Alkumetreillä 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minisun..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oijoi, Liisaleena kuullostaa hyvältä! Ja minisun kanssa, testiä pukkaa!
Mulle jotain muiden jännäilyjä ja iloja päähän kun huomisaamuun on niin pitkä aika!

Nyt mun on kyllä oikeasti välillä tehtävä muuta kuin istua tässä koneella. En kyllä varmaan kauaa malta pysyä poissa.:)
Tulen sit lukemaan uutisia;)
Ainiin muuten, saako raskausoireiluun sairaslomaa? Meinaan et jos tää mun monipuolinen oireilu jatkuu jos plussaa pukkaa?

"Sitä on nyt liikkeellä..." Tuota sanotaan aina ja joka paikassa... :) On vähän jo melkein muodostunu terkkarilla sellaseks small talkiksi :D

Ahaa! Liisaleenalla kipuja, samanlaisia kun edellisen raskauden aikana... Vois jo alkaa laskea 1+1=........ ;)

Heh! Tässä ketjussa nyt taitaa kyllä mennä sadan viestin raja rikki jo vartin sisällä! Kiivasta on...

Siis jos niin paljon oksuaa ym. oiretta, pääkipua, mahakipua tai mitä niitä nyt voi ollakaan, niin ihan varmasti saa saikkua! Miten sitä töissä voi olla ja keskittyä mihinkään, jos jatkuvasti pitää juosta vessaan oksulle?!

Voi hitsi! Minisun, testaat viimeistään huomisaamuna ja Liisaleena kans, pliiiiiiis!!!
Mie en kestä enää.... :D

Oih. On se hyvä että tulin takaisin, kun täällä on näin jännää! Täältähän siirtyy kohta kaikki odottajiin! :) Onnea paljon Karamelli! Toivotaan nyt paljon että se jäisi sinne kotia pitämään. Oon koko ajan rampannut täällä katsomassa minisunin ja mimonan tuloksia ja mietin että pitäisikö se minunkin nyt sitten taas liittyä tuohon jännäyslistaan. Nyt on kp 16 eikä enää tule oikein minkäänlaisia viivoja tikkuun, eli taisihan se ovis nyt sitten olla jo. Limatulppakin irtosi eilen ja siementä on kyllä kylvetty kun ei osattu ovista "varoa". Näin se meidän suunnitelma vauvatoivetauosta etenee... :D Onkos Sinililja vielä hollilla? Meillä kun tuntui aika samanlainen kierto olevan.

Kiva, Hösiksellä vappuaattona jännäyspäivä! Saa jännätä meneekö vappu sit kuivin suin ;) Mut johan meitä kuivinsuinolijoita jo täällä pari... :) Eikun vaan mukaan greippilimppakerhoon :D

Hui! En tosiaan tajunnut että sehän onkin vappuaatto. En ajatellut testailevani nyt ollenkaan, mutta saattaapi käydä niin että on pakko testata jos tätiä ei kuulu aattoon mennessä. Ei kehtaa juoda vappukännejä ja parin päivän päästä sitten todeta ettei sukulaisia näy ja plussa on tikussa. Vaikka eihän siitä kai haittaa niin alkuvaiheessa kai ole, muttamutta...

Niin, eihän siitä tuskin haittaa vielä noin alussa olis, mut ois se kuitenki inhottava fiilis itellä, jos ois kännit vetässy sillon... Ite kuitenki aattelisin, et jos vaikka sattuskin jotain, niin oisko sillä alkoholilla sit jotain osuutta ollu asiaan...

Voi vitsi, vielä tunti pitäs malttaa olla duunissa... Paitsi jos vähän aiemmin livistäisin... Houkuttas kyllä...

