Mun kimpussa ollaan täällä kotona jatkuvasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuori.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28984675]Ne osaa neuvoa sua myös siellä mt-toimistossa ja sossussa. Tai no, nehän ne on ne kaksi paikkaa, josta sitä apua saat eli ei sua edes tarvitse neuvoa enää muualle. Tekosyitä, tekosyitä. Sä et vaan halua apua.[/QUOTE]

Ei oo tekosyitä.. mut ei vaan oo niin helppoo. Musta tuntuu kaikkiin tollasiin meneminen tosi vaivalloiselta, enkä tekis sitä kovin mielellään. Eka se nuorten puhelimeenkin soittaminen tuntu vaivalloiselta, kunnes rohkastuin ja pystyin.

Toivon et mulla ois joskus tännekin jotain positiivistä kerrottavaa.

älkää hyvät ihmiset nyt lietsoko tätä nuorta nyt mihinkään asunnon etsimis sekoiluun. Aina nämä samat virret ja pakkoajatukset näistä vainoojista..jne Nyt viimeisen kerran hankkiudu sinne mielenterveys toimistoon juttelemaan. Vaan siten saat elämääsi eteenpäin. Sinun on saatava oma henkinen terveys nyt kuntoon, kaikki muu seuraa perässä. Vain siellä osataan sinua auttaa. Kohta sekoot vielä pahemmin jos et hae nyt apua.

[QUOTE="Mie";28984696]Voit valita uppootko vaan syvemmälle tuohon suohon vai otatko ittees niskasta kiinni ja aloitat uuden elämän puhtaalta pöydältä. Piste.[/QUOTE]

Mitenkä se elämä koskaan puhtaalta pöydältä täysin alotetaan jos 40 ihmistä pitää mua huorana, vihaa ihan vitun vitusti ja ois valmis tekee kaikkensa jos varmasti viel törmättäis et mun elämä menee uudestaankin pilalle...

Ja kun ei oo luottamuksen arvosii ihmisii, eli tietävät minne aion mennä, voivat koska vaan tulla perässä ja pistää mun elämän paskaks?

älkää hyvät ihmiset nyt lietsoko tätä nuorta nyt mihinkään asunnon etsimis sekoiluun. Aina nämä samat virret ja pakkoajatukset näistä vainoojista..jne Nyt viimeisen kerran hankkiudu sinne mielenterveys toimistoon juttelemaan. Vaan siten saat elämääsi eteenpäin. Sinun on saatava oma henkinen terveys nyt kuntoon, kaikki muu seuraa perässä. Vain siellä osataan sinua auttaa. Kohta sekoot vielä pahemmin jos et hae nyt apua.

No eiks se oo vaan hyvä et ne yrittää mua auttaa pois täältä? :) tietäävät että muuten ei ratkee mikään mitenkään ja siit on paljon kii et voin jättää nää naamat ja tän kaiken kauas taakse.

Ja mitä vois enää tarkottaa pahemmin sekoaminen?

Mitenkä se elämä koskaan puhtaalta pöydältä täysin alotetaan jos 40 ihmistä pitää mua huorana, vihaa ihan vitun vitusti ja ois valmis tekee kaikkensa jos varmasti viel törmättäis et mun elämä menee uudestaankin pilalle...

Ja kun ei oo luottamuksen arvosii ihmisii, eli tietävät minne aion mennä, voivat koska vaan tulla perässä ja pistää mun elämän paskaks?

Muuttamalla pois niiden 40 ihmisen luota. Simple as that. Suomessa on yli 5 miljoonaa ihmistä, maailmalla yli 7 miljardia. Jos on ongelmia joidenkin ihmisten kanssa, sitä löytyy kyllä uusia ihmisiä.

Ja tuo on täysin vainoharhaista hulluutta, että ne sua seuraisi ja sä itsekin muka tiesit tämän välillä, mutta valhettahan se toki oli.

sinun pääsi sisällä on nyt ne vainoajat. tiedät itsekkin että et pystyisi huolehtimaan itsestäsi ja kodistasi nyt. Hae apua sieltä mielenterveys toimistosta. siitä ne asiat lähtevät rullaamaan. varmasti voit asua jossain vaiheessa omillaan ja siellä oikeesti neuvotaan ja autetaan käytännön asioissa. Kuinka täyttää kelan lomakkeita jne...saat apua kaikkiin asioihin sieltä.

