Ajatuksissa 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anttuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo on kyllä aika romanttinen ajatus viettää häät laivalla. Tosin pitäs kyllä miettiä, jos omalle kohalle tulis kutsu tuollaisiin juhliin kun vaikka kuin sanoo, että lahjarahat voi käyttää hytin vuokraan niin pakko minun on jotain pientä ainakin viä. Tosin asia ios täysin eri jos asuisimme jossain Helsingin/Turun/ etelän lähellä niin en varmaan edes kahta kertaa miettisi, lähtisinkö mukaan, mutta näin vähän kauempaa tultaessa se saattaisi käydä aika hintavaksi. Tosin jos naimisiin menevä on läheinen niin sittenhän sitä vaikka kävelis, että pääsis mukaan. Että suosittelen, jos se itestä tuntuu kivalta idealta. :)

Mitähän minun piti vielä sanoa? En kyllä muista, joten jatkan myöhemmin.

täällä taas...
eli huominen viel saikkuu ja lisää rohtoja...HOH..
Ens viikko on tosi kiireinen töissä joten pitänee oikeesti yrittää olla vaan maate vaikka tää alkaa jo tuntua kun toista viikkoa huilii..

Tänään tuli sit taas sellanen fiilis ettei niit häitä botskil voi järjsetää et tuntuisko vierailta vähä oudolta sisääntuloaulas tungeksii hienois vaatteissa... Ja sit ku tuo rakas miekkoseni ei pidä tuota suunnittelemaani päivää hyvänä, okei kerrottakoon 1.1.2007 - meidän kihlapäivä ja monet saisivat varmaan tuon 2.1 vapaata kun on "joulupyhiä" ja saavat tietää ajoissa. Se ois uudenvuodenpäivä joten en usko et kännikaloja ois hirveesti edellisen illan juhlinnan jäljiltä. Sitäpaitsi maanantai joten vähän halvempaa.. Mies on puhunut maaliskuusta mut sit se pitäis olla vkoloppuna ja kaikki eivät ehkä halua "haaskata" yhtä vkoloppua meihin... No, mietintä jatkuu...

Meenpä taas selaileen nettiin....
Vilkku

...siiiiis, kihlapäivämme oli 1.1.2004 mut siis hääpäivä toivon mukaan 1.1.2007...Vois sit tulevaisuudes juhlii sitä siinä samalla kun uusi vuosi vaihtuu ja lomallekin on helppo mennä...
V

Hip!

Onpas täällä hiljaista... Mihinkä Katriina on hävinnyt? Joko plussanneet ovat siirtyneet odottajien puolelle vai mikä kato täällä on käynyt.

Mun mielestä ainakin 1.1.2007 kuulostaa hyvältä päivältä. Jos mun kavereista joku päättäisi silloin järkätä häät silloin, niin menisin ilomielin! Eipä tarvitsisi miettiä, mitä uutenavuotena tekee, se kun on jotenkin niin tylsä juhla ja laivalla tuskin tosiaan on silloin kauheaa tunkua ja niitä kännikaloja.

Ovistikut tulivat kaikki seitsemän käytettyä, eikä sitä plussaa vaan tullut eli ei auttanut testimerkin vaihtokaan, vaan vika taitaa nyt olla testattavassa. Menkat pitäisi alkaa tiistaina tai keskiviikona, mutta eipä taida juuri olla aihetta jänskäilyyn.

Hauskaa viikonloppua kaikille! Mitäs muuten meinaatte touhuta? Niin ja Vilkulle paranemista, toivottavasti rohdot tepsii!

-Daisy kp 24-27/28

Mulla on ollu morkkis tämän palstan suhteen ko pitäs oikeasti olla tuolla odottajien puolella, muttei haluttais silti sinne siirtyä..

Kyllä kai tuo 1.1. on ihan hyvä päivä. Ite vaan kallistuisin mieluummin sille normaalille viikonlopulle. Mie kun ilomielin tuhlaisin viikonlopun häitten viettoon, ellei kyseessä ole sitte juhannus tai muu isompi juhlapäivä. tuolloinki varmaan menisin, mutta saattais ehkä vähän harmittaa. Kuten oma kummipoikani kastettiin vappuna, tai vapunpäivänä ja kastajaiset olivat pienessä kylässä kaukana kotoa.

