VilmaAurora, miksi et kuuluisi meidän ketjuun??!
Niin ja ei kannata säikähtää jos iho tosiaan pahenee kun lopettaa pillerit..kyllä se siitä ajanmyötä sitten taas paraneekin
Hirnuin täällä itsekseni tolle Saanan hevos-jutulle..kuvittelin sua makaamassa jonkun hepan päällä alasti..oliskin aika mielenkiintoista..ja tuli mieleen että ehkä sun mies on ollut hevosten kanssa tekemisissä ja kun oot maannut miehesi päällä, olet saanut nuo oireet?!?
Kävin äsken pikku kävelyllä, etänä siis taas tänäänkin ja päätin kun on niin ihana ilma, että käytän ruokiksen kävelyyn. Tuli kyllä hyvä olo!
tuosta gallupista vielä, eli minä osaan sanoa "ei" vähän liiankin hyvin, ainoastaan vanhempieni ja perheeni suhteen olen vähän ylikiltti, ja välillä kuvittelen että mun täytyy tehdä/vierailla/jne vaikka ei oikeasti täytyisikään, eli luon tuolla kiltteydelläni ihan itse turhia paineita itselleni
Saana, hyvä idea toi stressittömyys-tsemppikerho..miehen mielestä olen maailman paras stressaaja ja on saanut mun vanhemmat sille kannalle..sitten ne yhdessä aina naureskelee että taasko mä stressaan jostain..hmph.
WilmaAurora, niin meilläkin oli tarkoitus ihan rennosti ottaa ja olla miettimättä mitään vauvajuttuja/ajoituksia, mutta niin vaan 2 kierron jälkeen suunnitelmat muuttui ja nyt meillä siis jokatoinenpäivä-tyyli..tuo tulee jos on tullakseen-olisi tietysti paras, mutta en vaan pystynyt unohtamaan riittävästi. Pitäisi olla ihan älyttömän vilkas elämä että ei ehtisi ajattelemaan ollenkaan. En kyllä vieläkään mitään tikuttele ja päivätkin täytyy tarkistaa kalenterista, mutta suunnilleen hajua milloin oviksen pitäisi olla on kuitenkin.