Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos kaikille majakkaficciä kommentoineille ja siitä tykänneille

Joku mietti jossain vaiheessa Vauvalla, olenko sama Stella, joka kirjoitteli tänne viime kesänä. Voin vahvistaa että juu, olenhan minä, kiva että joku muisti vielä Tukevasti laivan kyydissä edelleen.

Ficciä on ollut tosi kiva kirjoittaa, ja olen ollut todella yllättynyt siitä, miten paljon siitä on tykätty 🥹

Stella
Se on aivan ihana, niin kauniisti kirjoitettu ❤❤❤
 
vierailija
En mä ainakaan ottanut tosissani. Taidanpa kokea maksimaalista myötähäpeää tekstin tosissaan ottaneista!
En mäkään sitä todesta ottanut. Eikö se ollut vastaus siihen kun joku veti marttyyrikilarit jistain neutraalista Joksu kommentista (tyyliin SBJ ei ole suosikkini) ja samaan aikaan ollutta törkeetä K haukkumista piti normaalina keskusteluna. Toi viesti oli vastaus siihen tekopyhyteen eli käänsi vain roolit.
 
vierailija
Mä oon jäänyt jotenkin pysyvästi elämään Ruissiin. Yrittäny vähän räpiköidä irti mutta aika huonolla menestyksellä, tänäänkin useampi klippi sieltä katsottu. Ehkä tää euforia jatkuu sinne seuraavaan Joksukeikkaan sitten, että sitä odotellessa.
Hei täällä on toinen 🙈 mä oon kattonut Joksujen Ruissivideoita aikas paljon, tai oikeastaan koko aika. Iso kiitos sille S aikuiselle, pakko vaan todeta, että siellä parhaat videot. Ajattelin just katsoa. Jaetaanko tunnelmia?
 

Yhteistyössä