huomenta täältäkin!!
aamulla ehdin vilasta jutut ennen neuvolaa... mutta nyt ehdin kirjottelemaan hetken..
Ette usko, mulla on painoa tullut 2,4kg viime kerrasta ja todella täs muutto ja siivouskiireiden keskellä syönyt aamulla puolikkaan leivän ja päivällä pari maissia ja illalla vesimeloonin ja leivän niin mistä ihmeestä sitä painoa on tullut?! turvotusta ei hirveästi ole jne... mä olin ihan järkyttynyt..

okei okei, limua olen juonut mutta aikasemmin olen syönyt joka päivä jäätelöä varmaan puolilitraa ja nyt sitä taas ei ole uponnut... ihan kummallista!! mä miehelle just nauroin et mun täytyy ruveta syömään sitä jäätelöä taas yhtä paljon (ja kaikkea muutakin) kun kevyt ruokavalio kerran vaan tuo lisäkiloja mulle..

kato jos se kylmä jäätelö on vaatinut niin paljon energiaa keholta, niin täytyy varmaan siinä olla se syy miks nyt sitten kiloja noinkin paljon tullut...
Sama juttu kyl verenpaineen kanssa... mittaaja oli eri mitä yleensä ja asento oli huonoja käsi ei ollut täysin rentona, niin lukemat oli jotain 130/80 ja sit kun tulin kotiin niin taas näytti tasasta 118/76...

uskomatonta!
Nojoo, lääkäri sano että kohdunsuu on pehmennyt ja kiinni että sieltä vuoto ei ainakaan tule, eli ei mitään vaarallista jos valkkarin seassa pari viirua.. mut jos kirkasta verta rupee tihuttaa niin sit heti lääkäriin... eli eiköhän se kuivista limakalvoista johdu tai sitten hiivasta... tällä kun oli taas sitä vaikkei oireen oiretta ole..
Niin ja vauviksen painoarvio oli 2,6kg nyt ja semmosta kiloa odotellaan lisää täs neljän viikon aikana jos pieni pysyy sisällä..
pienellä oli ihana jalka, varpaatkin näkyi siitä sumeasta ultrasta just just
Eli tällä erää kaikki hyvin.. ensi viikolla uudestaan neuvolaan..
Mutta kertokaahan mulle mihin se mun kaks kiloa on tänä aikana mennyt?! just kun olin ekaa kertaa varma että nyt ei oo varmaan kiloakaan tullut että olisin ns. laihtunut kun lapsi kuitenkin ottanut sen mitä tarvitsee.... heh! ens kerralla en uskalla odottaa kyllä mitään painon suhteen... sama se on vissii syökö kurkkua koko viikon vai hampurilaisia..

siltä vähän tuntuu...
Mi-iu rv36+0