Moi!
Ilmoittaudun taas välillä

Oli niin paljon kirjotuksia, että en millään ehi kaikkia lueskelmaan, mutta kaikki tuntuu olevan kaikilla ihan ok
Onnea Mi-iulle naimisiin menosta. Ja ilmeisesti Rosiksella ei ollu sitä hepatoosia.. (?). Ja Ballerinalla jälkitarkastuksessa kaikki ok ja angsterilla tarkastus tällä viikolla. Mulla oli jälkitarkastus pari viikkoa sitten, kaikki oli ok. Pientä virtsankarkailua kyllä on, ennen lenkille lähtöä pitää olla kyllä juomatta vettä ja käydä monta kertaa veskissä. Oon siis laiskasti tehny niitä kohdunpohjanlihasten reenejä... Lääkäri sano kyllä, että nyt kun mulla imetys loppu ja menkat alkaa, niin sitte pitäis lihasten palautua normaaleiks.
Mutta oma olo on jo paree, oikeesaan ihan normaali. Lääkkeet on siis auttanu, onneks! Kontrolliin meen tän kuun lopussa. Jälkitarkastuskäynnilla otettiin hb, se oli 108, eli sekin parempaan päin. Lääkkeitä on vaan aamusin niin paljon aamupalan kans tarjolla, että mies ehotteli jo mulle dosettia

Mutta onneks nekin nyt siitä pikku hiljaa vähenee.
Meillä neitin 2kk neuvolassa saatiin pituudeks 61cm ja painoks 5175g. Oona oli kasvanu kuukaudessa hurjat 5cm! Sanoivat sitä pitkäksi ja tarkkaavaikseksi tytöksi. Kauheen pullea se ei kyllä oo, mutta kaippa se kohta alkaa vähän leveyttäkin kasvaa. Posket on jo lupaavasti vähän pyöristyny parin viime viikon aikana. Mutta muutoin se on kyllä aika kiltti tapaus edelleen. Viime viikolla nukku pari kertaa jo läpi yön, meni illalla nukkuun ja herätti ekan kerran vasta aamulla klo 8. Se on mahtava tunne kun aamulla herää itkun tuherrukseen ja huomaa kellon olevan jo 8
Mutta nyt kuuluu kitinää, eli parasta kiiruhtaa hätiin. Tsemppailua kaikille odottajille ja tuoreille mammoille jaksamisia