Ajatuksissa 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anttuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heip,
hääpäivä muuttuu. Ei saatu 3.3. haluamaamme paikkaa. Nyt mietitään 24.2 ja 31.3 välillä. Luultavasti se helmikkuu koska miehen broidi täyttää 30 maaliskuun vika.
Käytiin perjantaina kattoo paikkaa jonka kerron myöhemmin. IHANA! Nyt ei tekis mieli muuta ku selailla netissä kaikkea häihin liittyvää. Mitäs ideoita teil olis ku mies ei haluu bändii eikä tykkää tanssii mut tiedän et muut ehkä haluu. Onks nauhalta soittaminen ihan poissuljettu vaihtoehto? Vai mitä? Tallinaan pitäs sit varmaan lähtee viinaksia ostamaan..
Mut juu, takas netin ihmeelliseen maailmaan.
Vilkku
PS: Mitäköhän Erica pääsee kokemaan paraikaa?!......=)
Vilkku

Moikkuli,

Mä olen ollut häissä, jossa bestman soitti levyjä ja häissä, joissa oli ihan oikea dj ja molemmat toimivat oikein hyvin. Molemmissa hääpari jätti siis perinteisen häävalssin tanssimatta, mutta vieraat tanssivat sitten kevyemmän musiikin tahdissa. Olen myös ollut häissä, joissa ei ollut musiikkia lainkaan, mutta se oli jotenkin tylsää.

Mulla on tullut kauheita hormonipattifinnejä leukaan, kuten yleensä aina ennen menkkoja ja samanlainen ...tutus, kun tähän kuukauden aikaan yleensäkin eli eiköhän se puna-armeija sieltä hyökkää. Blaah, tylsää!!!

Daisy (kp 26/28)

Muuten, millon muuten sen raskaustestin voi tehdä? Mä just laskeskelin et sen ainoan kerran kun poikakaverin kanssa ollaan oltu vähän varomattomia, ja aloteltiin puuhat ilman kortsua (siis ei se oikeesti ollu mun sisällä kun 30 sek tai minuutin tai jotain... eikä edes loppuun asti), ja se näyttää nimenomaan olevan ovulaatiopäivä. Mä muistelen et just sinä päivänä mua pisti alavatsasta, sivusta. Me ollaan aina tosi varovaisia, joten nyt kun kerrankin tollanen sähläys osu tollaselle päivälle niin ei oikein muuta pyöri päässä. Oon ollu ilman Diane novaa 3 kk ja kierto suht säännöllinen. Viime menkat alko noin 3vkoa sitten, ja puuhailtiin kp 15. Milloin voin testata että voisin ajatella jotain muutakin? Siis tiedän et todennäköisyys on tosi pieni, mut kun nää vauvahommat on muutenkin mielessä ja kaveri on raskaana... Mä muistelen et testi tehään yleensä sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa, päteeks se kaikkiin testeihin?

On vähän ristiriitainen olo, toisaalta ois ihana olla raskaana, mut toisaalta haluisin et sit kun tuun raskaaks niin se ois ollu meidän yhteinen projekti ja suunniteltu juttu. Eli en oo viime aikoina painostanu miestä sen kummemmin vauvahommiin, ollaan vaan puhuttu "sit häiden jälkeen" mut ei olla sovittu mitään konkreettisempaa.