Hei vaan,
Miä oon pysytellyt vähän taustalla vaan pari päivää, kun oon ollut niin huolissani näistä vuodoista eikä oikein oo tehnyt mieli kirjoitella. Mulla tuli aika paljon vuotoa tossa yhtenä aamuna, mutta se loppui siihen. Samoin seuraavana ja sitä seuraavana aamuna. Mut nyt taas ei tuu mitään.
Silloin kun kävin ultrassa, lääkäri käski heti ottaa yhteyttä, jos yhtään tulee enempää verta, kuin mitä oli jo tullut. No odotin kuitenkin kaksi päivää ja kun kolmantenakin vielä tuli (eli eilen), niin soitin sitten polille ja sieltä soittivat hetken päästä takaisin. Joku toinen lääkäri oli tutkinut mun sairauskertomuksen ja päätti, ettei mun tarvi mennä sinne. Että kun vuoto ei kuitenkaan ollut runsaampaa kuin kuukautiset. Se oli kuitenkin ihan yhtä runsasta kuin kuukautiset ja seassakin oli jotaan klimppejä. No mä päätin sitten koittaa muka kestää kaksi viikkoa, jolloin mulla on uudestaan se ultra. Onneksi on vuodot jo taas vähäksi aikaa tauonneet. Ärsyttävää, kun se lääkäri ei selkeästikään tunne mun tapausta!
Mä jo eilen ja tänään kuvittelin, että oireetkin on loppuneet. Ei väsyttänyt ja pahoinvointikin oli tipotiessään. Mut väsymys on tänään palannut. Ja rinnat on edelleen jumalattoman arat. Ehkä tässä kumminkin vielä ollaan raskaana. Niin ja semmoinen "oire", että mitään, mikä maistuu yhtään jääkaapille, ei voi syödä. Leipä on vaihtunut karjalanpiirakoihin, koska leipää ei voi syödä. Kalkkunaleikettä ei voi syödä. Enää meetvurstiakaan ei voi syödä, se avattu paketti kun maistuu jääkaapille.
Seksiä en muista edes koska viimeksi meillä ois ollut. Siitä on oikeesti kauan. Säälittää vähän tuo mieskin sen puolesta. Mut näiden vuotojen takia ei saa ja toisaalta mä oon niin väsynyt etten edes jaksaisi.
Mut tässä näitä kuulumisia. Töissäkin on ollut niin armoton kiire ja ylitöiksi on mennyt. Miten ihmeessä mä jaksan, kun en jaksa normaaliakaan työpäivää?
Toi Vilkun suunnittelema uusivuosi jakaa mielipiteitä. Mä en välttämättä itse haluis osallistua häihin silloin, mutta tottakai ottaisin osaa, jos jollain tutulla häät silloin ois ja kutsu tulis. Silloin on kaikkea muutakin juhlaa niin paljon ja niistä ei edes aina pysty valita, että mihin menee ettei loukkaisi ketään. En myöskään osaa kuvitella häitä laivalle. Mä oon niin perinteinen, tahdon kirkkohäät ja jatkot sitten jossain paikkakunnan perinteisessä häänviettopaikassa. Ja tietenkin kesällä.
Tv-sarjoista. Mä en oo tota uutta BB:tä jaksanut katsoa, kun nukahdan jo ennen yhdeksää. Ehkä ens sunnuntaina? Mulla on aina pakko katsoa Salkkarit ja Käenpesä. Sitten jenkkisarjoista seuraan Tehistä, Everwoodia, Todistettavasti syyllinen, Täydelliset naiset, OC ja onpahan sitä siinä jo jotain.
Mut nyt pitää muka yrittää työskennellä. Hyvät viikonloput, itse aion NUKKUA. Niin ja en mä ainakaan tahdo kadota tonne odotuspuolelle. Siellä noi muut on ihan tylsiä....