Miedän vanhempi koiruus täyttää huomenna 4 vuotta! Pitänee ostaa sille joku herkku! Mut pitää sit ostaa kyl nuoremmallekin, kun sillä tulee sit muuten itku... :) Ja kohtahan se on pe ja pennunhaku esissä... :D

Jee!!!!!!! Mä tiesin tän!!!! Teillä oli niin armoton tahkoaminen käynnissä koko kierron ajan, että kyllähän siitä pitää tulosta syntyä!!! Loistavaa!!! Kaksi jo junassa mukana. Muistakaa lupauksenne ja viivyttäkää sitä junaa.. Karamelli lupasi ainakin pullauttaa "lapsivedet" kehiin, jos muu ei auta ;) Tsugutsugutsugutsugu... (pirun vaikea sana kirjoittaa..)

Ja kyllä on niin lupaavankuuloista myös muilla, että eiköhän siellä ala kohta vaunu täyttymään. Tahtoo kanssa mukaan!!!! Odottakaa minua!!!! Ja Hösistä!!!!

Voi hitsiläinen, ei olekaan uusia tuloksia täällä..Meitä pidetään piinassa.:)

Ihanaa, veroilmoitus tuli ja plussalle meni, huippua. Varovaisesti mietittiin jo ukon kanssa, että jos toukka nyt pysyy kotosalla niin sitten onkin hyvä ostaa verorahoilla vaunut jne.:) Hirmu varovainen puheissaan tuo ukkokin, toivoo kovasti sekin että huomenna ihasteltaisiin vahvempaa viivaa. Etenkin varovainen, kun kerroin tuosta minisunin edellisestä huonosta onnesta.

Huijui!

Hei hienoo karkki! Paljon onnea sinulle ja miehelle! Nostaa kovasti omia vauvahaaveita :D Menkkoja oon jo pari päivää odotellut mutta eiköhän ne kohta jo hyökkää mun kimppuun....noh onpahan sitten ens kerralla kunnon yritys päällä!

Kävin äsken ottamassa havriksin ja nyt on käsi ihan kipeenä :/ taidan mennä ottamaan vähän jätskiä ku olin reipas tyttö lääkärissä :D

Parempi olis olla uusia plussauutisia aamulla ku käyn kurkkaamassa!!

No hyvä, tiesin että teihin voi luottaa :D
Nyt muutkin vaan testiä kehiin! No ei, ymmärrän kyllä hyvin teitä, en mäkään varmaan ala kovin nopeasti testaamaan. Mutta teillä on mennyt jo tuo "parasta ennen päivämäärä" umpeen, joten nyt jo voisi testata ja päästää meidät piinasta! Sehän tässä on tärkeintä ;)

Voi voi, mulle tuli jo ihan vieroitusoireita kun en oo nyt oikein ehtinyt tänne viime aikoina (siis vajaaseen pariin päivään).. huolestuttavaa. Mutta koitan parantaa tapani jatkossa :) Mutta nyt lähden kotiin. Ja tulen aamulla sitten lukemaan uudet plussat :)

Niin Hösis, mä oon nyt pari päivää sua edellä, viimeksi taisi olla toisinpäin.

Sinililja kp 18,5/28

Näköjään nyt kannan korteni kekoon tuon viestienkan suhteen.. Tulee aina jotain uutta mieleen juuri, kun oon lähettänyt edellisen viestin..

Ei saa yllyttää :D
Karkki, meidänhän piti pitkittää sitä testausta, eikä ottaa varaslähtöä!

Kävin kaivelemassa aiemmasta ketjusta, milloin mulla oli se mahakipuyö. Se oli kp 24, nyt on 36/36-42. Tuli ihan perhosia vatsaan ku ajattelin että se oiskii ollu jotain perustusten pystyttelyä :)

En silti testaa vielä. En varmasti.

Sata täynnä! :) Olen siis osuuteni tehnyt ja voin vihdoin lähteä kotiin.. Teidän onneksi meillä nettipimento vielä jatkuu.. ;D Punaviinin lipitys odottaa kotona.

Sinililja, joka on laittanut aivan liikaa hymiöitä viesteihin.. menettävät vielä merkityksensä.