Kirjoitit, että olet tehnyt kaikkesi, että elämäsi muuttuisi paremmaksi. Rehellisesti sanottuna paskapuhetta! Sinä et ole tehnyt sitä tärkeintä asiaa, sitä ainoaa asiaa, jota sinun on kehoitettu täällä tekemään tuhannesti. Sinun pitää hakea apua mielenterveysongelmiisi. Se on ainoa ratkaisu!

Aikoja sitten kirjoitit, että haet apua sitten Oulussa, kun sinne olet muuttanut. Ennustin, että sinä et sinne saa muutetuksi. Ja tässä ollaan. Sinä et saa sinne itseäsi ennen kuin voit paremmin.

Oletko hakenut töitä? Oletko hakenut opiskelupaikkaa? Oletko löytänyt Oulusta asunnon? Et. Miksi et? Koska et pysty noita asioita nyt hoitamaan, koska kaikki on sinulle nyt sekavaa ja vaikeaa. Miksi? Koska voit pahoin. Mikä siihen auttaa? Ainoa asia joka auttaa, on avun hakeminen.

Tarkoitukseni ei ole kuulostaa ilkeältä. Anteeksi, jos siltä kuulostan. Ihan oikeasti olen turhautunut puolestasi. Elämäsi valuu hukkaan tuolla tavalla ja kärsit ihan suotta. Voisit saada apua. Hae sitä!

[QUOTE="vieras";28984811]Muuttamalla pois niiden 40 ihmisen luota. Simple as that. Suomessa on yli 5 miljoonaa ihmistä, maailmalla yli 7 miljardia. Jos on ongelmia joidenkin ihmisten kanssa, sitä löytyy kyllä uusia ihmisiä.

Ja tuo on täysin vainoharhaista hulluutta, että ne sua seuraisi ja sä itsekin muka tiesit tämän välillä, mutta valhettahan se toki oli.[/QUOTE]

No kun toi juttu on niin kakspiippunen... Osaks pystyn uskoo et te ootte oikees ja sit osaks mussa taas herää tollanen pelko.

Niin mut kun niitä on 40, ei 2, entä jos sattuu samalle paikkakunnalle ja alkaa sabotointi? kun tiesivät miten hyvin ennenkin onnistuivat ja ilmeisesti inhoovat mua niin paljon.

Ja paha ois sekin jos ne 2 tietää minne aion mennä.

Hei se on ihan tosi asia jos on tällänen tilanne kun mulla ei pitäs kertoo kellekkään minne meinaa lähtee vaan lähtee omia menojaan !!!! Se on vaan totuus/suositus ja minä mokasin kaiken, kun luotin vääriin ihmisiin vaikka koitin valikoida ne oikeiksi.

sinun pääsi sisällä on nyt ne vainoajat. tiedät itsekkin että et pystyisi huolehtimaan itsestäsi ja kodistasi nyt. Hae apua sieltä mielenterveys toimistosta. siitä ne asiat lähtevät rullaamaan. varmasti voit asua jossain vaiheessa omillaan ja siellä oikeesti neuvotaan ja autetaan käytännön asioissa. Kuinka täyttää kelan lomakkeita jne...saat apua kaikkiin asioihin sieltä.

Jossain vaiheessa... mulla ei oo aikaa kuule lusii tääl enempää... et terve

Suosittelisin, että todella nyt varaisit ajan lääkärille ja saisit sieltä lähetteen psykiatrian poliklinikalle. Tarvitset oikeasti nyt apua mielenongelmiin, pakkoajatuksiin sekä vainoharhaisuuteen. Kun saat itseäsi psykiatrisen avun turvin parempaan henkiseen kuntoon, muutat sinne Ouluun ja aloitat nuoren naisen normaalin elämän.

Ymmärrän kyllä, ettet voi tuossa tilanteessa nyt ajatella rationaalisesti, mutta usko pois ettei ketään kauaa jaksa kiinnostaa muiden elämä, ja nämä sinua "huorana" pitävät eivät todennäköisesti tuhlaa ajatustakaan sinuun enää tulevaisuudessa. Joten älä vello menneisyydessä ja syyttele kaikkia muita ihmisiä ongelmistasi. Ihminen on tekojensa summa, voit toteuttaa kaikki unelmasti mutta tarvitset todella apua henkisiin ongelmiin ensin. Nyt katsetta tulevaisuutten nuori neiti.

Tsemppiä ja soitat heti maanantaina terveysasemalle ja varaat ajan lääkärille.

