ajattelitko kauan sitten salata?

Jeps,löysin myös tällaista tietoa:

Hormonin pitoisuus veressä kaksinkertaistuu noin 48 tunnin välein ja saavuttaa huippunsa 50 - 70 päivän kohdalla.[2] Istukkahormoni on noussut mitattavalle tasolle 11 päivää hedelmöityksen jälkeen 98 prosentilla naisista.

Väärä negatiivinen tulos voidaan saada, jos testi tehdään liian varhain. Vain viidellä prosentilla raskaana olevista naisista on mitattavia istukkahormonin pitoisuuksia veressä kahdeksan päivää hedelmöityksen jälkeen. Muutama päivä kuukautisten poisjäännin jälkeen tehty testi antaa useimmiten luotettavan tuloksen, jos naisen kuukautiskierto on säännöllinen.

Voi että! On täällä jännää!!
Voin kuvitella, että Minisunilla on vaikeuksia pysyä pöksyissään :) niin mullakin olisi. Ja Karkki, kyllä se nyt plussa on, usko pois.
Voi ei Mimona, halit sinulle! Samperin akka, onko Havajin bileet heikkenemään päin? No, resiinalla sitten perässä ensi kuussa! :)

Tervetuloa Hilda! Vai Hulda? Sinulla on loistava jännäyspäivä, sama kuin mulla :)
Ja Hösis, sanoiko joku että se ensimmäinen vahva viiva olisi oikea? En tiedä. Minulla on kierto 28 ja yhdellä kertaa bongasin oviksen vasta kp 16, mutta nyt aiemmin. Et enpä tiedä. Mut tulee jo tulee, sehän sopii tohon teidän ajatukseen, eikös vain?

Hitto, työt alkaa nyt pahasti häiritsemään tätä palstailua.. mutta palailen.

Sinililja kp 19/28

Heh, mulla loppuu kohta tikut. :D Pitäisköhän vaan antaa olla. Kai se nyt on ihan sama tässä vaiheessa, kun ei kuitenkaan olla mitään ehkäisyä käytetty vaikkei nyt just toivotakaan. Oireet, pahoinvointi ja llimat, siis tulleet jo, joten oliskohan tuo sitten mennyt ohi. Aika näyttää.

Jep resiinalla tullaan perästä!;)..täytyy alkaa jo varulta treenaan hauiksia, että jaksaa sitten pumpata olan takaa! Tikut jo tilaukses..tulee ajoissa sitten:)

Aah minisunilla housuissa pitelemistä!:D..varulta kantsii hankkii tuplahenkseleitä, vyöttää itsesä, teipata suunsa ja vetää kauheet pakkelit naamaan ettei ilmekään värähdä;D..siis jos haluaa pitää asian salassa, vai kui pitkään meinasitte?:)

Mie Karamelli tekisin siuna silleen, et kävisin apteekista Clearbluen ja testaisin huomisaamuna uudestaan... Kun siis tänä aamuna teit toisen testin ja ei vielä juurikaan vahvistunu, niin huomisaamuna sen pitäis sit kait olla jo vähän selkeempi... Kun tuossa siun laittamassa tekstissähän oli, et hormonipitoisuus kaksinkertaistuu 48 h välein... Eli huomenna pitäs kyl olla jo vähän vahvempi viiva :) Mut oottele vaan rauhassa useempi päivä, jos pystyt ;) Miulla tekis mieli mennä itekki ostamaan vielä yksi testi, et onhan tää varmasti totta... :D

Voi vitsi, on kyllä Minisunilla varmaan tekemistä, et kestää hiljaa :D On kyllä hitto miullakin... Tekis niin mieli kertoo kaikille, mut en vaan vielä uskalla... Pakko oottaa useempi viikko viel, jos vaan menee kaikki hyvin...

Hei mikä se nyt vois olla hyvä nimi tuonne toiselle puolelle meijän ketjuksi? Mie voisin jo mennä sinne availemaan kohta puoliin... Mites ois "Alkumetreiltä plussanneet"? Se ois silleen niinku meijän oma ketju täältä lähtösin oleville...

Toi Hertan nimiehdotus on hyvä!Juu on suun kiinnipitämisessä vaikeuksia..Ajateltiin kertoa vanhemmille ja sisaruksille äitienpäivänä,silloin ois n.7+3.Muille ajateltiin kertoa sitten vasta lähempänä 12 viikkoa.Yhdelle kaverille olen jo kertonut.Hänen kanssaan olen puhunut paljon jo yritysaikana.
Kyllä täällä töissä muuten hyvin menee jos ei vaan mitään kauheita oireita tule.Sitten ne on heti kimpussa mutta muuten tää menee ihan normaalisti.Oon tähänkin asti vaan myhäillyt niiden kommenteille..

