AJATUKSISTA ODOTUKSEEN 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ollaan nyt muutamana iltana kärsitty jalkaturvotuksesta, liikaa jalkojen päällä eikä missään vaiheessa päivää muka ehdi nostaa niitä ylös... tänään on hinkattu lattioita, kun olivat niin mustat ja siis ihan mopilla missä on varsi mutta myös kontattu kun vaikka kuinka harjaa kuten curlingissa niin silti pitänyt vielä lähempää tarkastella lattian kuntoa ja puhtautta.. soffat otettii paketista myös ja hyvältä näyttää..

mulla on kaveri just sairaalas raskausmyrkytysepäilyn vuoksi ja huomenna ne käynnistelee sen synnytystä.. sillä oli 2 ja puolviikkoa myöhemmin laskettu aika ku mulla, mut jännää et ne onkin tositoimissa jo luultavasti huomenna... jos sitä rupeis iteki tajuamaa et h-hetki voi olla millon vaan..

huomenna on sit virallinen muuttopäivä, kaikki kalusteet siirretää uutee kotii ja meillä on sitten nettiyhteys vasta ens kuun alusta.. et yritän käydä välillä huutelemassa mitä kuuluupi..

täytyis muuten pakata synnärikamat nyt samaa kassii ettei tuu sit oikeesti hoppu ja hirveä ettiminen misssä kaikki tavarat mahtaa olla.. :) mä jo joskus kuvittelin et hullujahan ne on jotka pakkaa vast joskus rv37jälkee et mulla on varmasti kaikki valmiina jo aikasin.. ja pyh, tässä sitä nähdään...
no lapselle sentään on kaikki valmiina.. :) se on hyvä lähtökohta.. ja mitä ite tarttee hammasharjaa sun muuta, niin mies saa sit kiikuttaa jos ei meinaa oikeesti löytyä.. :D

Mi-iu rv38+1

Käsitys julkisesta terveydenhuollosta ei sit eilenkään muuttunut sen kummemmaksi.. Eli kävi niin, että mulle oli varattu aika (joka siis kirjattu mun neuvolakortin ajanvarauslappuun) klo.15, niin eikös mun neuvolantätsä ollut lähtenyt jo kotikäynnille ja pois... Siellä sit vartin istuttuani (ja nätisti pissat antaneena) tuli toinen terkka kysyyn, et oliko sulla aika jollekin. sit kerroin tilanteeni ja se meni tarkastaan asiaa niiden tietokannasta, niin mun aika oli sinne merkattu sit klo.13. Sanoi mulle, että juu mun oma oli odotellutkin mua puoli kahteen asti, mutta oli sit lähtenyt, kun ei musta ollut kuulunut. What!!! Mulla on kyllä puhelin mistä mut tavottaa!!! Miksei ne voinut vaikka soittaa mulle??
No onneks tällä toisella oli aikaa ottaa mut (koska sanoin suoraan, etten voi joka päivä 50 km päästä töistä tulla niin vaan käymään) ja loppujen lopuksihan tuo käynti meni tosi jees. Tämä toinen oli oikeesti paljon perusteellisempi kuin se mun oma ja tutki kaiken tarvittavan (tosin itse pyysin sitä hemppaa ja kohdunkaulan korkeutta) ja neuvoi mua niissä kelan paperiden täytöissä yms.
Mutta siis... Neuvolassa kaikki hyvin. Pissa puhdas, hemppa 141 (eli ei pitäis olla väsynyt ainakaan veren takia!!!), syke n. 150 ja tuo kohdunpohjan korkeus 22 cm (onko tämä nyt sit se sf-mitta?). Mahakipuiluihin sanoi, et normaalia (yllätys, yllätys), mutta jos tuntuu ihan mahdottomilta, niin mene ihmeessä käymään sairaalalla ultraamassa ja varmistamassa tilanne.
Tänään olis sit se 4D-ultra. Hui, kun alkaa jännittään!!! Mulla ei tosin ole nyt sit neuvolakorttia mukana, mutta toivotaan ettei sitä tarviiskaan... Ei jaksais lähtee ajaan 50 km ees-taas hakeen sitä. Täytyypi soitella sinne Femedaan vielä varmistaakseni sen.

