Alkumetreillä 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minisun..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt vaan toivotaan kädet ja varpaat ristissä, et se haamu kestää siel matkassa eikä karkaa pihalle!!! Perinteisesti siis lähetän mukaan tarrasukkia ja vauvaliimaa! :) Voi että, miten huippua! Huomenna lähet Karamelli miun matkaan perustamaan sitä Jatkometrejä! :D

Hei, nuo testit tuskin valehtelee noin päin! Istukkahormonia ei erity muuten kun raskaanaollessa. Aivolisäke sitä HCG:tä alkaa tuottamaan, kun on raskaana. Ja mitattavia määriä alkaa erittyä n. 11 vrk ovulaatiosta. Se on vaan eri asia kuin kauan se kyytiläinen siellä mukana kestää... Siitäpä nyt pitääkin toivoa parasta, että kestää tiukasti mukana loppuun saakka! bdbdbd Sitä tässä itekki omalla kohdallani jännäilen edelleen ja vielä pitkän aikaa...

Jep, voi olla että helpottaa tai sitten ei. Ei tiedä... Miulla ei oo ollu mitään oireita, tai siis hyvin pientä, mut aika mitätöntä kuitenki, niin jännä sekin miten nuo on niin yksilöllisiä... Toivottavasti kuitenki helpottaa tuo oksuaminen, se ei oo kyl kivaa... Ite taas lähinnä (hullu kaiketi) toivon, että tulis vaikka se pahaolo, niin tietäs, et jotain oikeesti tapahtuu... Mitään juurikaan kun ei tunnu, niin on vähän skeptinen olo...

Aah nuo oli niin mahtavia uutisia, että niiden innoittamana lähden aurinkoon lenkkeilemään:) pikku kaverille paljon tarrasukkia! heh et varmasti pysty oleen hiljaa ukolles saati sitten pitään naamaa pokalla ;D (kuvittelee täällä itseään samaan tilanteeseen;)

Heh, soitin jo ukolle. Se kysyi et voiko olla väärä hälytys jne, kerorin että huomenna teen varmistuksen aamupissasta. Nyt me molemmat jännätään että pysyykö toukka matkassa..huijui!

Voi että, toivottavasti saadaan juna täyteen matkaajia!

Nyt en enää malta pysyä tässä koneella. Menen kuluttamaan aikaa jotta aamu saapuisi pian. Vai ajaisiko saman asian jos olisin juomatta ja kusematta pitkään? Äh, odotan huomiseen. IIK!!!

melli -hmmmm...

Jee,onnea karamelli!IHANAA!Toivottavasti sulla se viiva vahvenee..Mä en halua lannistaa sua mutta itselle kävi viimeks et tuli se haamu ja se ei vahvistunut ja sit alkoi vuoto.Mutta toivotaan et sulle EI käy niin!Arvatkaa tekeekö mieli tehdä testi jo tänään....

Niin, ei kyse oo lannistamisesta vaan ihan realismia se on. Niinkin kun voi valitettavasti käydä...

Mutta tottakai myö täällä parasta silti toivotaan, että kaikki menis hyvin!!! Nyt pitää vaan odotella! Tee huomenna tosiaan heti aamun ekasta pissasta uus testi. Sit vaan odotellaan, kuulostellaan elimistöä ja edetään päivä kerrallaan... Niin ainaki miulla menee nää päivät :) Vähän hitaasti tää aika kyl menee, ei meinaa millään kulua... Kun sitä vaan toivoo, et oispa jo äkkiä menossa vaik puolessa välissä, niin ois ne kriittisimmät ajat jo ohi...

Joo, huomaatteko? Mieki vaan täällä nyt oon ja työt jää hoitamatta... :D

Miullaki kun on vasta nyt plussauksen jälkeen alkanu ne nippailut, niin koko ajan sitä tosiaan kyttää, et oliks tuo nyt hyvä vai paha nipistys... Mut nippailut kuuluu asiaan! Koitan itelleni tuota vaan tolkuttaa, niin en ois koko ajan ihan hirveen stressin alla...

