Alkumetreillä 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hertta81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oh, paljon parempi mieli kun on syönyt ja mönkinyt tunnin puutarhan kimpussa.:)
Nyt vain on selkä ja pää kipeät kun niin hassuissa asennoissa konttasin että selkä sai kylmää ja hartiat oli lysys.:) Mut eiköhän lääke pian auta. Ihanaa terapiaa kun ei mieti mitään vaan repii rikkaruohoja ja haravoi vielä senkin jälkeen kun tuntuu että ei jaksa,vähän sama kun menee ongelle, virvelöimään, verkoille, veneilemään tai vaan retkeilemään luontoon. Ihanan rauhoittavaa. Ne on mun joogaa.:)

Voi vihna mimona, mä todella otan osaa teidän lumitilanteesta! Meillä ei ole lunta enää missään ja kukkapenkissä on sen seitsämän sorttia kevätkukkia tuomassa väriloistoa. Talvella olisin tooodella kade lumesta, kun täällä ei päässyt edes rinteeseen, mutta kyllä mua piristää tää kevät ihanasti. Oisin varmaan ihan maassa jos tulis lunta. Joten mä todella toivon Mimona että teilläkin pian jo vihreät tunkisi lumen alta ja lumi soljuisi puroina pois.:)

Ihan oikeaan aikaan kyllä tulee kevät täällä, saa mut rauhoittumaan kun olen tehnyt tuosta vauvakuumeilusta 24h ajatusmaailmani. Jos osaisin samalla vaikka elää tätä muutakin elämää.:D

Piti mennä vielä käppäilemään ukkoa vastaan kun tulee harrastuksestaan, mutta en kyllä taida enää ulkoiluttaa tänään tota pääparkaani.

Pakko vaan kommentoida, että aika hieno saavutus Haaveilija-Ellit, reilussa viidessä päivässä yli 200 viestiä! Loistavaa toimintaa tytöt, jatketaan samaan malliin! :)