Lumiksella ja mi-iulla alkaa ollakin jännät päivät edessä... Lumikselle hirmusti plussatuulia ja mi-iulle voimia tulevaan koitokseen ;)

Amilda, hyvä että loppujen lopuksi käynti sujui hyvin. Mikäköhän siinä muuten on että aina oman terkan sijainen tuntuu paljon mukavammalta?

Mullehan on merkattu se sokerirasitustesti rv26-28 mutta aion ensi kerralla kysyä että eikö ensin voisi ottaa verensokeriarvon kun siis ei mun suvussa ole diabetestä, ainoastaan muutamalla kohonneet sokeriarvot niin en haluaisi tuohon testiin ellei ole pakko. Mutta se mun oma terkka käsitti kai väärin kun on merkannut siihen lappuun että suvussa olisi diabetestä ja se viime kerran sijainen sitä ihmetteli kun sanoin että ei ole. Siis kun mun olo on nykyään jo tosi hyvä paitsi jos nukun putkeen yli9h niin hirveä nälkä=huono olo.

niin ja Amilda kovasti onnea siihen 4Dhen!!!niin ja siis ihan älytöntä että miksi eivät soittaneet sulle?! ja mistä mittasi tuon kohdunpohjankorkeuden? sisäkautta vai vatsan päältä? kun eikös ainakin se sf-mitta oteta vatsanpäältä (tosin mistäpä mä tietäisin kun ei ole koskaan otettu vielä..)

rv18+6

Juu sade, ihan siitä vatsan päältä (häpyluulta sikiön yli) tuo mitta otettiin, että ehkä se sit on just se sf-mitta... Hih, kylläpä ihminen voi olla tietämätön ;)

Missä kaikki on? Taitaa lomat painaa päälle suurimmalla osaa...

Olis niin ihana kuulla, miten Angterin ja nukin yhteiselo on lähtenyt siellä käyntiin ja saada mahdollisesti kuvaakin nukista sähköpostiin...

*heiluttelee* Määää oon kyllä täällä! Huomenna en enää pääsekään. Vaikka voin tulla päivittämään tilanteen ennen töihin lähtöä.

Ihmeellistä toimintaa Amildan neuvolassa. Saahan ne odotella sua vaikka maailman tappiin elleivät ilmoita ajan muutoksesta. Tulehan sitten heti kertomaan 4D-kuulumiset!

Nukin kuvia odotellessa!

Mukavaa lomailua Lumpparille! Ja Amilda seuraa perässä... varmasti huikean matkakohteen olette valinneet. Toivottavasti Lumis pääset kertomaan hyvät uutiset -jännät päivät menossa!

Tänään on ensimmäistä kertaa käytössä BabyBjörnin rintareppu -ja vauva viihtyy siinä hienosti! Ja mikä parasta, minulla on kädet käytössä! Nytkin vetelee tuossa repussa sikeitä, taidan kipata pojan vaunuihin ja lähteä nauttimaan auringosta.

Amildan 4D-kuulumisia odottelemme!!

Meillä on se 4D vasta illemmalla, joten tuskin tulen enää tänään teitä infoamaan kuulumisista, mutta huomenaamulla sit viimeistään... Voi vitsi, menispä tää päivä nopeemmin jo!!!! ei malttais odotella enää...

Amilda, juu parempi etten mä sano enää mitään mielipiteitäni julkisesta terveyshuollosta. Mutta hyvä että lopulta sait hyvää palvelua! Jännityksellä odotan 4D-kuulumisiasi.