Saamattomalta... Just joo

Oon koittanu sinne nuorten puhelimeenkin soittaa ja saada apuu, mut aina kun on se linja varattu ja ei taida olla noin helppoo se töihin meno..

Tääl minä saan taas tapella vaan kaikkien kans. Ihanuus siis jatkukoon

Se töiden saaminen ois huomattavasti helpompaa jos vaikka hakisit niitä töitä jotain kautta, ja ainakin ilmottautuisit työkkäriin nyt näin aluksi.

Mistä sä olet tämän keksinyt? Onko ne kiusaajat edes enää ollut suhun yhteydessä pitkään aikaan? Onko joku niistä uhannut seurata sua? Kertoisitko vähän mistä nää ajatukset ja pelot on saaneet alkunsa? Nythän ne on jo tosi pahasti ylipaisuteltuja, eivät enää millään tasolla realistisia. Mieti nyt, jos sä huvikseen kaveripiirin yllyttämänä kiusaisit jotain tyyppiä koulussa, niin miksi sä ottaisit siitä itselles niin sydämen asian että käyttäisit loppuelämäs tän ihmisen jahtaamiseen ympäri suomen ja kiusaamisen jatkamiseen? Luuletko että ihmisillä ei oo tuon suurempia suunnitelmia elämälleen, tai että joku tulis onnelliseks siitä että saa vainota jotakuta toista?

Ei tuo ap aiokaan mennä ikinä mielenterveystoimistoon, kun on niin harhaisessa vaiheessa jo. Tuskimpa lopulta muu kuin lapamato vaivaa.. jos ei apua voi hakea. Toivottavasti vanhemmilta palaa pinna joku pvä kunnolla ja saavat pakkohoitoon laitettua edes. Ei tuollaista pentua jaksa kukaan pitemmän päälle.. joka vielä syyttelee kotia kaikesta. Miksikö siellä kotona riidellään.. oisko lelliprinsessassa syytä?
Huoh.. jos ei rahaa olis perheellä ollut lapsiin käyttää, niin sitten tää ap vinkuis miten hän on jäänyt kaikesta paitsi ja siksi häntä vihataan, kiusataan.. :D

-muuten jos haarat levällään ollaa vaikka varatuille pojille, on se hutsun maine ansaittu ja kärsittävä nahoissaan.. ketään ei kiinnosta minne sä ap meet. Saatat saada jopa läksiäisjuhlat hei.. vaikutat tyypiltä, jota ei kovin moni kestä oikeesti. Eikä se heidän vika olekaan niin kauan kun et hae hoitoa. Sitten tuettu asuminen, työpaja -> opiskelu.. löydät jonku kivan pojan kuntoutuksesta ehkä ja pukkaat kakarat maailmaan. Siinä sulle. Mitään et ansaitse jos et jotain tee itsekin asioiden eteen.. tuota päänuppia nyt ensin kuntoon..

[QUOTE="Vieras";28984941]Suosittelisin, että todella nyt varaisit ajan lääkärille ja saisit sieltä lähetteen psykiatrian poliklinikalle. Tarvitset oikeasti nyt apua mielenongelmiin, pakkoajatuksiin sekä vainoharhaisuuteen. Kun saat itseäsi psykiatrisen avun turvin parempaan henkiseen kuntoon, muutat sinne Ouluun ja aloitat nuoren naisen normaalin elämän.

Ymmärrän kyllä, ettet voi tuossa tilanteessa nyt ajatella rationaalisesti, mutta usko pois ettei ketään kauaa jaksa kiinnostaa muiden elämä, ja nämä sinua "huorana" pitävät eivät todennäköisesti tuhlaa ajatustakaan sinuun enää tulevaisuudessa. Joten älä vello menneisyydessä ja syyttele kaikkia muita ihmisiä ongelmistasi. Ihminen on tekojensa summa, voit toteuttaa kaikki unelmasti mutta tarvitset todella apua henkisiin ongelmiin ensin. Nyt katsetta tulevaisuutten nuori neiti.

Tsemppiä ja soitat heti maanantaina terveysasemalle ja varaat ajan lääkärille.[/QUOTE]

Psykiatrian poliklinikalle asumaan. Anteeks minä nyt nauran :D :D :D

Ei mun asiat kuitenkaan vielä ihan niin huonosti ole. Kato kaikki korjaantuis kun sais uuden elämän alkuun :) en haluis enää tuhlata vuottakaan.

