Tervehdys pitkästä aikaa. On taas niin paljon kommentoitavaa ku luin nuo teidän jutut, että saas nähdä miten onnistun.
JB, m i t e n on mahdollista, ettei sun isä huomaa??

Uskomatonta. Tai sitten se ei vaan puhu mitään. Toivottavasti siellä suunnalla on kaikki hyvin, mä veikkaisin kyllä ihan harmittomia litkuja mitä sieltä on ulos pyrkiny, jos kerran ootte miehen kaa harrastanu liikuntaa makkarissa.
Sade, voihan olla ihan hyvin että on tyttöki, mut se ultraaja ei vaan uskaltanu ohjata teidän huomiota sinne osoitteeseen. Siis jos näkyi ihan selvästi ettei näy pippeliä. Tai sitten oli pojan vehkeet, mutta onni ettette tiedä jos ette halua. Niillä on varmaan niin rautanen kokemus noilla kätilöillä, että ite huomaavat heti, jos viittaa tyttöön tai poikaan ja eivät sitte osaa arvioida kuin selvästi maallikko näkis. No, jännitys säilyy kuitenkin sinne saliin saakka

On se muuten ihanaa, ku mieskin tuntee jo liikkeet.
Hurjaa, että mi-iulla on jo monta päivää yli la:n. Kamala tuo tän päiväinen juttu :/ Toivottavasti se teidän mönkijäinen tulis äkkiä oma-aloitteisesti pihalle.
Sitten menikin muisti.. Missäs se Saana luuraa? Olitko lomalla? Hmm. Ja onko Rosa edelleen siepattuna saareen? Amiltsu ja Lumppari tais olla loman vietossa.
Ihania oli Angsterin laittamat kuvat Nuki The ET:stä. On se niin kertakaikkisen suloinen pakkaus, että
No mitäs tänne sitten. Ottaa päähän ihan sikana yks työjuttuihin liittyvä juttu, josta voin paasata vaikka huomena mailissa. Tällä hetkellä v****ttaa niin paljo, etten jaksa ees vatvoa sitä asiaa. "/#(&764/w&¤/w&¤/ !!!!
Jotain positiivista? Puoliväli ylitetty ja sammakon vesijumppa on tosi aktiivista. Aamullakin makoilin vaan sängyssä ja kuulostelin liikkeitä, ku niitä tuli niin ihanan paljon

Mieletöntä. Kotoseudulla käydessä pelkäsin koko ajan, että tulee tuttuja vastaan ja näkee tän mun mahan, kun en mä edelleenkään halua tätä asia julistaa koko maailmalle. Haluan pitää tän omana niin kauan ku mahdollista, edelleen vaan lähimmät ihmiset tietää. Sit on hassua kun ihmiset joskus kuulee, että meille on syntyny vauva eikä ne ees tiedä että oisin paksuna ollutkaan.