Sade, mä en ymmärrä yhtään miksi sulle pitäisi tehdä se sokerirasitus? Onko se siis pelkästään siksi kun voit niin huonosti alkuraskauden, vai siitä syystä että ne käsitti että sulla on sitä suvussa?

Baltsu,me käytiin eilen katselemassa noita rintareppuja. Suositteletko BB:n rintareppua siis? Mikä reppu teillä on? Mitä niitä nyt oli, Synergy ja Active Stockalla ainakin. Mä itse haluan kantoliinan, mutta miehelle se on jo ajatuksenakin ihan liian monimutkainen (mä näen sen jo sotkeutuneena liinaan apua pyytäen ja vauva huutaa vieressä). Ne reput saa niin helposti päälle ja pois. Eli näillä näkymin ollaan hankkimassa Baby Björnin rintareppu.

Entä, Baltsu, ootteko jo ristiäisiä suunnitelleet? Nehän pukkaa aika nopeasti, pitikö ne pitää 2kk syntymästä viimeistään, vai onko se mitenkään tarkkaa?

Lumis, please, älä ede uhkaile ettet huomenna palstaile. Emme ole unohtaneet että testaat huomenna!!!

Angsteriiii!!!!!!!!! Nuki!!!!!!!!

En millään pääse enää huomenna palstalle. Viimeinen työpäivä ennen lomaa ja pitää hypätä palavereissa ja käydä toisella paikkakunnalla haarakonttorissa. Tyypillistä. Koko viikko on mennyt loikoillessa ja huomenna on sitten kiire. Mutta tuun aamulla ennen lähtöä kertomaan tuloksen!

Tuttu tunne Amilda, tunnit vierii hitaaaaaasti kun odottaa jotain kivaa :)

Jaaha, ei tarvitsekaan testailla. Nähtävästi kp 1. Outoa on se, että nyt olisi ollut vasta kp 27. Joten kierto oli vain 26 päivää. Ellen ole sitten mennyt päivistä sekaisin, mikä on ihan mahdollista.

Pikainen moikkaus (luultavasti) -siksi pikainen, kun meille on 15 minsan päästä tulossa vieraita. Sorry myös nettipimento, mikä onneksi päättyi tänään. Syynä mun hiljaiseloon ei ole siis ollut Nukkelinkukkeli vaan meidän remontista johtuva netittömyys. Pieniä vieroitusoireita....

Ehdin onneksi nyt tähän väliin lukea jo teidän kirjoitukset.Saanalle onnittelut pojasta!! Näittekö itse vai sanoiko se lekuri? Näin huono mun muistini on, vaikka juuri luin sun kirjoituksen... Hienoa, että Amildalla oli kaikki kuosissa neuvolassa! Ja tosiaan, jos ei kipuilut lopu, niin mene ihmeessä sairaalaan ultraan. Tosin mä luulen, että voisit kysyä asiasta siellä 4D-ultrassakin. Mä ainakin "valitin"/kysyin siellä kaikki mietityttävät asiat.

Rosaliini, onneksi olet noin sinnikäs, elikkä itsepäinen ;) ! Ei mutta oikeasti, kyllä tää meidän kyseenalaistamis- ja vaatimistaktiikka on ainoa oikea. Taas se tuli todistettua. Eihän se helvet.. vieköön ole normaalia jos on vihreää valkovuotoa!! Uskomatonta törppöyttä lääkäriltä. Mihin ne ovat unohtaneet maalaisjärkensä!?!?! Onneksi asiat on nyt kunnossa ja sait hyvät lääkkeet! Mullakin oli kauhea kätilö hoitajana sairaalassa kahtena ensimmäisenä päivänä. Ajattelin tehdä hänestä virallisen valituksen. En nyt ehdi kirjoittaa sitä stooria, mutta myöhemmin sitten.

Lumpparille suuret pahoittelut kp:sta!! Jaksamista ja taistelutahtoa!