Viikonloppuna ois tarkotus tuijata leffoja. Saa sitte nähä, onnistuuko.

Daisylle pienet varovaiset peukut. :)

kivakiva..en oo täällä sentään ihan yksin...nyyh..
Anttuli, ette te saakaan jättää meitä kokonaan vaikka odottajien puolellakin olisitte. Sit ku ollaan kaikki päästy yrittämään ja plussattu niin perustetaan vaikka oma ketju sinne puolelle!=)
Nyt kaikki toistaseks; antakaa edes pieni merkki et ootte viel messis ja ETTÄ KAIKKI ON HYVIN! Sitähän ihan huolestuu kun ei muista mitään kuulu.
Musta tuntuu ettei tää tauti lähe ollenkaan musta! Jumatsuikka sentään kun lämpöö on vaik makais sängys koko ajan. Mul menee varmaan viikonloppu sängyn tai sohvan pohjalla maatessa. Eilen katoin varmaan kolme leffaa nauhalta ja einköhän pistä taas kohta lisää pyörimään. Malttaa sit ainaki olla maate. Oon ihan hurahtanut noihin jännäreihin jotka perustuvat Håkan Nesserin kirjoittamiin kirjoihin. Kertovat eläkkeelle jääneestä komisario Van Veeterenistä joka joutuu keskelle rikosselvittelyjä. Vaikka onkin ruotsalainen niin leffat ollu kyl tosi hyviä. Niit on nyt tullu canal+:lta joten koukussa ollaan.
Näittekö muuten Teharin viimesen jakson ennen tauolle menoa?! IHAN KAUHEAA!! Toivottavasti ei tarvi odottaa sen jatkumista kauaa. Mitäs sarjoja te tytskät muuten seuraatte? Mä katon: CSI, Tehari, Ilman johtolankaa, Todistettavasti syyllinen (jännitystä pitää olla), Big Brother, Frasier ja nyt ku noit jää tauolle nii nii varmaan Pako ja Greyn anatomiaa.
No joo, kattellaan taas..
Vilkku

Hei vaan,

Miä oon pysytellyt vähän taustalla vaan pari päivää, kun oon ollut niin huolissani näistä vuodoista eikä oikein oo tehnyt mieli kirjoitella. Mulla tuli aika paljon vuotoa tossa yhtenä aamuna, mutta se loppui siihen. Samoin seuraavana ja sitä seuraavana aamuna. Mut nyt taas ei tuu mitään.

Silloin kun kävin ultrassa, lääkäri käski heti ottaa yhteyttä, jos yhtään tulee enempää verta, kuin mitä oli jo tullut. No odotin kuitenkin kaksi päivää ja kun kolmantenakin vielä tuli (eli eilen), niin soitin sitten polille ja sieltä soittivat hetken päästä takaisin. Joku toinen lääkäri oli tutkinut mun sairauskertomuksen ja päätti, ettei mun tarvi mennä sinne. Että kun vuoto ei kuitenkaan ollut runsaampaa kuin kuukautiset. Se oli kuitenkin ihan yhtä runsasta kuin kuukautiset ja seassakin oli jotaan klimppejä. No mä päätin sitten koittaa muka kestää kaksi viikkoa, jolloin mulla on uudestaan se ultra. Onneksi on vuodot jo taas vähäksi aikaa tauonneet. Ärsyttävää, kun se lääkäri ei selkeästikään tunne mun tapausta!

Mä jo eilen ja tänään kuvittelin, että oireetkin on loppuneet. Ei väsyttänyt ja pahoinvointikin oli tipotiessään. Mut väsymys on tänään palannut. Ja rinnat on edelleen jumalattoman arat. Ehkä tässä kumminkin vielä ollaan raskaana. Niin ja semmoinen "oire", että mitään, mikä maistuu yhtään jääkaapille, ei voi syödä. Leipä on vaihtunut karjalanpiirakoihin, koska leipää ei voi syödä. Kalkkunaleikettä ei voi syödä. Enää meetvurstiakaan ei voi syödä, se avattu paketti kun maistuu jääkaapille.

