@Wintersun mukava kuulla että kuitenkin elävien kirjoissa olet

Mulla oli esikoisen synnytyksestä kans kova vuoto, 1,5L. Silloin mulla oli ihan surkea terkkari jota ei kiinnostanut oikein yhtään mikään, en saanut mitään kunnon ohjeistusta tai seurantaa raudan syömiseen ja kontrollointiin. Ja nyt toista odottessa ferritiini sen surkeat 35 :-( Yritän siis sepustaa että syöthän rautaa ja yritä ainakin itse pysyä kärryillä että joku tsekkaisi niitä arvoja. Kyllä se vointi siitä sitten lähtee kohenemaan. Toivottavasti teillä vauvan kanssa muuten sujuu hyvin?!
@Ellinoora38 kun ehdit niin tulehan kertomaan miten synnytys meni

Saitko vastauksia kotineuvolakäynnillä?
@Jasmina20 niin onko sulla siis maha kosketusarka vai muutkin paikat? Onko sairaalakassi pakattu? ;-)
Miten muuten menee
@Pimpula76 ? Ja kaikki muutkin omissa vaiheissaan, kertokaa ihmeessä kuulumisia vaikkei mitään erityistä olisikaan :-D Nyt on paljon vähän eri vaiheissa menijöitä, mutta eiköhän se tästä taas tasaannu kun hoidot taas täysillä pyörivät koronatauon jälkeen.
Mulla oli tänään neuvola, kaikki ihan ok. Painoa tullut nyt 13kg mikä on ihan jeespoks. Niin no proteiinit yhdellä plussalla mutta koska ei muita oireita niin seuraillaan vaan. Ja streptokokkinäytteessä kävin tänään. Synnytys pyörii jo tosi paljon mielessä. Unet on vähän mitä sattuu, monena yönä oon valvonut hereillä parikin tuntia vaikka väsyttäisikin. Joku hormonijuttu kai tai sitten alitajuisesti jännittää vaikka ihan hyvällä mielin odotan synnytystä. Esikoiselle ollaan kovasti koitettu jutella että se vauva tulee nyt sitten ihan pian :-D
MyMa 36+3