Mutta seuraavat jännääjäthän meillä onkin....trrrrrrrrrrrrrrr...*pärisyttää...TADAA: MINISUN!!! Sit Mimona ja Liisaleena! Onko Liisaleenalla mitään erikoisia tuntemuksia?

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
minisun 25+27 09/07
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08, +04/08
Minerva +04/08
karamelli83 25+25 01/08 +04/08

Jännäyslista

minisun 16.4 (17.4?)
Mimona 16.4
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Sinililja 27.4.

Niinpä,eiköhän jokainen, vahvankin plussan saanut jännää yhtä kovasti koko raskauden, että menisipä kaikki paremmin kuin hyvin. Mutta kyllä mä nyt ihan ensimmäiseksi jännitän huomisaamua, että jos käy kuten minisunille on käynyt.
Toivon parasta, tietenkin!

Ukko jo sanoi, että vaikka tulisi varhainen km, sen mielestä on ihan tosi hyvä merkki että edes yrittää toukka tarrata kiinni, tietää että kaikki on kutakuinkin kunnossatuolla alhaalla. Ihanaa kun se on se realistinen osapuoli, kun mä elän niin hetkessä.:D

Mielettömästi onnea Karamelli!! "oksennustauti", heh :D

Mitäs sää kertoilit siitä myöhäisestä oviksesta, tikutitko silloin sen oviksen? Vai päättelitkö vaan mahakivuista ym? Jos se olikin jotain kiinnittymisjuttuja tai jotain muuta. Vauva siellä pesää rakensi :) Kun odotin esikoista, niin heräsin yhtenä yönä (tais olla pari päivää ennen plussatestiä), kun mahaa vihloi ihan kauheesti. Luulin, että menkat alkoi. Siitä arvasin, että oon raskaana, kun ei ne alkanutkaan :)

Kurjaa angelique, että täti tuli. Se on kyllä aina yhtä tympeää.

Se on totta,kyllähän koko raskauden ajan saa jotain "pelätä";)Mä olin viimeks siihen kans tyytyväinen vaik se pois tulikin et jotain tuolla alhaalla oikeesti tapahtuu.Helpotti kummasti.
Täällä välillä vähä mahassa nippailuja.Jänskättää..

Jahaz, kaikki yhtä aikaa palstalla :) Mulla ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Just kun olin kirjottanut tuon äskeisen, niin muistin että tässä kuussakin heräsin yhtenä yönä mielettömiin mahakipuihin. En vaan muista milloin se oli? Hmmm....

Niin, mä luulin ja oletin että mulla oli ovis vasta joskus kp18 tai jotain, oli niin hurjan kovat vihlomiste pari tuntia oikeassa munasarjassa ja seuraavana päivänä kohos lämmöt ja limailinkin niihin aikoihin normaalia enemmän. Ehkä se olikin kodin rakentamista.:) En siis tikuttanut, tikutin vain kp 11 -kp 15 ja sillä ajalla tuli joka päivä samanlainen haamuviiva.

Hih, oksennustauti. Hihih. Olin ihan varma, kun soitin meinaan terkalle aamulla, se sanoi että joo sitä on nyt täällä paikkakunnalla tosi kovin liikkeellä..:D

No se on tosiaankin hyvä puoli se! Sitähän sitä mekin ajateltiin sen ekan mönkään menneen jälkeen, että nytpähän tietää, et pystyy ylipäätään hedelmöittymään ja että koitti kovasti kiinni tarrata, mut ei vaan ekalla kerralla jääny tarpeeks lujasti kiinni... Tai sit et siinä oli joku soluvirhe tms. kehityshäiriö, oli siis kykenemätön elämään/kehittymäään, et luonto hoiti sellasen ns. virheellisen alkion itsestään pois...

Joo, mut nyt iloisempiin aiheisiin!

Nyt täällä vaan odotellaan lisää plussaajia tähän huhtikuun junaan! Juna odottaa vielä asemalla...