Sateista sunnuntaita kullekin!
Ai siis mitä, miten aspiriini auttaisi raskautumisessa? En ymmärrä.
Juu, haluisin jo tilata sen vauvalehden, mutta pelkään että jään yrittämisestä jollekin kiinni!

siksi luin kun ystäväni oli ostanut irtona. Siinä ois nyt sellainen tarjous, että jos suosittelee ystävälle et se tilaa lehden, saa oliko se nyt 6 vai 7 muumimukia. Ajateltiin ystävän kanssa suositella toisiamme ja tilata molemmat.
Olen ihan koomassa. Aamulla kun heräsin, olin hyvällä tuulella, meni 10 minuuttia kun makoiltiin sängyllä ja yht'äkkiä tajusin että veri kihisee päähän, alkoi ärsyttää ihan sikana. En uskaltanut sanoa hetkeen mitään etten heti huonotuulisuudella pilaa kullan aamua.

Sit söin hevosen verran aamiaista, kahvi jäi taas kuppiin kylmentymään, en saanut alas. Katsoin kolmisen tuntia tellua viltin alla, alkoi mieli rauhoittua. Nyt mietin että taidan mennä päikkäreille tänään, väsyttää kovasti..
Koskas Liisaleena ajatteli testata? meillähän on sama haarukka jännäyspäivässä? Aion kyllä yrittää olla testaamatta mahdollisimman pitkään, vaikka ensin ajattelinkin jo maanantaita. Kyllä mä jaksan odottaa kun olen tähänkin asti odottanut.

Toivottavasti. Kun pystyisi odottamaan pitkäänkin, se nega tai plussa siinä tikussa ois varmempia, ei sit jäis miettimään et mitä jos myöhemmin onkin toinen tulos..
Voi että, mäkin huokailen kovasti jo vauvalomaa. Olen jo nyt katsellut että mitä kaikkea meidän uudella kotikunnalla onkaan tarjottavana jne. Kaipaisin muutenkin nyt lomaa, harkitsen vakavasti anovani palkatonta 3 päivää ennen vappua, sit ois viikon lepotauko. Mutta toisaalta, sit mulle kasautuisi hirveä läjä tötä, et ei ehkä järkevää.
Huippua sinililja, teillä on lupa olla aktiivista peiton alla, kun bongasit viivan!
Mä aion tilata ensi kiertoon toisen merkkisiä tikkuja kokeiluun, kun aconilla sain saman haalean viivan 5 päivänä peräkkäin,et jos joku toinen ois mun kohdalla parempi.
Niin ja mimona, vasta kun täti tulee, on peli poikki kierrolta, eikä aina silloinkaan.
Hui, sori, hirmeä romaani tuli..ups.
melli kp24/28-33 (jo!!

)