Seksiä en muista edes koska viimeksi meillä ois ollut. Siitä on oikeesti kauan. Säälittää vähän tuo mieskin sen puolesta. Mut näiden vuotojen takia ei saa ja toisaalta mä oon niin väsynyt etten edes jaksaisi.

Mut tässä näitä kuulumisia. Töissäkin on ollut niin armoton kiire ja ylitöiksi on mennyt. Miten ihmeessä mä jaksan, kun en jaksa normaaliakaan työpäivää?

Toi Vilkun suunnittelema uusivuosi jakaa mielipiteitä. Mä en välttämättä itse haluis osallistua häihin silloin, mutta tottakai ottaisin osaa, jos jollain tutulla häät silloin ois ja kutsu tulis. Silloin on kaikkea muutakin juhlaa niin paljon ja niistä ei edes aina pysty valita, että mihin menee ettei loukkaisi ketään. En myöskään osaa kuvitella häitä laivalle. Mä oon niin perinteinen, tahdon kirkkohäät ja jatkot sitten jossain paikkakunnan perinteisessä häänviettopaikassa. Ja tietenkin kesällä.

Tv-sarjoista. Mä en oo tota uutta BB:tä jaksanut katsoa, kun nukahdan jo ennen yhdeksää. Ehkä ens sunnuntaina? Mulla on aina pakko katsoa Salkkarit ja Käenpesä. Sitten jenkkisarjoista seuraan Tehistä, Everwoodia, Todistettavasti syyllinen, Täydelliset naiset, OC ja onpahan sitä siinä jo jotain.

Mut nyt pitää muka yrittää työskennellä. Hyvät viikonloput, itse aion NUKKUA. Niin ja en mä ainakaan tahdo kadota tonne odotuspuolelle. Siellä noi muut on ihan tylsiä....

Heippa vaan kaikille ja pikaisia paranemisia Vilkulle!
Itekki oon jo kolmatta viikkoa enemmän tai vähemmän kipeä. Vaikka oon antibioottikuurilla niin taitaa olla niin huono vastustuskyky et sit muut pöpöt iskee aina entisen hellittäessä... oon jo todellakin kyllästyny tähän kotona makaamiseen, en tee tänään oikein muuta kun surffailen netissä ja kattelen telkkaria... boring.

Telkkarista kattelen kaiken maailman reality-juttuja, Oprah ja Dr Phil on usein auki ja kattelen niitä sivusilmällä samalla kun puuhailen muita juttuja. Sarjoista suosikit on 24 (Ah, Jack Bauer!) ja tietty krapulapäivien kestosuosikki Frendit. Desperate Housewives tulee aina huonoon aikaan, mut aina kun katon niin tykkään. Meillä ei näy suomalaista TV:tä täällä Tanskassa, mutta ruotsalaisilta kanavilta tulee välillä suomalaisia dokumentteja. Mut yleensä jotain Ylen dokumentteja Karjalasta, geeniteknologiasta, maanviljelyksestä yms... hohhoijaa:)

En oo ollu niin aktiivinen tällä palstalla enää, kun musta tuntuu että suurin osa on jo aktiivisesti yrittämässä raskautumista tai on jo raskaana. Mulla se on vielä tulevaisuutta, kun mies ei oo vielkään valmis. Vuoden päästä kun on häät, niin sen jälkeen ollaan alustavasti puhuttu. Vaikka vauvakuume ei kyllä katoa minnekään.... huokaus...