Nukin kanssa on mennyt hienosti, mutta kuten Baltsu sanoi, niin kyllä toi vauva sitoo vielä enemmän kuin kuvittelisi. Suosittelen isyyslomien pitämistä HETI vauvan synnyttyä!!! Nuki on ollut tähän mennessä suht helppo, herellä puoli tunti-tunti ja sitten 3-4h unta palloon. Sitten ruokinta ja taas unta. Yöllä herättää kaksi-kolme kertaa. Nyt parina viime yönä se on kiukutellut ennen nukkumaan menoa. Häirinnyt mukavasti meidän fudiksen katselua, heh. Sitten, kun Nukin on saanut rauhoittumaan, niin se nukkuu ihan hyvin. Mutta kyllä mua eilenkin illalla raivostutti, kun ei mitkään rauhoitustekniikat toimineet ja toinen huutaa kuin vinku-intiaani. Vinkui tissille, mutta sitten pulatti sen heti pois. Se aukoo tietyllä tavalla suutaan, kun sen on nälkä. Aikas hyvin me jo luetaan sitä (pakko mainita, että saatiin siitä kehuja neuvolantädiltä ;) ). On se niin syötävän suloinen!! Itkiessä se päästää lopuksi sellaista lampaan määintää ja leuka on niin kurtussa... Nuki on niin Nuki kuin olla ja voi. Juuri sellainen kuin kuvittelinkin ja mitä nyt Nuki nimestä voi päätellä.

Nyt vieraat ajoi pihaan. Must go...

olipa ihana taas kuulla Ballerinan ja Angsterin vauva-arjesta! on varmasti vaativaa mutta sen arvoista.

Lumpparille suuri halitus jos oikeasti kp1..miten se inhottava täti aina löytääkin :/

Siis ihan vaan sen takia joudun siihen rasitukseen kun mun isällä ja mummolla on sokeriarvot olleet korkeita mutta ei siis kummallakaan diabetestä ole todettu, eli eivät ole niin korkealla, eivätkä ole myöskään ylipainoisia tms. Mutta käsitti varmaan väärin vaikka moneen kertaan sanoin että EI ole suvussa diabetestä..onneksi seuraavalla käynnillä pitäisi vielä olla se ihana sijainen niin hän varmaan voi muuttaa sen että perutaan se ja jos selviää että olisi isokokoinen lapsi tulossa tms niin sitten voisin myöhemmin mennä. En todellakaan haluaisi turhaan käydä kun se 12h syömättä ja juomatta kuulostaa aika pahalta enkä tiedä edes pystyisinkö siihen. En siis itse huomaa että mulla olisi mitään riskitekijää kun en ole lihava eikä tosiaan suvussa ole virallisesti ainakaan diabetestä tai ylipainoakaan niin vähän outoa.

joo mutta pitää mennä että ehdin hakemaan postista paketin.

Sade, ei se sokerirasitus ollut mun mielestä yhtään paha. Varmasti se menee hyvin. Mä ainakin makoilin koko sen ajan terveyskeskuksen sängyssä ja sain vielä nukuttuakin. Olo ei tullut oikein yhtään heikoksi.

Luin vielä viestejä uusiksi. Lumppari siis nyt kyllä toivotaan, että sun vuotosi olisi jotain ihan muuta kuin kp1! Valemenkathan saattaa hyvinkin tulla plussan aikaan. Kun ehdit, niin tulehan kertomaan loppuiko vuoto vai kuinka kävi.

Mitäs muuta mä nyt osaisin kertoa vauva-arjesta... ainakin, että on tämä aivan ihanaa, mutta myös väsyttävää. Elämä muuttuu, vaikka kuinka yrittäisi pitää ainakin osan ennallaan. Rauhallisesta aamupalasta ja ruokailuhetkestä osaa olla kiitollinen ja hyvistä yöunista! Jaahans, peli on jo käynnissä. Täytyy mennä miehen seuraksi että tulee vähän suhdettakin hoidettua....

