@haaveistatotta onpa ihanaa, että kolmas raskaus alkoi viimeisestä pakkasukosta <3 Täällä kans vähän sama homma, tosin mulla on kyllä vielä niin epävarmat fiilikset... Katoin jotain tilastoa, että enää 0,4 % km-riski, koska olen jo 9+3, ja syke nähty, mutta kyllä tuo vuoto pelottaa, miksi se alkoi uudelleen liki 3 viikon tauon jälkeen? Väkisinkin tulee mieleen, onko kehitys pysähtynyt sitten viimeisen ultran ja lääkkeet pitäneet tilanteen ennallaan ja nyt koska lääkkeitä olen lopettamassa, vuoto alkaa... Kyllä on hermostuttavaa hommaa tämä alkuraskaus!
@marrasmai sullakin ollut kyllä sykkeitä nostattavat hetket... Mä aloitin heti plussan jälkeen ottamaan Pegorionia 2-3 pss / viikko, joten mulla maha toimii nyt melko normisti. En halua enää sitä samaa järkkyä ummetusta, mikä oli ekassa raskaudessa ja oon nyt ottanut tuota valmistetta säännöllisesti. Mulla myös ekassa raskaudessa vuosi aina kun ponnisteli pöntöllä, joten en halua myöskään sen takia vuotoa lisää, että maha olis jumissa
Synnytyksessä tuli sit kivat pukamat, mutta onneksi nekin on olleet aika oireettomia sittemmin, vaan eihän ne kerran tultuaan enää koskaan häviä..
Täällä odottelen sitä doppleria postista. Olisin eilen kyllä käynyt ultrassa, jos ois ollut vapaita aikoja, onneksi ei ollut, eihän siitä mitään tule jos joka heikko hetki menee kalliiseen ultraan
Jospa se doppler sitten rauhottais mielen. Mietin oliko vuodon alkamisella ja jumpalla yhteys, tein keskiviikkona pitkästä aikaa kivan kotijumpan vatsalihasliikkeineen ym ja sit yöllä alkoikin vuoto. Viimeksi muistelen, että en oo juuri voinut kävelyä/pyöräilyä kummempaa harrastaa raskausaikoina, kun ongelmana ollut ensin vuodot, sitten supistelut. Hirvittää mihin lihaskuntoon sitä päätyy jos syyskuulle on tekemättä mitään lihasliikkeitä.
@marrasmai mulla ei siis ole migreenidiagnoosia eikä aiempia migreenikohtauksia edes. PAITSI nyt tässä raskaudessa jo kaksi! Olen ne siksi ristinyt, kun pääkipu oli niin kova ja ei olis voinut kuvitellakaan, että olis vaikka kävelylle lähtenyt, normaalisti jos mulla on pääkipua, otan Buranan/Panadolin ja lähden ulkoilemaan. Lisäksi oksensin aivan hirveesti. Mietin altistaako tämä lääkkeellinen pas nyt lääkkeineen migreenille sitten. Ja varmaan näille vuodoillekin. Jos olis jatkossa alkioita / mahkuja vielä hoitoa tehdä, en ottais enää lääkkeellista siirtoa. Toki se monille on ainut mahdollisuus. Mutta ei sovi mulle tuo estrogeeni selvästikään, onneksi enää yksi päivässä ja sitten pari lugea, nekin loppuu jo viikon päästä. Miten ihmeessä uskallan lopettaa sitten ihan kaikki :O
Täällä myös ollut ihan hirveetä väsymystä useampi viikko. Onneksi alkaa nyt hitusen helpottaa. Pelottaa myös se, että mulla myös pahoinvointi alkanut helpottaa. Onneksi rinnat on vielä ihan pinkeät ja kipeät.... Kylläpä sitä tarkkailee kaikkea ja jos helpottaa niin sit on varma km:sta.... Ihanaa aurinkoista kelia onneksi luvattu, pitää rauhallisella kävelyllä käydä, vaikuttaa mielialaankin positiivisesti