No ehdottomasti tuut sit, Mimona! Ja myö kun ollaan jo ns. "vanhoja tuttuja" tästä ketjusta, niin toki voipi tulla moikkailemaan tuonne toisellekin puolelle, jos haluat... Ja kylhän myöki täällä käydään kuulumisia kirjottelemassa! Enkä mie nyt ainakaan vielä oo kokonaan tuonne odotuspuolelle siirtymässä, kun on tässä kuitenki nyt vielä niin kriittiset ajat käsillä, että en tahtos heti taas maitojunalla olla takasin tulossa... Mut täällä on kyl niin mukavaa ja työ ootta niin ihania, että en varmaan ihan kokonaan täältä koskaan voikaan poistua... Paitsi sit kun työ kaikki "tutut" ootta kans tuolla odotuspuolella :)

Tulipas taas tyhjänpäivästä jorinaa, mut niin se vaan menee :)

pah ja pöh. Tännekin täti tuli rytinällä aamukuudelta. Ihan hirveet menkkakivut tuli unen läpi, näin unta että olin synnyttämässä kun ne tuntui ihan supistuksilta. Outoa, moneen vuoteen ei ole ollut juuri lainkaan menkkakipuja. Nyt sitten särkylääkkeen voimin uuteen kiertoon. Ja tämä kierto on muuten se, josta plussaan! Oon päättänyt niin.

Jännäyslista:
Sinililja 27.4.
Hillitön Hilda 27.4

Tosi paljon onnea Minisunille! Ihanaa, että teilläkin tuli heti uusi plussa!!

Ja pahoittelut Mimonalle. Mennään nyt sitten samoissa kiertopäivissä ja ens kuussa siirrytään yhtä matkaa odotuspuolelle, eikös vaan.

Hihhih, mulla oli hauskaa kun en saanut unta, mietin -siis oikeesti- noita hauskoja ketjunimiä: masumetrit! :D äh..en jaksa muita ees kirjottaa, oli ihan kamalia. Mutta alkumetreiltä plussanneet on aika selkeä.:)

Kyllä mä odotan nyt ainakin lauantaihin enne ku testaan taas.

Ehdittiin miettiä jo, aiotaan myös (jos kerrottavaa) kertoa äitienpäivänä vanhemmille ja sisaruksille. Mutta lähimmille 2 ystäväpariskunnalle kerrotaan heti, ollaan kerrottu yrityksestäkin ja ne kyllä heti aavistaisivat.:)
Työporukkaa ajattelin niin, että sen äitienpäivän jälkeen, jos joku kysyy niin vastaan suoraan. Mutta voi olla että salaus on kovatöistä siihen äitienpäiväänkin asti, kun siihen reilu 3 viikkoa. Ovat niin "tarkkoja".:) Pitää vain yrittää olla kuin ennenkin.:D

Mie kans Minisun mietin tuota äitienpäivää, et ois aika hyvä äitienpäivälahja :) Miulla ois sillon 8+3. Huih, näyttääpäs ihanalle... Voi kun menis kaikki hyvin meillä kaikilla...

Meillä on siis Minisun tasan viikko eroo?! Siulla tulee 11.5 rv7+3? Alkoko siun vikat menkat siis viikko miun jälkeen? Miulla alko 13.3 ja siulla 20.3? Eli onks siun la viikko miun jälkeen vai miten? Heh, hauskaa miettii näitä...

Hei, käydäänkö jo tytöt laittamassa se Alkumetreiltä plussanneet pystyyn? Mie voin sen tekasta tuonne...
Missä Viljonkka? Senhän piti tulla kans sit siihen meijän ketjuun..

Laskin la:n tekayn kalenterilla:http://www.tekay.fi/raskauskalenteri/kiekko.html
Mulla alkoi viime menkat 19.3.Lasken et kierto on 29 päivää ku niin se yleensä on ollut.Eli mulla ois äitienpäivänä 11.5 raskausviikkoja n.7+4.