Pöh. Oisin niin toivonut että Venäjä pääsee loppuotteluun. Oli ihan hukassa koko joukkue. No, Espanja ansaitsi paikkansa. Jos kerrankin pääsis arvokisoissa sijoittumaan.

Voi höh Lumis. No nyt voit tilailla sitä viiniä auringonlaskussa. Laiha lohtu, tiedän.

Nuki kuulostaa niin ihanalta! Kiva kuulla että teillä on kaikki hyvin. Kyllä munkin mies ois pitänyt heti isyysloman jos vauva ois syntynyt näiden skabojen aikaan. No ei kai. Mutta kerro Angstis enemmän, miksi on hyvä että mies pitää isyysloman heti? Mä olen kovasti miettinyt tota. Kun aluksi ajattelin että tietty pitää heti. Sitten ajattelin, että juuri alkuviikot vauva yleensä nukkuu pois "matkaväsymystä" ja äidilläkin on vielä (ehkä) unta varastossa. Että noin ajateltuna olisi parempi jos miehellä olis viikko jemmassa lomaa pitämättä jonka voisi pitää sitten kun itse tosissaan on väsynyt ja vauva valvottaa. Mutta mielellään kuuntelen teidän vinkkejä! Baltsu myös! Jellybeanilla olikin eri tilanne kun Irkku joutui olemaan alkuajat sairaalassa. Miten muut on ajatelleet hoitaa isyysloman?

Mä kuulin mieltä järkyttävää nännifaktaa. Olin (alkoholittomalla) oluella hyvän pari vuotta sitten synnyttäneen ystäväni kanssa. Sanoin että tiedän juu että se pigmentin tummuus vaalenee, mutta palautuuko koko? Ystäväni nauroi että ei se väri edes palaudu. Sanoi suoraan, että voin sanoa hyvästit mun vaaleanpunasille ruusunnupuille, imetyksen jälkeen nännini ovat kuin kastuneet tupakan natsat. Lohdutti tosin, että hän imetti yli vuoden ja imetyksen aikaan niistä tuli tupakantumpit, ei niinkään raskaudesta. Väitti että pystyy uimahallissa nänneistä sanomaan onko nainen imettänyt vai ei. Mutta mä olen jo sinut asian kanssa ja heittänyt hyvästini nänneilleni. Meillä oli hauskaa yhdessä, nyt alkaa oikeat työt. (Loppukaneettina: Kaikesta pinnallisuudestani huolimatta toivon tosiaan että imetys onnistuu, se on oikeastaan yksi pelkoni; osaanko mä imettää ja osaako mun keho)

Angstis, kun ehdit, olis ihanaa nähdä Nukin kuva!!!

Kauniita unia!

Perjantaita kaikille!

Niin ja pahoittelut Lumikselle kp1:sta, jos se nyt sit on totta! Toki täälläkin toivotaan sitä toista vaihtoehtoa...

Ihana kuulla Angsterista ja Nukista! Ja ihanaa, että kaikki on siellä hyvin... Tai oikeestaan ihan loistavasti. Kyllä kuulostaa niin ihanalta tuo vauva-arki, vaikka tosiaan taitaa välillä vähän väsyttää. Mutta vaikka vähän väsyttäiskin, niin pitää muistaa nauttia tuostakin ajasta täysillä - se on sit taas niin pian jo ohi.

Just Rosa, kiva tuo nännihomma, jos imetyksestä menee vasta röökin tumpeiks? Mitenhän mulle sit käy, kun mulla alkaa nuo nännin jo nyt näyttään lähinnä puolikkailta sikaareilta?!?

