Jeh, mä olen raskaustieteenlaitoksen fanaattisimpia jäseniä.
Voi vitsi minisun, ois aivan ihana äitienpäiväkertominen, upea ajatus.
Mulla on tänään ihan kummallinen olo, tuntuu että on lämpöä ja nyt huippailee kovasti, tuntuu että pyörryn minä hetkenä tahansa. Taidan olla tulossa kipeäksi. Työkaveri onkin oksutaudissa, sepä ois niin kiva..joopa joo. Mutta ihan hirveästi haluisin vain kotisohvalle makaamaan, on aika omituinen ja epäskarppi olo..bylh. Mutta en voi mennä lekurille, etä moi, tunnen oloni omituiseksi, annatko sairaslomaa..
Juu, mie ajattelin tilata kunnon satsin niitä ovistikkuja, niin ei tarvitsisi arvailla.
Mies kehtotti niin tekemään. Tilasin jos satsin erittäin herkkiä raskaustestejä mammaksi sivuilta, en kyllä joudu ihan vielä käyttämään..
Juu, eiköhän me kaikki sen odotuksen ja jännittelyn kanssa yritetä itseämme vähän suojella ja rauhotella, että ei niin kolahatisi se nega. IHan ehkä terveellistäkin mun mielestä. Mun ei enää tarvitse ees rauhotella, olen aika varma että tämä meni nyt sitten tässä.
Toisaalta, jos haluan itseäni kiusata. Mulla oli viime kierrossakin ovis tosi aikaisin, kun to piti laskureiden mukaan olla ovis, limailin jo edellisenä viikonloppuna ja maanataina, joten se voi ihan hyvin olla ollut jo viikko sitten nytkin. Mutta..kun en hitto vie osaa itseäni tutkia ultralla..