Huhuh, tulipahan avauduttua tuossa 'ympäristön painostus' -ketjussa kun niin teki mieli.. :)

Mitähän sitä ite tuijottaa telkkarista. Lostin, Emmerdalen (sillon kun ei satu nukkumaan), satunnaisesti Simpsonit, 70's shown ja uutena tuttavuutena tuo Supernatural. Oikeasti tuo töllö on aina iltasin auki,taustalla ko ite surffaa. Tosiaan tuo O.C. ois muuten, mutta oon kerenny ne jo kattoa (jenkkien kans samaan tahtiin, joten nyt tulee seurattua satunnaisesti). Ja Stargate ja Stargate Atlantis. Mitähän muuta..?? :D

Sormet ja varpaat ristissä Katriinan puolesta, että kaikki on hyvin. Tuollainen tiputtelu on varmasti aivan kauheaa. Ite kun meinasin saaha hermoromahuksen ko käytin jotain pahanmakuista klooriheksideksimitälie suuvettä ja sain sitte päähäni, ettei sitä ois saanu käyttää... Kyllä sitä tulee hulluksi..

Yritähän Vilkku parantua. Eihän tuosta sairastelusta tule kohta mitään. :)

Heipsulivei,
ollaanpas me taas tiputtu alas...
Huomen pitäis mennä töihin, olo jo parempi mut pelkään miten jaksan ku maannu 1 1/2 viikkoo.
Mites Katriina? Toivon niin et kaikki hyvin!
Minnillekin pikaista paranemista!
Missäs mennään Daisy?
Mul ei hajuukaan kp:stä enkä nyt aijo edes kalenteriin kattoa etten taas ala ressaa. Mut luulen et kuukautiset alkais ens viikon lopul. Oireitakaan en oo paljoo miettiny enkä voinu verrata ku olo ollut mikä oli täs sairastaessa.
Vilkku

Heippa,

Toivottavasti Katriinalla kaikki hyvin. Mä olisin kanssa huolesta sekaisin tuon vuodon takia. AIka kumma juttu, etteivät sairaalassa vaivaudu mitään tekemään asialle! Koitahan jaksaa piiiiitkä kaksi viikkoa.

Mä katson kauhean vähän telkkaria. Oikeastaan en varsinaisesti seuraa mitään sarjaa, vaan kun on aikaa niin katson, mitä sattuu tulemaan. CSI ja Ilman johtolankaa ovat tulleet ilmeisesti mulle hyvään aikaan, kun ne on tullut aika usein katsottua ja ne on sellasia, että kun aloittaa, niin on ihan pakko katsoa loppuun. Everwoodista tykkäsin kanssa ja niistä kolmosen doccareista.

Juu, ei odottajat saa ainakaan kokonaan kadota odottajien puolelle!!! Aika hiljaista, kun täällä tuntuisi muuten olevan! Mitäs muuten Ericalle kuuluu?

Mulla on kp 27/27-29 eli kuukkarit voi alkaa hetkenä minä hyvänsä. Viime perjantaina istuin töissä pitkähihainen paita ja superpaksu neuletakki vielä sen päällä, kun työkaverit tässä ympärillä olivat teepparit päällä eli palellut olen ja nukkunut sellaisia 10-12 tuntisia öitä. Mutta voihan se olla, että yrittää flunssapöpöt hyökätä eli tuskinpa raskausoireita kuitenkaan, kun ei kerran sitä ovulaatiotakaan tapahdu!

Daisy

Daisy, eihän sitä koskaan tiedä!..... Kuulostaa hyvältä. Peukutan sulle! Tuu sit heti kertoo!

Oma napa: kp.32/29-34 mut nyt uskon kierron pitenevän entisestään. Ovis tuli luultavasti flunssan takia niinkin myöhässä kuin kp.23 joten kuukautisetkin alkanee vast n. kp.37. Siis jos alkaa. Ainahan sitä pitää toivoa mut kyl meijän toi baby-making oli sellast säätämist molempien ollessa kipeinä et epäilen...

MISSÄ KAIKKI ON???????!!!!!!!!! HALLOOOOOOOO?!!!! Ei kai tää oo nyt tän ketjun loppu?! =/ Mä en ainakaa haluis lopettaa...pliide...tulkaa kertoo jtk...
Pinja? Erica? Katriina? Anttuli? Vanilla? Minni? Anna? Sella? Meea? jne......

