Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Huhhuh kahlasin juuri koko päivän viestit ja tuntuu että olen ihan vähemmistöä näillä ominaisuuksilla:
-Sekä JOn että Kn fani
-Shippaan ja fiilistelen niin stanasti K&B ystävyyttä or maybe something morea
-En käy kompostissa
-Ykstityiselämä ei kiinnosta eikä vaikuta mihinkään
Kertokaa etten ole ainoa😅💙💚
 
vierailija
Stozice oli lähes loppuunmyyty kauan ennen viisuja. Moni ulkkarifani harmittelikin toukokuussa kun jäljellä oli vain muutamia lippuja ja ne tosi huonoilta paikoilta.
Niin ja olivat olleet maassaan tunnettuja jo vuosia ja ilmeisesti maan suosituimpia bändejä, joten ei mikään ihme. K tuli vasta tunnetuksi Suomessa viisuvuonna, joten hänellä on aikaa kasvattaa suosiotaan ennen isoa keikkaa, mutta K vetänyt jo nyt ennätysyleisöjä monessa paikassa.
 
vierailija
Olen eri, mutta varmaankin sitten tulit tyytyväiseksi ja onnelliseksi tästä. Olen siltikin sanaton, kun joku perustelee käytöstänsä näin. Tulisi mieleenikään luetella mitään matkan varrella heiteltyjä haukkumisia, naureskella ja olla vieläpä selkeästi tyytyväinen itseensä.
Sulta vihelsi sen pointti ohi jo silloin aikanaan, niin ei kannata sillä päätänsä vaivata nytkään. Peace out. ✌
 
vierailija
Huhhuh kahlasin juuri koko päivän viestit ja tuntuu että olen ihan vähemmistöä näillä ominaisuuksilla:
-Sekä JOn että Kn fani
-Shippaan ja fiilistelen niin stanasti K&B ystävyyttä or maybe something morea
-En käy kompostissa
-Ykstityiselämä ei kiinnosta eikä vaikuta mihinkään
Kertokaa etten ole ainoa
Muutoin sama, mutta itse käyn näissä kaikissa ketjuissa.
 
vierailija
Huhhuh kahlasin juuri koko päivän viestit ja tuntuu että olen ihan vähemmistöä näillä ominaisuuksilla:
-Sekä JOn että Kn fani
-Shippaan ja fiilistelen niin stanasti K&B ystävyyttä or maybe something morea
-En käy kompostissa
-Ykstityiselämä ei kiinnosta eikä vaikuta mihinkään
Kertokaa etten ole ainoa
Eihän tosta kakkosesta ole juuri mitään jäljellä (nähtävillä aktiivisesti).
 
vierailija
Huhhuh kahlasin juuri koko päivän viestit ja tuntuu että olen ihan vähemmistöä näillä ominaisuuksilla:
-Sekä JOn että Kn fani
-Shippaan ja fiilistelen niin stanasti K&B ystävyyttä or maybe something morea
-En käy kompostissa
-Ykstityiselämä ei kiinnosta eikä vaikuta mihinkään
Kertokaa etten ole ainoa
Et todella ole ainoa, pari meuhkaajaa taas saa tilanteen vaikuttamaan tältä.
 
vierailija
Ei ole itse asiassa, vaan tuossa Piuhamiehen stooreissa on päälava. Tässä näkee lavalta päin näkymää siltä lavalta, jolla Kärtsä tulee esiintymään. Rannassa toki sekin.

Piuhamiehen ekassa stoorissa on se Kärtsyn lava, se on iso myös ja vastapäätä isompaa päälavaa, joka on tokassa stoorissa. Summersoundin stooreissa on tältä päivältä myös useita stooreja tuosta Flor de Cana (urban) lavalta ja yleisöä näyttää mahtuvan aika hurjasti sinnekin.
 

Yhteistyössä