AJATUKSESTA YRITYKSEEN 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm... joo mä en kans usko ihan tota lääkärin väitettä et ovistestit näyttäis väärin. Tottakai jos niitä käyttää väärin, mut niin vaikeeta se nyt ei ole... Joo toivotaan ettei iipi tarttis noita ovistikkuja :)

Ai Saana onks sulla greippimehu tehny menkoista runsaammat? Mä ajattelin testata sitä sen juomista taas ens kierrossa.

Voi harmi, Saana, että sulla tosiaan tollaset menkkakivut!

Huomenta daamit. Neilikalle rutistus, nyt lähetän nämä minun holvaukset uuteen osoitteeseen, puuh!! On niin runsaat, et teini-ajat muistaa kun piti pöksyjä vaihtaa :(

Olettehan lukeneet Buranan vaikutuksesta hedelmöitykseen?

Burana? Hedelmällisyyteen? Hui, en oo lukenu... No, tosi harvoinpa niitä otan, korkeintaan sillon kun on krapula. Ja ehkä se juominen vaikuttaa hedelmällisyyteen vielä enemmän....

plussatuulia iipille!

KOdottaja.jpg

Juu, on runsaammat. Ja limaisemmat! Hyh... Olihan joku menossa just nyt lounaalle? :)

Mies yllätti taas eilen. Tuskailin sitä, kuinka paljon helpompaa olisi olla mies. Ei tarvitsisi kärsiä menkoista, ei suunnitella ura-perhe-juttuja samalla tavalla yms. Totesi sitten, että luulenko miehillä olevan helppoa, töiden jälkeen kotiin ja viemään lasta korvatulehduksen takia sairaalaan. Ja taas multa putosi leuka. Ajatteleeko mies ihan oikeasti noin pitkälle??

Muistelisin näin et ovulaation aikaan kun buranan nappasee, niin se kyllä ehkäsee sit aika hyvin. Nyt kävin lukemassa, niin luki et tulehduskipulääkkeetkin ehkäisee. Aika hurjaa, pitää katsoa päivyriin, et voinkohan ottaa lääkkeen tähän pääkipuun, et munasolu irtoaisi..

Joo, niin se varmasti onkin. Kyllä parasetamolia voi ottaa, voihan sitä raskausaikana ja imetysaikanakin ottaa. Siellä luki et tulehduskipulääkkeetkin voi ehkäistä, siis muut varmaankin kun parasetamolit. Nyt lähden ulkoileen lapsen kanssa, päikkäriaika lähenee uhkaavasti..

Neilikalle rutistukset! toivotaan että täti kaartaa sinne pian.

Minni, aivan ihana kuva =)!!!!! vaikka tolla onkin jo tuota masua ehtinyt kertyä mutta niin kai meillä kaikilla haaveissa jo tuollainen masu onkin ;)

Täällä sataa ja on tosi harmaata ja illalla pitäisi pyöräillä jumppaan. Täytyy toivoa että ei silloin ainakaan kaatamalla innostu satamaan.

Onko teillä kaikilla oviksen aikaan selkeät tuntemukset? siis vihloo, nippailee tms? kun musta tuntuu että mulla ovis suhahtaa ohi ilman mitään kipuiluja..silloinkin kun se ovislima tuli niin en kyllä tuntenut mitään. En tiedä kun nyt iski joku masis että jos ei ovis tulekaan niin ihan turhaa tällainen jännäily. Ei nyt vielä pitäisi lannistua kun ovikseen varmaan vielä viikko mutta jotenkin vaan ahdistaa =(

Mulla ei vihlo, mutta limoista olen bongannut pari kertaa sen jälkeen kun näitä palstoja on alkanut lukemaan ja oviksen tunnistanutkin :) Oli muuten aika hauska juttu tuo ruumiinlämpökin... Oon joskus kuvitellut, että mulla on syöpä kun lämpö ilman mitään syytä koholla. Jaa jaa se olikin vain ovis.