Maijuliinille hurjasti voimia. Urhea olet! Toivottavasti jaksat kirjoitella tänne jatkossakin. Kuulut porukkaan.
Me olemme lomailleet jo reilut pari viikkoa, mummoloissa ja mökillä. Kivasti on mennyt, vaikka välillä on ollut pakko rajoittaa vierailujen määrää. Pojun rytmien mukaan on menty ja kuten Angsteri jo totesi, koko ajan oppii tulkitsemaan toisen tarpeita paremmin. Meillä seurustellaan jo useita tunteja päivässä: hymyjä, pientä joklailuakin ja viihtyypä poika yksinäänkin leikkimatolla. Anoppiin alkoi mennä jo hermot (hössötys käy hermoille, vaikkei pahaa tarkoitakaan), ja nyt tulimme takaisin minun vanhempieni luo ja täällä on nettikin toiminnassa.
Minulla palautuminen oli supernopea, pystyin istumaankin jotenkuten samantien. En mitään rengastyynyjä kaipaillut. Mahan toimimista jännitin ja hörpin sairaalassa luumunektariinia kuin viimeistä päivää -ja se auttoikin. Meillä on ollut makkarissa actionia viikko synnytyksen jälkeen -mutta varsinaista yhdyntää odotamme jälkitarkastukseen asti. Onneksi sitä voi puuhailla muutakin!

Vaikkei seksihommat niin innostaisikaan, pidän tärkeänä, ettei pitkiä taukoja tule -odotusaikana tai sen jälkeen. Mutta kyllä tuo alapää hieman vieraalle tuntuu edelleen, jännittää millaiselta seksi tuntuu sitten kun sinne asti päästään... Neitsytolo!
Kiloja minulle tuli raskausaikana n.8 ja kaikki ovat kadonneet. Kehon koostumus on vain hieman erilainen, lihaksia alan hankki takaisin kun lomailut ovat ohi. Imetys on tehokasta, herkkuja olen vedellyt surutta, joten älkää stresssatko raskauskiloista liiaksi!
Brogan kirjoitti asiaa tutista. Kun imuote on opittu, ei mielestäni tutissa ja pullossa ole mitään pahaa. Meillä poika huolii rinnan ja pullon -on helpottavaa voida jättää vauva miehenkin hoitoon. Toivottavasti ei jatkossakaan kranttuile. Tutti kelpaa vain satunnaisesti, mutta on ISO apu kuitenkin nukutuksessa. Imetyksestä pidän, mutten mitenkään intohimoisesti. Olin ostanut korviketta varalle ennen synnytystä, mutta ihmeekseni imetys on sujunut helposti. Rintakumit olivat alkuun ahkerassa käytössä, samoin Lansinoh-voide aristaviin nänneihin. Suosittelen! Aventin pullojen ja pumpun nimeen vannon minäkin.
Miten aiotte järjestää vauvan nukkumisen? Perhepetiä en ajatellu etukäteen, mutta helposti tuo poika tuntuu jäävän kainaloon... Nukumme molemmat paremmin. Mies nukkuu luvallani korvatulppien kanssa, molempien ei tarvitse olla väsyneitä. Mites Angsterin mies, oletteko päässeet yhteisymmärrykseen vauvanhoidosta? Minua mietityttää miehen töihinpaluu, näin lomalla jaksaa osallistua hienosti.
Ihanaa olla taas netin ääressä! Nyt käyn vihdoin kurkkaamassa Nukin kuvat!!!