Katoitteko tv1:ltä äsken tulleen MOT: Tie Guantanamosta-ohjelman? Kyllä kävi sääliks niitä uiguureja jotka oli syyttöminä vietty sinne vankileirille ja sit ku ne vapautettiin nii kukaan ei huolinu niitä paitsi Albania, joka ei pysty auttaa niitä uuden elämän alkuun kun ei pysty auttamaan omia kansalaisiaankaan. Suomellekin niitä oli tarjottu muttei Suomi niitä silloin huolinut. Nyt kun Suomi on EU:n puheenjohtajamaa kun niitä syyttömiä vankeja aletaan päästämään pois niin oli puhetta että Suomi voisi näyttää esimerkkiä ja vastaanottaa muutama syytön. En kyl aikaisemmin ois voinu kuvitellakaa et jtk vankeja tänne haluisin mut kyl toi dokkari sai mut ajattelee ihan toisin ja aloinkin ihan miettii et mitä pikku minä voisin tehä asian eteen. Tällasia aattelen...

Haleja kaikille! Toivon ettei kenelläkään oo nyt liikoja huolia tai murheita... ku näin hiljaista on...
Vilkku

Huomenta.

Päivät kuluu tuskastuttavan hitaasti. Päivästä toiseen samaa rataa. Töitä yritän hakea, vaikka se tuntuukin tyhmältä tässä tilanteessa. Kun eihän siellä töissä kerkeäis kauaa olla. Tietenkin, jos kaikki menee hyvin.

Ajattelin, että jos olisin hiljempaa niin ehkä tänne uskaltautuisi (takaisin) porukkaa, joille tämä ketju alunperin oli tarkoitettu ja ite vaan sillon tällön tulisin kertomaan päivitystä.

En tiä. Väsyttää niin valtavasti, ettei mikään tunnu sujuvan.

Heippu,

Älä turhaan Anttuli yritä olla hiljaa, jollei siltä tunnu! Kyllä meitä tänne mahtuu, hiljaista kun tuntuu olevan. Onnea työnhakuun! Ihan hyvin raskaana ollessakin töitä voi hakea, ei se mikään sellainen poikkeustila ole.

Kiitos peukutuksista! Täällä puna-armeija ei ole ainakaan vielä aloittanut joka kuukautista marssiaan ja mun puolesta saisivat kyllä viimein ottaakin pitkän ja hyvin ansaitun loman! Taitaa olla turha toive. Tänään siis kp 28/27-29.

Kuukkarit tosiaan taitaa tulla oviksen mukaan aina tiettynä aikana, että saattaapi Vilkulla vuoto siirtyä. Tietty toivon ihan täysillä, ettei sielläkään sitä tulisi!!!

Daisy

Heipä hei,

Flunssa tekee tuloaan. Vastahan mä viime viikolla olin pari päivää saitsulla vuotojen ja huonon olon vuoksi, mutta jos tää nyt tästä kunnolla päälle rykäsee, niin ei kun uutta saitsua putkeen. PEF-arvotkin (kun mulla se mittari nyt vihdoin on) on tippuneet huomattavasti ja se tuntuu. Oon tuplannut mun annoksen, mulla siis on reseptissä 1 - 2 annosta päivässä ja nyt otan kaksi, kun aiemmin otin yhden, jos vaikka sais hengitettyä helpommin. Mut muutoin on kyllä ihanaa, kun syksy tulee ja sataa, ilma on raikas eikä koko ajan oo kuuma. Vaikka normaalisti rakastankin kesää ja kuumuutta, niin tän etovan olon takia vähän viileemmät ja raikkaammat ilmat on oikein tervetulleita.

Liikunta on jäänyt tosi vähälle, kun koko ajan heikottaa ja yököttää ja aika paljon mua myös huimaa. Eilen yritin vähän kävellä, mutta sain sellaisen pahoinvointikohtauksen, ettei toista samanlaista oo vielä nähty. Oksentanut en edelleenkään, mutta piti kävellä tosi rauhallisesti kotiin takas, ettei vaan käviskään niin. Mun pahoinvointi tulee kyllä edelleen enimmäkseen iltapäivästä iltaan. Väsymys on sen sijaan vähän väistynyt - johtuiskohan se niistä vitamiineista?