Just tuon Tekayn mukaan mieki oon laskenu... Menkat alko 13.3 ja kierto 30 pv.
Siulla kivasti joulupäivänä :)

Hei tuu pian laittaa omat tiedot tuonne toiselle puolelle, just väännän sitä uutta ketjuu meille... En malttanu enää oottaa :)

Hei, kiva laskuri, en ole ennen nähnyt tuollaista. Jos tää on totta, niin mulla ois ätienpäivävä 7+3 ja LA 25.12. Menkat alkoivat siis 20.3.
Voi että, sydänäänet kuuluisivat 29.4.
Voi kun mä toivon että se viiva vahvistuu eikä täti tulisi vuoteen..

Jep, Liisaleenan kans vietetään viel jouluna lomaa kun te jo ähkitte;D Eikun tammivauvaa puurtamaan!

Oottelen täs millon ne mankat alkaa kunnolla juoksemaan ..tähän piti tulla semmonen ällöselostus seuraavaksi, mut jätän tällä kertaa väliin;) ja sanon vain, että paksua kamaa..:)

No älkää nyt meitä hylätkö!!! Pliiiiiiis!!!

No voihan hitto Liisaleena! Tyhmä täti. Mutta kaksipaikkainen resiina odottaa jo teitä! Ja mä tungen sitten mukaan, jos se munkin täti on jo saanut terpeekseen siitä havajista. Voin vaikka työntää, jos te pumppaatte.

Mulla ei oo oikein mitään aavistusta siitä, miten itsellä olisi nyt käynyt. Ei siis mitään oireita vielä pitäisikään olla, mutta ei siis hajuakaan mitä tuolla alaosastossa tapahtuu. Mulla on ollut jotain lievää vatsatautia jo jonkin aikaa ja sit oon pienen tauon jälkeen saanut raahattua itseni jumppaan, joten niiden puolesta varmaan alkaa "oireita" kohta ilmaantumaan. Mutta aion olla oireeton ja plussata silti. Hyväksi todettu.

Oho, olipas tänne tullut tekstiä eilisen jälkeen :D. Ja kiva et mahdun mukaan.
Suuret onnittelut plussanneille miunkin puolesta ja osanotot tädin yllättäneille.
Eli niitä tietoja: jos käsitin oikeen ne ekat luvut niin 27+30 :P ja sitten TJOT 04/08.
Kylläpä aika tuntuu menevän niiiiiin hitaasti, tuntuuko siusta Sinililja samalta? Huoh.
Mie oon kyllä ollu sellanen ettei plussa oo paljoo salassa pysynyt kun sellanen on tullut, ja ehkä siinä on vaikuttanut sekin et heti plussatestin jälkeen miun masu on alkanut pömpöttää kuin 6:lla kuulla raskaudessa joten on ollut ihan sama julistaa ilouutista heti :D. Jos ja kun vielä tärppää niin jos sitten koettas vähän aikaa olla hissukseen.

Luulin viime yönä saaneeni ekan potentiaalisen raskausoireen mutta hitto kun ois vähän liian aikaisessa joten ei auta ei. Lämmitin kuopukselle yömaitoa niin alkoi tosi kovasti pyöryttää ja meinasi oksennus lentää. Jospa niitä oireita alkais reilun viikon päästä olemaan (ihan oikeitakin :D). Mutta mentävä taas...

No en mie ainakaan vielä oo täältä pysyvästi lähdössä :) Mie taidan täällä jännäillä teidän tilanteita ja keskustella yleisistä asioista, mut sit tuolla toisella puolella ruodin omaa oloani, oireita ym. raskauteen liittyvää... Niin vois olla järkevin!

Harmi, kun täti löysi Liisaleenan luo :( No ens kierrosta tuutte sit kaikki perässä, vaikka sillä resiinalla sit :D

Jännäyslista:
Sinililja 27.4.
Hillitön Hilda 27.4

Eiks meijän listalla nyt enempää henkilöitä oo tän kuun puolella jännäämässä? Nyt sitten pitää alkaa uutta kiertoo tsiigailemaan ja miettiä uusia jännäyspäiviä, et saadaan lista taas eloon :)

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08
Hillitön Hilda 27/30 TJOT 04/08
karamelli83 25+25 01/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08, +04/08
Minerva +04/08
minisun 25+27 09/07 +04/08

Jännäyslista

Sinililja 27.4.
Hillitön Hilda 27.4

Lisäsin tuohon listalle siun tiedot Hilda :)

Mistä päin muuten oot? Aattelin vaan tuosta murteesta, että ootkohan sieki Itä-Suomesta päin? :)