B
Brou*
Vieras
Brouster täällä hengittelee paperipussiin.. Menkat eivät ole alkaneet, mikä ei sinänsä kerro vielä mitään. En ole pitänyt tarkkaa kirjaa kiertojen pituuksista sen jälkeen kun Poju syntyi. Mulla vaan on sellainen mutu, että "joskus kuun lopulla ne aina alkaa" ... Kuitenkaan pidemmät kierrot eivät olisi ennenkuulumattomia minulla, kun ennen pojuakin saattoi kierto venähtää lähemmäs kuuteenkymmeneen päivään. Ja Pojuhan sai alkunsa terolutien voimalla. Nyt mulla kuitenkin pelottaa jotenkin erilailla, että mitä jos... Siis just tuo itkuherkkyys ja väsymys. Tissit ei kyllä ole kipeät ollenkaan, mutta tänäänkin oli sellaista menkkamaista jomotusta. Ei vaan näy mitään. Ja viime viikon _tulvin_ valkovuotoa. Anteeksi tämä yksityiskohtainen selostus.
Saitte mut pelkäämään/ajattelemaan, että hemmetti voinkohan olla raskaana. Mitä enemmän netistä googletin niin tottakai mulle tuli sellainen vääristynyt kuva, että tosi moni on tullut kuparikierukan kanssa raskaaksi. Tässä kuussa mulla oli kyllä taas The Ovis oireetkin oikein kunnolla, joten senkin puolesta. Jaiks. Tilasin netistä raskaustestin. Toivottavasti menkat alkaa ennenkuin se tulee enkä joudu tekemään.
Täällä myös poju sairaana, mikä ei ole mitenkään uutta, se on koko ajan kipeä.
Saitte mut pelkäämään/ajattelemaan, että hemmetti voinkohan olla raskaana. Mitä enemmän netistä googletin niin tottakai mulle tuli sellainen vääristynyt kuva, että tosi moni on tullut kuparikierukan kanssa raskaaksi. Tässä kuussa mulla oli kyllä taas The Ovis oireetkin oikein kunnolla, joten senkin puolesta. Jaiks. Tilasin netistä raskaustestin. Toivottavasti menkat alkaa ennenkuin se tulee enkä joudu tekemään.
Täällä myös poju sairaana, mikä ei ole mitenkään uutta, se on koko ajan kipeä.