Niin ja tattaraaaaa.... Meille on tulossa myös pieni tyttö. Vähän aikaa meni sulatellessa uutista, kun olin lähes 100 % varma pojasta (kaikki tutut veikkailleet, kun on muka niiiiin poikamaha), mutta siis aivan mielettömän ihanaa saada pikku prinsessa!!! Toinen oli niiiiiin suloinen ja todella pyöreäposkinen. (kuulemma poskien pyöreys saattaa johtua mun 1 pussi karkkia päivässä dieetistä ;) ). Olishan mun tuosta mun makeanhimosta jo pitänyt tajuta, että tyttö on tulossa, kun muuten en makeesta niin välitä...
4D oli kyllä koko rahan arvoinen juttu! Paitsi meijän neiti oli niin ujo tapaus, ettei meinannut millään niitä kasvojaan paljastaa, vaikka miten yritettiin vatsaa heilutella ja vaivailla... Selkäpuolelle katselu ja venyttely kiinnosti toista paljon enemmän, samoin käsien heilutus suoraan naaman edessä ja sormien lutkutus ;) Joten en mäkään nyt ihan hirmu hyvää kuvaa toisesta sit saanut (kun siitä ei vaan kunnon kuvia saanut), vaikka siis kuvia yhteensä joku 20 saatiinkin. Mutta siis se DVD koko tapahtumasta jäi meille muistoksi... Skannaan niitä kuvia jossain vaiheessa koneelle, niin laitan sit s-postilla tuleen. Kaikki oli rakenteellisesti hyvin; kaikki elimet toimi kuten pitääkin. Tyttö painoi tällä hetkellä 600 g ja on pari päivää laskettua-aikaa edellä (tuon mukaan la siis 18.10) ja siis tämän mukaan syntyessään painaisi 3,5 - 4 kg. Mutta tosiaan tuolla karkinsyöntimäärällä saattaa tulla paljon isompikin. Eli ehkä pitää vähän himmata, ettei tarvii punkee mitään 5 kg sieltä pihalle... Aaargh! Se EI olis mun juttu!!!!

Mukavaa päivää kaikille! Ihanaa, kun tulee viikonloppu!!!1

Pahoittelut Lumikselle, jos tosiaan menkat yllättivät. Nautihan reissusta kuitenkin täysillä!

Amildalle onnittelut pienestä neitokaisesta! Menikö mies jo aivan sekaisin?! Tyttäret ovat vaarallisia isille, voisin kuvitella että hemmottelua luvassa...

Rosis, meillä on Active. Kantoliinan hylkäsimme samasta syystä -mies ei sitä tosiaankaan käyttäisi. Tosin epäilen omaakin kärsivällisyyttäni! Ristiäiset tulisi järjestää 2kk sisällä syntymästä, mutta onnistunee myöhemminkin. Meillä suuri päivä on heinäkuun lopussa, vanhempieni luona. Löysin eilen mekon kesän juhliin, vanhat koltut eivät todellakaan mahdu rintavarustuksen kohdalta kiinni -enkä halua kovin avonaisessa asussa mennä häihin saatikka ristiäisiin! Mekko on Marimekon, aika erityylinen mitä yleensä käytän, mutta väri on makea limen vihreä, joten pieni rusketus on paikallaan.

Meillä mies piti isyyslomaa ensin viikon. Sitten äitini tuli avuksi, ja nyt tämän viikon olemme olleet pojan kanssa kaksin. Mies pitää kuukauden kesäloman heinäkuussa. Me halusimme säästää lomaa talven varalle, jos vaikka lähdemme reissuun. Miehelle töissä käyminen on varmaakin rankempaa kuin minulle yksin kotona olo -yöunet eivät niin kovin laadukkaita ole kuitenkaan. Mutta tämä ratkaisu toimi meillä.

Nyt tuli herätys toiselle... palaan myöhemmin!

Amildalle onnittelut prinsessasta! tuosta koosta tuli heti mieleen että aikooko ne laittaa sut sokerirasitustestiin? kun eikös Angsterikin ollut juuri tuon NUkin koon takia siellä?

meillä mies pitää osan isyyslomasta heti kun päästään kotiin ja jätti yhden kesälomaviikonkin sinne pidettäväksi. Sen vuoksi ollaan noin päätetty kun on se kivempi molempien olla rauhassa kotona ja tutustua uuteen tulokkaaseen ja yhdessä opetella vaipanvaihdot jne.

