Heippa!
Ihanaa kun on viikonloppu!! Olen ollut iltaisin (ja päivisin) ihan tuhannen väsynyt. Tää uupumus on ihan järkyttävää, ei meinaa silmät pysyä auki, muutenkin aivot ovat ilmeisesti pehmenneet, mikään ei tahdo pysyä käsissä ja unohtelen asioita.
En sitten millään jaksanut tulla kirjoittelemaan muutama ilta sitten, unimatti tulee nykyään kylään hyvin aikaisin.
Hei monellahan teistä on orkideoita

kivaa! Mä hoidan niitä ihan vain kastelemalla kerran viikossa (uppokastelemalla) ja kesällä olen lannoittanut joka kerralla, talvella joka toinen. Nämä "otukset" kaipaavat hurjasti valoa (mutta ei suoraa paahdetta) joten valoisalle paikalle vaan, niin hyvää tulee. Jotkut kasvit kukkivat heti kun edellinen kukinta on päättynyt mutta toisilla saattaa kestää pitkäänkin ennenkuin puskee uutta kukkaa. Jos vanha kukkavana on elävä, eli vihreä sitä ei saa leikata pois, vaan kasvi voi tehdä myöhemmin siihen haarakkeen ja kukkia siitä. Mutta jos se kuivuu niin voi sen juresta napsasta poikki, kasvi tekee sitten myöhemmin uuden tilalle

Onnea teille kasvien kanssa, niihin jää lievästi koukkuun...
Onnea ja IHANAA päivää Rosalle!!!n <3 <3
Minni, aivan ihana tuo blogi-idea, mäkin laitoin sen suosikkeihin
Me lähdetään tänään mökille, kivaa. Huomenna ois tarkoitus pelailla kierros golfia. Alkaa varmaan olemaan viimoisia kierroksia vähään aikaan, ensi kesänä tuksin kerkiän pelailla
Aika menee niiiiiiiin hitaasti, vielä ois kaksi viikkoa varhaisultraan. Haluaisin niin jo päästä näkemään onko siellä ketään
Me muuten sovittiin miehen kanssa että haluamme tietää kumpi sieltä on tulossa, joten varaamme sitten 4D ultra ajan kun sen aika on
Me ollaan tänään menossa käymään mun vanhemilla mökille mennessämme, syödään ja jätetään koira sinne yökylään. (halusivat väkisin koiran hoitoon, on kuulemma ikävä sitä..). En tajuu miten meillä tulee pokka pitämään. Eilen meinasin jo vahingossa äidille puhelimessa lipsauttaa. Tuli puhe jostain ensi toukokuussa tapahtuvasta jutusta ja meinasin tokaista "että enhän mä sitten enää voi..." onneksi sain suuni kiinni ajoissa...
Mitään muuta uutta ei ole tapahtunut. Oireitakaan ei ole tullut lisää. Rinnat vaan ovat yhä kipeämmät ja kipeämmät päivä päivältä. Tunnen niiden olemassa olon HYVIN selvästi koko ajan. Mies harmittelee kun ei niihin nyt voi koskea

, hitto kun pelkkä kangas tekee jo kipeää.
Me aloitetaan miehen kanssa taas pilates, mennään sellaiselle tiiviskursille joka kestää neljä viikkoa (kerran viikossa studiolla ja kotiläksyjä komena iltana viikossa) Kyseltiin onko ok kun on raskaana, ja todellakin oli. Heillä on kursseja raskaana oleville niin että saadaan aktivoitua syviä lihaksia jotka helpottavat synnytystä ja siitä palautumista. Samoin on sitten kursseja juuri synnyttäneille. Joten nyt on joka arkipäivä jotain liikuntaa
Tuosta miitistä. Musta se ois ihan loistava idea. Mulla on vain pelkkiä hyviä kokemuksia näistä palstojen välityksellä synytyneistä ystävyys suhteista. Itse olen tutustunut ja ystävystynyt reilu komisen vuotta sitten yhteen tyttöön joka asui ihan samoilla nurkilla kuin minä. Nyttemin hän on muutanut hieman kauemmaksi, mutta tapaillaan ja soitellaan silti säännöllisesti

Mulla on muuten toi uusin odotus&vauvat lehti ja siinä on artikkeli kolmesta äidistä jotka ovat tavanneet tällaisella palstalla ja ovat nyttemin erittäin hyviä ystäviä keskenään. Musta toi on ihanaa
Nyt body pumppailemaan
Ihanaa viikonloppua kaikille!