Amilda, lopeta ne pillerit

Kuulostatte ihan valmiilta siihen. Menkkakipuihin voi ottaa särkylääkkeitä. Pyydä vaikka lääkäriltä resepti vahvempiin lääkkeisiin varalta, jos tosi kovat kivut iskevätkin.
Heh, tämä tyttö istuu ensi viikolla koko päivän seminaarissa lääkepöhnässä, jos menkat päättävät alkaa ajoissa. Hmph, olisi saanut olla tylsän tavallinen työpäivä, jolloin ei työtehon tarvitsisi olla aivan paras mahdollinen.
Galluppiin. Olen aivan liian kiltti. Siitä pitäisi päästä eroon. En todellakaan osaa sanoa ei. Ja sitten yritän tehdä kaikki asiat niin, että ne menisivät muiden mielestä oikein. Pah. Niinkuin tämäkin asia. Pah.
Mikä olo Sade?
Pitäisikö meidän perustaa taas uusi tsemppikerho? Stressinvähentäjien kerho?
Voi ihan hyvin olla että tuo iho on tuollainen stressin takia. Ensimmäisenä tuli vaan mieleen joku allerginen reaktio, kun samanlaista tuli siitä kypärästä. Mutta enhän mä ole ollut mahallani ilkosillani hevosen selässä... *hirnuu yksinään* Miestä nyt ei kehtaisi verrata hevoseen XD
Taidan passata sen rokotuksen. Ei mulle kuitenkaan kauhean usein ole sitä influenssaa tullut.
Pah. Meidän piti mennä golffaamaan miehen veljen kanssa tänään kun on aivan ihana ilma. Mutta se peruuntui. Hmph. Mutta, kunnonkohottajien tsemppikerhoon liittyen: ne liikuntasetelit tulevat tällä viikolla! Jee! Hmm. Mies tokaisi viikonloppuna, että kohota kuntoasi nyt tällä välillä, että jaksat sitten. Karskisti sanottu, mutta jotenkin hellyyttävää.
Miksi muuten kutsutaan puolison veljeä? Onko se lanko? Ja sisko käly? Mikä on nato? Onko noita sanoja vielä muita?