Rosa, mielenkiintoinen tuo nännijuttu..mulla ei nänneissä vielä ole tapahtunut suurtakaan muutosta mutta eiköhän se vielä ehdi.

On meillä vaan aika tyttövoittoista tämä porukka täällä. hassua kun raskautta yrittäessä tutustui niin paljon asioihin niin nyt ainakin kun joku saa lapsen tai on saanut niin mietin melkein ekana että no niillä ajoitus osui sitten ihan nappiin jos poika tai jos tyttö niin oli ennen ovista...

mulla vielä maanantai lomaa ja sitten pitäisi jaksaa taas pariksi viikoksi mennä töihinkin. ja reilun viikon päästä on tuo rakenneultra.

Niin ja vakuutuksista vielä, ollaan nyt saatu tarjoukset melkein kaikkialta ja siis pohditaan nyt ihan tosissaan että pitäisikö sitä Pohjantähteä vielä harkita siis että vaihtaisi jonkun vakuutuksen sinne. On ainoa yhtiö joka korvaisi esim. puheterapian ja näöntarkastuksen ja jotain muuta kun muilla nuo on suljettu pois. Ja kun harmittaisi sitten jos lapsi tarvitsisikin jotain toimintaterapiaa tms. Mutta täytyy nyt vielä vähän miettiä ja käydä Pohjantähdessä ja Pohjolassa juttelemassa.

ballerina, eikös teillä ole tuo Pohjantähden? siirsittekö siis kotivakuutuksen sinne vai miten?

rv19+0

Eipä ole ollut mitään puhetta tuosta sokerirasituksesta. Vielä ainakaan... Et kaippa, jos neiti nyt hirmusta/normaalia nopeempaa vauhtia tuosta alkaa kasvaan, niin ottavat puheeksi. Mutta sit toisaalta, kun miettii noita julkisia, niin en ihmettelis vaikkei huomais koko hommaa.

Eipä tuo mies nyt ihan sekasin mennyt. Taitaa kestää totutella asiaan. Jos olis poika ollut, niin sit olis varmaan seonnut (vaikka onkin sanonut, et molemmat yhtä toivottuja ja rakkaita) Mut luultavasti sit olis joutunut eilen käydä jo jääkiekkomailat ja kamppeet ostamassa... Nyt tarvitaan sitä Ringette-mailaa sit ;)

tässä yksi linkki jossa oli taas yksi tapa miten allergioita voisi ehkäistä..itse en ole pahemmin gefilus-tuotteita käyttänyt, ainoastaan sitä porkka-ananasmehua jossa on myös kalsiumia.

http://www.valio.fi/maitojame/5_01/paak.htm

Amilda, tuo taitaa mennä juuri niin että tieto pojasta olisi ehkä jo ennen syntymää aika kova juttu mutta prinsessat sulattaa sydämen ja kietoo pikkusormen ympärille sitten kun syntyvät.

Katsoin muuten eilen ekaa kertaa sen Kätilöt..synnyttivät omissa huoneissaan, Suomessahan on kai jotkut erilliset salit sitä varten? mutta aivan ihania ne kätilöt ja tuntui että heillä ei ollut kiire mihinkään. Onko Suomessakin yhtä ihanaa?

Angstis, tosta sokerirasituksesta vielä että sen vuoksi olen jo vähän hermona kun mun tosiaan täytyy syödä parin tunnin välein jotta en oksenna (nyt riittää sentään jo leipä kun alussa oli tunnin välein lämmintä ruokaa) ja mulla kun mitkään makeat litkut eivät auta vaan tarviin aina jotain suolasta, niin en tajua miten pystyisin tuon 12h paastoamaan ja sitten vetämään jotain makeaa litkua..sen vuoksi yritän nyt välttää sitä ellei vauva ole sitten isokokoinen tms.

Yhteistyössä