Huomenta!
Tai no, oon ollu hereillä jo n. klo kuudesta asti... Mies ei todellakaan osaa lähtä töihin hiljaa. Ensin sillä soi kello klo 6 ja se soi kauan... Noh, sitten muutaman torkutuksen jälkeen se nousi viimein ja alkoi kaivella vaatekaappia ja sen jälkeen puki ittensä, mun mielestä äänekkäästi... No sitten se siirtyi keittiöön kolistelemaan, ulkoovi paukkui kun se käytti koiran pihalla, sitten tuli kissa sisälle ja huusi ruokaa. Sitten mies vihdoin ja viimein lähti ja eiköhän se pian koputa ikkunaan, avaimet jäi sisälle... Koitin siinä sitten pikku kiukussa vielä muka nukkua, mutta eihän siitä mitään tullu, joten nousin ylös, söin banaanin ja lähin salille. Ajattelin, että jos tänään kävis vielä illalla toisessa jumpassa ja pitäis huomenna sitten oikein kunnon lorvipäivän.
Lehtigalluppiin: tilasin vauvalehden jo viime syksynä ja siinä tuli tilaajalahjana sitteri. Muita lehtiä ei sitten vauvailuun liityen tuu. Sportti lehden tilasin myös just, oli niin halpa pätkä ja kuulemma keväällä tulee juttua raskauskilojen pudottamisesta

Toivottavasti siinä on myös juttua vatsan kiinteytyksestä...
Ja rasvailuun, en oo paljoa jaksanu/muistanu rasvata, sillon tällöin muistaessani, arpia ei oo ainakaan vielä tullu mihinkään. Mutta sittehän se tietty on myöhästä, kun ekat ilmaantuu. Ostin bodyshopin bodybutteria ja sitten mulla on dermosilin bodyred-voidetta. RIntoja vois tosiaan myös rasvailla, ehkäpä nyt ryhdistäydyn tällä saralla
Ja Angsteri, ei miehen saikku kestäny kuin päivän. Mutta se jää isyyslomalle heti kun nappula syntyy ja on sen 3 vkoa. Sitten se käy muutaman viikon töissä ja on koko heinäkuun kesiksellä. Eli yhessä saadaan opetella vauvanhoitoa
Pesin maanantaina jo ison kasan vauvanvaatteita ja nyt pitäis laittaa taas kone pyörimään. Ne on pian pesty ja sitten voisin varmaan alkaa suunnittelemaan sitä sairaalakassin pakkausta, en oo siis vieläkään saanu mitään aikaseks sen kans, paitsi sen listan joka on ihan liian pitkä...
Sadelle voimia! Mää oon keksiny uuden iltapalan, perus hapankorput teen kanssa. Siis paljaita hapankorppuja, kokeile niitä, ite tykkään ainakin niitä mutustella

Eivät ainakaan lihota kovasti ja saat paljon kuituja
Mutta nyt pyykkäämään ja sitten ehkä pihalle oksasaksien kanssa hanhikkipensaiden kimppuun, tai sitten oottelen aurinkoisempaa keliä...
Ore 35+2