Niin ja vuodot on poissa (kop kop). Muutamaan päivään ei oo tullut tippaakaan, vaikka suoraan sanottuna sitä kakkaa on joutunut oikein vääntämällä vääntää, on niin kovalla. Johtuu varmaan siitä, kun vesikin etoo niin en pysty sitä kahta litraa välttämättä juomaan päivässä ja toisaalta siksi etten pysty syömään myöskään leipää.. koska sekin etoo =(. Niin ja toisaalta ummetushan on alkuraskauden oire muutenkin, kun kohtu kasvaa.

Juu - mä yritän parhaani mukaan käydä kirjottelemassa, mutta muittenkin pitää! Vanillahan tais olla siellä Kyproksella vai muistanko ihan väärin? No lomalla joka tapauksessa. Ymmärrettävästi silloin ei varmaan tuu kauheesti kirjoiteltua, vaikka itse muistaakseni roikuin kyllä kesälomankin täällä...

Mitenhän muuten, tiedättekös miten kesälomat menis sitten ens kesänä, kun huhtikuussa on laskettuaika? Jos jään äitiyslomalle maaliskuussa, niin pidänkö sitten äippäloman päättyessä vuonna 2008 vielä vuoden 2006 töistä kertyneet kesälomat (ja talviloman)..? Vai miten, en tajua =). Ja sitten vuodesta 2007 lomat tietenkin kesällä 2008, kun olen kaiketi palannut töihin.

Vilkulle ja Daisylle peukkuja kovasti. Ois teidän vuoro! Niin ja tosiaan, jos ovulaatio on myöhässä, niin ymmärtääkseni sitten menkatkin on sen verran myöhässä.

Ens viikolla ois se toka ultra.. Kuin mää jaksan sinne saakka?

Heissulivei,
ihana kuulla et Katriinal ja Anttulil on kaikki hyvin! Kyl sä Katriina sinne ens viikkoon jaksat! Ja saikkuu vaan jos siltä tuntuu - nyt saat olla itsekäs ja ottaa tuntemuksien mukaan.

Meinaatkos Daisy ootta miten kauan testaamisen kaa jos menkat ei ala?
Mä oon ihan asennoitunut,taas, niin et ne alkaa viikonloppuna. Mut sit kun ne alkaa, niin kas kummaa kun pettymys onkin taas suuri. Niin tuo pikku pää vaan toimii.

Mul oli taas aamulla niin heikko olo et mietin et tuleekohan toi flunssa takas. No lähin töihin ja kyl se siitä sit taas meni. Mut kyl toi lenssu vei voimat totaalisesti. Täl viikol ei vissiin jaksa tehä muuta ku käydä töissä ja illat kattoo telkkuu ja nukkuu =/

No joo.. later
Vilkku

Helou taas!

Hengissä ollaan ja kaikki on suht hyvin. Johan täällä on porukat sairastellut. Mulla on ilmeisesti ulkotöistä johtuen niin hyvä vastustus kyky etten ole flunssassa ollut... en edes muista millon.

Mun elämän kovimpia asioita sattui sitten sunnuntaina. Vanhin koira jouduttiin lopettamaan. Sen kunto romahti puolessatoista vuorokaudessa ja mitään ei ollut enään tehtävissä. Munuaiset oli sanoneet työ sopimuksen poikki. KOville otti. En ole itkenyt niin paljon pitkään aikaan. Mutta vähän tietysti lohduttaa se, että sillä oli ikää melkein 16v. Ja on elänyt hyvän elämän. Nyt pikkusen helpottaa jo. Ja asiasta kykenee jo puhumaan ilman hillitöntä itku kohtausta.
Mietin itsekseni kun nyt on lapsi tulossa, että sitä varmaan saa aika erilaista perspektiiviä asioihin kun lapsi syntyy. Tämäkin voi silloin tuntua aika pieneltä jutulta. Tosin nyt ei kyllä siltä tunnu. Ikävä on kova.