Mistä sä olet tämän keksinyt? Onko ne kiusaajat edes enää ollut suhun yhteydessä pitkään aikaan? Onko joku niistä uhannut seurata sua? Kertoisitko vähän mistä nää ajatukset ja pelot on saaneet alkunsa? Nythän ne on jo tosi pahasti ylipaisuteltuja, eivät enää millään tasolla realistisia. Mieti nyt, jos sä huvikseen kaveripiirin yllyttämänä kiusaisit jotain tyyppiä koulussa, niin miksi sä ottaisit siitä itselles niin sydämen asian että käyttäisit loppuelämäs tän ihmisen jahtaamiseen ympäri suomen ja kiusaamisen jatkamiseen? Luuletko että ihmisillä ei oo tuon suurempia suunnitelmia elämälleen, tai että joku tulis onnelliseks siitä että saa vainota jotakuta toista?

En tiiä mistä tuo on tullu mulle alunperin mieleen, kai se ajatus lähti siitä kun muisteli miten tiiviisti ne oli sillon mun kimpussa joka pvä et näytti ettei niillä muuta elämää olekkaan!

Joskus pilapuheluja soitelleet tuntemattomasta numerosta.

Kukaan ei ole uhannut, mutta ei kai sitä kukaan hölmö suoranaisesti tekisikään.

Kiusaamisesta on nää pelot ja ajatukset saaneet alkunsa.

Ja riippuu ketkä seurais, ne kiusaamisen aloittaneet vai siinä mukana velloneet...

[QUOTE="vieras";28985085]Ei tuo ap aiokaan mennä ikinä mielenterveystoimistoon, kun on niin harhaisessa vaiheessa jo. Tuskimpa lopulta muu kuin lapamato vaivaa.. jos ei apua voi hakea. Toivottavasti vanhemmilta palaa pinna joku pvä kunnolla ja saavat pakkohoitoon laitettua edes. Ei tuollaista pentua jaksa kukaan pitemmän päälle.. joka vielä syyttelee kotia kaikesta. Miksikö siellä kotona riidellään.. oisko lelliprinsessassa syytä?
Huoh.. jos ei rahaa olis perheellä ollut lapsiin käyttää, niin sitten tää ap vinkuis miten hän on jäänyt kaikesta paitsi ja siksi häntä vihataan, kiusataan.. :D

-muuten jos haarat levällään ollaa vaikka varatuille pojille, on se hutsun maine ansaittu ja kärsittävä nahoissaan.. ketään ei kiinnosta minne sä ap meet. Saatat saada jopa läksiäisjuhlat hei.. vaikutat tyypiltä, jota ei kovin moni kestä oikeesti. Eikä se heidän vika olekaan niin kauan kun et hae hoitoa. Sitten tuettu asuminen, työpaja -> opiskelu.. löydät jonku kivan pojan kuntoutuksesta ehkä ja pukkaat kakarat maailmaan. Siinä sulle. Mitään et ansaitse jos et jotain tee itsekin asioiden eteen.. tuota päänuppia nyt ensin kuntoon..[/QUOTE]

Voi luoja mikä herjaus viesti!

En jaksaisi vastata näihin.

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Susta oli siis oikein että mua kiusattiin huoraksi vaikka millä keinoin, jos en edes pannut ketään?

Ja toisekseen mun vanhempien riidat ei oo minun syytä!!!!! Miten sä edes kehtaat!!

Ne tappeli jo keskenään ennen mun syntymää. Kaks liian erillaista ihmistä. Omia ongelmia. Mut silti juuttuneet toisiinsa kiinni ja väittävät rakastavansa toisiaan vaikka huomaa etteivät sovi toisilleen ja yhteenottoja tulee millon mistäkin...

Enkä kuulu pakkohoitoon.

Ja tuo mitä sönkötit mun tulevaisuudelle tuetusta asumisesta ja löydän kuntoutuksesta jonkun pojan ja pyöräytän sille mukulan. Kerrotko nyt ihan rehellisesti kuka oot? :) Alkaakohan sun nimi t-kirjaimella?

Olipa kerrassaan sekava teksti, kerrot kuin kaikki tuntisi tarinasi?

Siis ihan lyhykäisyydessään, mitä sinulle on tapahtunut, mikä on huonosti?
Olet ahdistunut, sekava ja masentunut ja joku on pettänyt luottamuksesi, mutta mikä palstasekoilu ja miksi elämäsi on eletty ja.. Nojoo, kysymysmerkkejä jäi vain.

