Perjantaita kaikille!
Niin ja pahoittelut Lumikselle kp1:sta, jos se nyt sit on totta! Toki täälläkin toivotaan sitä toista vaihtoehtoa...
Ihana kuulla Angsterista ja Nukista! Ja ihanaa, että kaikki on siellä hyvin... Tai oikeestaan ihan loistavasti. Kyllä kuulostaa niin ihanalta tuo vauva-arki, vaikka tosiaan taitaa välillä vähän väsyttää. Mutta vaikka vähän väsyttäiskin, niin pitää muistaa nauttia tuostakin ajasta täysillä - se on sit taas niin pian jo ohi.
Just Rosa, kiva tuo nännihomma, jos imetyksestä menee vasta röökin tumpeiks? Mitenhän mulle sit käy, kun mulla alkaa nuo nännin jo nyt näyttään lähinnä puolikkailta sikaareilta?!?
Niin ja tattaraaaaa.... Meille on tulossa myös pieni tyttö. Vähän aikaa meni sulatellessa uutista, kun olin lähes 100 % varma pojasta (kaikki tutut veikkailleet, kun on muka niiiiin poikamaha), mutta siis aivan mielettömän ihanaa saada pikku prinsessa!!! Toinen oli niiiiiin suloinen ja todella pyöreäposkinen. (kuulemma poskien pyöreys saattaa johtua mun 1 pussi karkkia päivässä dieetistä

). Olishan mun tuosta mun makeanhimosta jo pitänyt tajuta, että tyttö on tulossa, kun muuten en makeesta niin välitä...
4D oli kyllä koko rahan arvoinen juttu! Paitsi meijän neiti oli niin ujo tapaus, ettei meinannut millään niitä kasvojaan paljastaa, vaikka miten yritettiin vatsaa heilutella ja vaivailla... Selkäpuolelle katselu ja venyttely kiinnosti toista paljon enemmän, samoin käsien heilutus suoraan naaman edessä ja sormien lutkutus

Joten en mäkään nyt ihan hirmu hyvää kuvaa toisesta sit saanut (kun siitä ei vaan kunnon kuvia saanut), vaikka siis kuvia yhteensä joku 20 saatiinkin. Mutta siis se DVD koko tapahtumasta jäi meille muistoksi... Skannaan niitä kuvia jossain vaiheessa koneelle, niin laitan sit s-postilla tuleen. Kaikki oli rakenteellisesti hyvin; kaikki elimet toimi kuten pitääkin. Tyttö painoi tällä hetkellä 600 g ja on pari päivää laskettua-aikaa edellä (tuon mukaan la siis 18.10) ja siis tämän mukaan syntyessään painaisi 3,5 - 4 kg. Mutta tosiaan tuolla karkinsyöntimäärällä saattaa tulla paljon isompikin. Eli ehkä pitää vähän himmata, ettei tarvii punkee mitään 5 kg sieltä pihalle... Aaargh! Se EI olis mun juttu!!!!
Mukavaa päivää kaikille! Ihanaa, kun tulee viikonloppu!!!1