Mutta onneksi olen raskaana ja on muuta ajattelemista. Tänään oli siis eka neuvola. EN nyt kauheasti saanut mitään uutta tietoa, mutta oli kuitenkin ihan mukavaa käydä siellä ja saada ikäänkuin asiat etenemään. Ja todella mukava terkkari oli. Suuri pettymys oli kyllä se, että ei kuunnellut sydän ääniä, mitä olin odottanut kaikkein eniten. No, kahden viikon päästä on lääkäri, että josko sitten.

Hui, noi Katriinan tiputtelut kuulostaa aika hurjilta, mutta toivon, että kaikki on hyvin.

Vilkulle ja Daisylle oikein paljon plussa tuulia.

Eikös täällä pitänyt olla jollain muullakin jännät paikat??? En nyt muista kenellä.

Enkä aio siirtyä odottajien puolelle. Täällä on niin hyvä olla ja niin mahtavaa porukkaa. Mutta en varmaan jaksa joka päivä kirjotella, että käyn silloin tällöin kertomassa kuulumisia.

Valtavat osanotot Pinjalle rakkaan hauvelin poismenon vuoksi. Ei osaa oikein mitään sanoa, mutta onneksi hauvelin ei tarvinnut kuitenkaan kärsiä.

Mulla neuvolaa siirrettiin päivällä aiemmaksi, joten enää vain 19 päivää 1 tunti ja 52 minuuttia.. Tosin eihän tuolloin niitä sydänääniä vielä kuunnella, mutta on se silti jo jotain..

Mie olen käyny tuolla odottajien puolella kurkkimassa, että mitä siellä näkyy, mutta ei kyllä tee mieli pätkääkään liittyä mihinkään. Oon jämähtäny tähän eikä minua saa pois, vaikka kuinka omatunto välillä soimaa. :)

Peukkuja pidellään!! :)

Kävin tuolla odottavien puolella, mutta tunsin kyllä itteni mitäänsanomattomaksi. Olen lukenut tätä pitkän aikaa ja tunnen kyllä kuuluvani tänne enemmän kuin tuonne toiselle puolelle. Ei minua tänne varmaan oteta, mutta ajattelin käydä moikkaamassa. Eka neuvola 10.10, jolloin raskausviikkoja 10. Mukavaa sadeilmaa kaikille!!!Siirryn varmaan taas pelkästään lukemaan teidän juttuja. Ja Pinjalle suuri osanotto, koiran tai yleensä lemminkin menetys on yhtä kova paikka, kuin ihmisen vaikka ei moni sitä ymmärräkkään, mutta lemmikkihän on perheenjäsen.

Minun puolesta voit Sari kirjoitella tänne. Ketju on hiljentynyt kovasti ja muuttanut myös muotoaan, kun niin moni on jo plussannut.

Minkäslainen tilanne silla on muuten noin niinkun muuten, onko sulla lapsia jo ennestään, missä päin Suomea jne. ootte?

Sadeilmaa? Täällä paistaa aurinko. Voi kun sataiskin.

Minunkin puolestani oikein lämpimät tervetulotoivotukset sulle Sari. Ainakaan mulla ei ole mitään sitä vastaan, että tulet joukkoon. Meillä näyttäis sitte olevan aikalailla sama laskettu aika.

Täälläkin muuten sataa vettä. :)

Kiitos vain, kun saan tänne kirjotella. Mulle tämä on ensimmäinen lapsi ja sen takia vähän jänskättää. Tuolla odottavien puolella muuten kaikilla oli jo useampia lapsia. Olen pohjosesta tai riippuu tieten mistä katsoo, mutta kuitenkin. Täälläkin nyt komea ilma, kun heitti satamasta. Laskurin mukaan laskettu aika olis 14.5.07. Neuvolatäti kerto, että sitten otetaan verikokeita ja eka ultra. Meitsillä on niin huono lysti, että kun edes näen piikin, niin taju lähtee. Mitäköhän ne tutkivat verikokeilla? Kylläpä tuntuu, että olis kotona, kun tänne kirjottaa, ei tarvi kaunistella ja tarkoin miettiä mitä kirjottaa. Kohta alkaa salkkarit, sehän on iltojemme ilo:)