M
mi-iu
Vieras
sade... juu kummipoika on jo 7v, ja kun ei muita siskon lapsia tullut yöksi niin helpolla pääsee... ja siis tosiaan kun oon siskon lasten kans ollu niin tiiviisti tekemisissä niiden syntymästä lähtien ja hoitanut vauvasta lähtien tarvittaessa ja ei-tarvittaessa ja oon niiden kans tosi läheinen niin ei oo ongelma ottaa jo tässä vaiheessa hoitoon... eri asia jos olis joku kolme vuotias niin vois olla rankkaa.. mut kyl mä nautin ku toinen on niin kiltti ja odotti vaan että pääsee saunomaan tänne 
ja kun vauviskin on suht "helppo", eli itkee vaan ilmavaivojaan (joka syötön jälkeen) ja yleensä saan öisin nukuttuakin suht hyvin, niin uskalsin kyllä ottaa pojan meille yökylään... eri asia jos olisin todella väsynyt ja meijän vauvis vaan huutais yöstä toiseen niin sit en olis vielä yövieraita ottanut...
emmä kyl uskonu raskausaikana että ottaisin ketään yöksi, kun ajattelin että meille tulee niin vaativa vauva... mutta toisin kävi.. ainakin toistaiseksi
Nyt väsyttäis, täytyy kohta ruveta menemää nukkumaa...
Mun täytyis muuten ruveta harjottaa noita lantionpohjalihaksia...oon jotenkin niin laiska tommosis mitä pitäis säännöllisesti tehdä ja helposti "unohdan" koko asian... angsteri, ootko sä tehny niitä harjotteita?! tuntuuko että olis tarvis?!
nyt tulee yksityiskohtasta selitystä, voi hypätä yli..
.... eli ennen oon pystyny ku oon käyny pissalla niin pysäyttämään pissaamisen kokonaan ja jatkamaan sitten, nyt kun yritin niin turha toivokaan että pysähtyis... ja jos tosiaan on kova pissahätä niin ei sitä pysty pidättämään vaikka kaikkensa yrittää... hyvä etten jo kerran oo pissannu housuun... onko Baltsulla ollut mitään onkelmia, entä angsterilla?!
Mi-iu ja neiti 3vk.
ja kun vauviskin on suht "helppo", eli itkee vaan ilmavaivojaan (joka syötön jälkeen) ja yleensä saan öisin nukuttuakin suht hyvin, niin uskalsin kyllä ottaa pojan meille yökylään... eri asia jos olisin todella väsynyt ja meijän vauvis vaan huutais yöstä toiseen niin sit en olis vielä yövieraita ottanut...
emmä kyl uskonu raskausaikana että ottaisin ketään yöksi, kun ajattelin että meille tulee niin vaativa vauva... mutta toisin kävi.. ainakin toistaiseksi
Nyt väsyttäis, täytyy kohta ruveta menemää nukkumaa...
Mun täytyis muuten ruveta harjottaa noita lantionpohjalihaksia...oon jotenkin niin laiska tommosis mitä pitäis säännöllisesti tehdä ja helposti "unohdan" koko asian... angsteri, ootko sä tehny niitä harjotteita?! tuntuuko että olis tarvis?!
nyt tulee yksityiskohtasta selitystä, voi hypätä yli..
Mi-iu ja neiti 3vk.