AJATUKSESTA YRITYKSEEN 13

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
minisun..
Hei!
Loppuviikon jälkeen en sitten olekaan ehtinyt tänne,vkonloppu meni niin vauhdilla että..Mutta olipa ikäviä uutisia Pimmulla,voimia paljon teille!
Tänne ei kuulu mitään erikoista,kp 5 tällä hetkellä.Tänään oli ihan hirveä työpäivä,niin kiire että ei edes huomannut päivän kulumista.Menipä ainakin nopeaa päivä.Gallupiin vastaten mulla on töissä yleensä farkut ja joku paita jonka päällä on työliivi..Ihmisiä näen paljon joka päivä joten hieman joutuu aamulla katsomaan mitä päällensä laittaa...
 
Erica:)
Heips!

No niin, nyt on avattu uusi ajatuksista odotukseen ketju :) Tervetuloa myös sinne!

Hmph, ukko katsoo vinoon kun lupasin auttaa tänään remontoinnissa...pakko lopettaa palstailu tältä iltaa... ;)

Iltoja!
 
Minni80
Mi-iu, se on tuolla odottajien puolella se Erican laittama ketju :) Hmph, toivottavasti tulis pian sinne asiaa...

Ihanaa että Saanallakin on vihdoin päässyt yritys käyntiin. En tiedä kuinka paljon pystyt olemaan tjot-kannalla, veikkaisin että kun kerran oot näin kauan odottanut niin voisin kuvitella että vahtaat kalenteria niinkuin me muutkin:) Mut eihän sitä tartte miehelle kertoa :D Kunhan saa keploteltua miehen sänkyyn oikeena hetkenä,ei sen tartte murehtia ovulaatioista välttämättä. Meillä vaan on sattunut ovulaatiot usein aika huonoon aikaan, tyyliin kun ollaan oltu kipeinä tai meillä on ollu yövieraita, niin ollaan jouduttu keplottelemaan.

Hmm... pitäis varmaan aloitella uus ketju. Milloinkas täällä on jännäyksiä? Saana torstaina, mites muut?
 
Maijuliini81
Maijuliini81 1.-5.10 (pikku2:sta ootellessa ;))
Saana 4.10. (toivorikkaana, jospa kuitenkin)
iipi 9.-13.10. (synttärilahjaa odotellen ;-)
Minni 14-15.10 (juhannusvauva haaveissa)

Nostelin jännäyslistaa ylemmäksi. Vielä en nimeäni poista, vatsaa jomottaa vähän väliä ja oikein sattuukin välistä. Taidan aamulla testailla, ihan varmuuden vuoksi. Kyllä se plussan jo näyttää jos on näyttääkseen mut tuskin kuitenkaan. Nyt nukkumaat, öitä daamit :)
 
mi-iu
Minni: äh, niimpä tietysti.. kato ku ei päässä liiku enää mitään... :D


Mä en ehtiny itteäni lisätä edes jännäyslistaan... oon nyt käyny ahkeraan vyöhyketerapiassa ja kierto lyheni 37:stä 30:n.. eli lähemmäs normaalia.. ja tänään kp1..

Olin kyllä varautunut mutta paha mieli on silti.. ei sille vaan mitään voi.. en stressannut enkä miettinyt paljoakaan vauvajuttuja enkä raskautunut... seksiä oli ahkeraan joka toinen pv, eikä tulosta... No eiköhän tämä tästä.. tämän illan voi mököttää mutta huomenna suljen taas vauva-asiat taka-alalle ja toivon että tärppää pian..

Ei me sitten miehen kanssa saatu synttärilahjaks sitä mitä toivottiin... plussaa tikkuun.. :(
 

Yhteistyössä