Heippa!
En meinannu millään päästä lähtemään töistä kotiin ollenkaan. Olin ajatellu, että teen lyhkäsen päivän ja kulutan kertyneitä saldoja, mutta olin töissä vielä puoli neljältä... Ja aamulla tietty menin normaaliin aikaan, eli olin töissä jo 06:40... Mutta nyt oon virallisesti mammalomalainen
Ja Rosa, sairaalalaukkua ei ole pakattu, ehkä jo pitäis... Oon kyllä kirjottanu A4:n ruutupaperille kaiken mukaan otettavan (ei meinannu paperi riittää), mutta listaa pitää todellakin karsia. Se on siis varalla, jos tulee äkkilähtö, niin mies saa sitten pakkailla ja tuskailla
Saanan sivu oli huippu, mun mielestä se "my mom rocks"-body oli paras
Ja kukas se niitä värejä arvaili, Brogan, tummasininen meni kyllä metsään

Ite kuvailisin itteäni ruskealla, vihreällä tai keltaisella, tai niistä ainakin ehottomasti eniten pidän

´Ja ulkonäöstä muuten, puolipitkät hiukset etuhiuksien jämät kasvamassa, alta tummanruskeeta ja päällyosa vaaleammanruskee eri ruskeansävyn raidoilla varustettuna

Eli ei punaista
Mutta olo nyt kyllä vähän jotenki vielä tööt, ei siis ymmärrä, että seuraavan kerran töihin vasta vuonna 2009, maaliskuun lopussa tarkemmin sanottuna. Nyt aion nauttia olosta ja tehä kaikkea kivaa. Toki on siivoilemista yms. viimeisten muuttolaatikkojen purkamista (muutettiin viime kesänä heinäkuussa...), mutta muuten aion tehdä oloni niin mukavaksi kuin vain suinkin voin! Piti kyllä jo pienet itkut itkeä, varmaan paineet purkautui töistä tullessa, salillekkaan en millään tänään jaksa lähtä. Mutta aamulla sitten, entistä enemmän intoa puhkuen. Kattelin jo jumppatarjontaa päiväsaikaan, ihan hyvältä näytti ja sillon siellä ei oo niin paljon porukkaakaan.
Eipä oo Angsterillakaan enää pitkä aika, eikä Ballerinalla

Aika menee niin nopeesti.
Niin ja pakko vielä kertoa; oltiin viime kesänä laivalla ja ostin sieltä korin siideriä. Noh, korista on vielä puolet jäljellä ja oon jo ajatellut, että ens kesän paikallisfestareille onkin sitten juomat valmiina, lapsenhoitajatkin on itseasiassa jo varattu (mun vanhemmat). No eilen mies sitten verotti yhden purkin ja sattui katsomaan päiväystä pohjassa, MENNEET VANHAKSI 20.2.2008!!! Eli onko tämä nyt sitte sitä aikuistumista, siideritkin vanhenee kaappiin... Todellisuus iskee karulla tavalla vasten kasvoja...
Ja nyt saunaan...
-lomalainen-