[QUOTE="vieras";28985085]Ei tuo ap aiokaan mennä ikinä mielenterveystoimistoon, kun on niin harhaisessa vaiheessa jo. Tuskimpa lopulta muu kuin lapamato vaivaa.. jos ei apua voi hakea. Toivottavasti vanhemmilta palaa pinna joku pvä kunnolla ja saavat pakkohoitoon laitettua edes. Ei tuollaista pentua jaksa kukaan pitemmän päälle.. joka vielä syyttelee kotia kaikesta. Miksikö siellä kotona riidellään.. oisko lelliprinsessassa syytä?

-muuten jos haarat levällään ollaa vaikka varatuille pojille, on se hutsun maine ansaittu ja kärsittävä nahoissaan.. ketään ei kiinnosta minne sä ap meet. Saatat saada jopa läksiäisjuhlat hei.. vaikutat tyypiltä, jota ei kovin moni kestä oikeesti. Eikä se heidän vika olekaan niin kauan kun et hae hoitoa. Sitten tuettu asuminen, työpaja -> opiskelu.. löydät jonku kivan pojan kuntoutuksesta ehkä ja pukkaat kakarat maailmaan. Siinä sulle. Mitään et ansaitse jos et jotain tee itsekin asioiden eteen.. tuota päänuppia nyt ensin kuntoon..[/QUOTE]

Ja btw. Merkihteekö sinulle mitään et kun tein niitä tekoja olin 11-12vuotias lapsi? ja 13-vuotiaana jo siinä maineessa. Osittain jatkoin samaa säätämistä vielä 15-vuotiaaks, kunnes 16-vuotiaana rupesin aikuistumaan ja päätin muuttaa elämäni suuntaa.

Mutta en koe et ne teot on ollu nii kauheita, et ansaitsen nyt olla tässä pisteessä missä oon, jos niissä ei ollu ees seksii..

Enkä edelleenkään syytä kotia kaikesta. Minä ite tein, joten ite kannettava myös vastuu.

Mut voitko tai pystytkö ymmärtämään tälläsen seikan: Jos on ollu epätasapainoset kotiolot, niin kyllä nekin on voinu osittain vaikuttaa siihen lapsen käytökseen? + kasvuun, kehittymiseen. Ehkä mä siks osittain kasvoin jotenkin kieroon ja vinksahdin.

Entäs miten perustelet tän, oisko tässä ees mun vanhemmilla vastuuta?: Sain 13-vuotiaana tuolla keskustas mennä aamuyöllä ja kännissä, olin parikymppisten jätkien kanssa. Mun vanhemmat tiesi. Sanoin, moimoi lähden kaljalle ja tiesivät myös että olen niiden parikymppisen miesten kanssa. Eivät tehneet mitään.

Mitä mieltä olet?

[QUOTE="Vieras";28985130]Olipa kerrassaan sekava teksti, kerrot kuin kaikki tuntisi tarinasi?

Siis ihan lyhykäisyydessään, mitä sinulle on tapahtunut, mikä on huonosti?
Olet ahdistunut, sekava ja masentunut ja joku on pettänyt luottamuksesi, mutta mikä palstasekoilu ja miksi elämäsi on eletty ja.. Nojoo, kysymysmerkkejä jäi vain.[/QUOTE]

Minua on kiusattu (haukuttu, huudeltu, tönitty, lyöty, naurettu, mulkattu, nettii laitettu paskaa, koulun seiniin kirjotettu paskaa, keksitty juoruja, haluttu viiä kaikki kaverit ja ettei kukaan seurustelis tälläsen huoran kans, pilasoiteltu...) ja terveys mennyt.

Palstasekoilulla tarkotan sitä, että olen tänne usein kirjoittanut tilanteestani ja vaikka mitä muita viestejä sitten.

Elämäni on eletty, koska kukaan ei pidä minusta, kaikki ajattelee et oon huora, hullu ja varmaan 40 ihmistä vihaa mua... Oon yksinäinen, syrjäytynyt kaikesta eikä minulla ole mitään.

Niin eihän se kiusaaminen varmaan niiden kiusaajien vika olekkaan ja mä takuulla ja taatusti ansaitsin sen, niiden sanoja lainaten. Eiks joo?

Ja vielä sellanen juttu. ET LUULETKO, et mä ite nautin siitä kun musta tuntuu että mussa on kaikki pilalla? ja että mulla ois sellanen persoona ettei minusta kukaan tykkää? luuletko?

Yhteistyössä