Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
älkää hyvät ihmiset nyt lietsoko tätä nuorta nyt mihinkään asunnon etsimis sekoiluun. Aina nämä samat virret ja pakkoajatukset näistä vainoojista..jne Nyt viimeisen kerran hankkiudu sinne mielenterveys toimistoon juttelemaan. Vaan siten saat elämääsi eteenpäin. Sinun on saatava oma henkinen terveys nyt kuntoon, kaikki muu seuraa perässä. Vain siellä osataan sinua auttaa. Kohta sekoot vielä pahemmin jos et hae nyt apua.
Mitenkä se elämä koskaan puhtaalta pöydältä täysin alotetaan jos 40 ihmistä pitää mua huorana, vihaa ihan vitun vitusti ja ois valmis tekee kaikkensa jos varmasti viel törmättäis et mun elämä menee uudestaankin pilalle...
Ja kun ei oo luottamuksen arvosii ihmisii, eli tietävät minne aion mennä, voivat koska vaan tulla perässä ja pistää mun elämän paskaks?
No eiks se oo vaan hyvä et ne yrittää mua auttaa pois täältä?tietäävät että muuten ei ratkee mikään mitenkään ja siit on paljon kii et voin jättää nää naamat ja tän kaiken kauas taakse.
Ja mitä vois enää tarkottaa pahemmin sekoaminen?
sinun pääsi sisällä on nyt ne vainoajat. tiedät itsekkin että et pystyisi huolehtimaan itsestäsi ja kodistasi nyt. Hae apua sieltä mielenterveys toimistosta. siitä ne asiat lähtevät rullaamaan. varmasti voit asua jossain vaiheessa omillaan ja siellä oikeesti neuvotaan ja autetaan käytännön asioissa. Kuinka täyttää kelan lomakkeita jne...saat apua kaikkiin asioihin sieltä.
Muuta johonkin isoon kaupunkiin ja muuta nimes ja laita osoite salaiseksi mutta hae myös apua itsellesi.
Saamattomalta... Just joo
Oon koittanu sinne nuorten puhelimeenkin soittaa ja saada apuu, mut aina kun on se linja varattu ja ei taida olla noin helppoo se töihin meno..
Tääl minä saan taas tapella vaan kaikkien kans. Ihanuus siis jatkukoon
Mitenkä se elämä koskaan puhtaalta pöydältä täysin alotetaan jos 40 ihmistä pitää mua huorana, vihaa ihan vitun vitusti ja ois valmis tekee kaikkensa jos varmasti viel törmättäis et mun elämä menee uudestaankin pilalle...
Ja kun ei oo luottamuksen arvosii ihmisii, eli tietävät minne aion mennä, voivat koska vaan tulla perässä ja pistää mun elämän paskaks?
Mistä sä olet tämän keksinyt? Onko ne kiusaajat edes enää ollut suhun yhteydessä pitkään aikaan? Onko joku niistä uhannut seurata sua? Kertoisitko vähän mistä nää ajatukset ja pelot on saaneet alkunsa? Nythän ne on jo tosi pahasti ylipaisuteltuja, eivät enää millään tasolla realistisia. Mieti nyt, jos sä huvikseen kaveripiirin yllyttämänä kiusaisit jotain tyyppiä koulussa, niin miksi sä ottaisit siitä itselles niin sydämen asian että käyttäisit loppuelämäs tän ihmisen jahtaamiseen ympäri suomen ja kiusaamisen jatkamiseen? Luuletko että ihmisillä ei oo tuon suurempia suunnitelmia elämälleen, tai että joku tulis onnelliseks siitä että saa vainota jotakuta toista?