Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samaa mieltä, Kultsan jälkeen oli kyllä aikamoista, kun itse olin kuitenkin tullut superonnellisena keikalta, mutta Ruissin jälkeen oli emossa ihana fiilis. Ruissin aikana iltapäivästä onneksi multa katkesi nettiyhteys, kun istahdin siellä hetkeksi ja avasin siinä huilatessa ketjun Onneksi poikki, meni yhteys ja sinne hävisi kaikki ennustukset tulevista keikoista.. Jälkeen taas oli kiva lueskella.
Mun mielenterveys ei ilmeisesti kestänyt, kun mä suorastaan järkytyin sen Kultsan keikan jälkeen. Siis ei keikan jälkeen, vaan täällä käydyn keskustelun jälkeen. Olin onneni kukkuloilla, ja jaoin fiilikseni tänne palstoille, ja mitä täällä olikaan.
 
vierailija
En mäkään sitä todesta ottanut. Eikö se ollut vastaus siihen kun joku veti marttyyrikilarit jistain neutraalista Joksu kommentista (tyyliin SBJ ei ole suosikkini) ja samaan aikaan ollutta törkeetä K haukkumista piti normaalina keskusteluna. Toi viesti oli vastaus siihen tekopyhyteen eli käänsi vain roolit.
Kyllä. Sitä paitsi mähän listasin siihen vaan asioita, joita oli palstalla heitelty matkan varrella, ettei ne mitään omia huomioita ollut.
 
vierailija
Kyllä. Sitä paitsi mähän listasin siihen vaan asioita, joita oli palstalla heitelty matkan varrella, ettei ne mitään omia huomioita ollut.
Olen eri, mutta varmaankin sitten tulit tyytyväiseksi ja onnelliseksi tästä. Olen siltikin sanaton, kun joku perustelee käytöstänsä näin. Tulisi mieleenikään luetella mitään matkan varrella heiteltyjä haukkumisia, naureskella ja olla vieläpä selkeästi tyytyväinen itseensä.
 
vierailija
Auran ja piuhamiehen stooreissa videoita festariauleelta. Onko Kärpyn lava se iso siellä ihan rannan vieressä?
Ei ole itse asiassa, vaan tuossa Piuhamiehen stooreissa on päälava. Tässä näkee lavalta päin näkymää siltä lavalta, jolla Kärtsä tulee esiintymään. Rannassa toki sekin.

 
vierailija
Olen eri, mutta varmaankin sitten tulit tyytyväiseksi ja onnelliseksi tästä. Olen siltikin sanaton, kun joku perustelee käytöstänsä näin. Tulisi mieleenikään luetella mitään matkan varrella heiteltyjä haukkumisia, naureskella ja olla vieläpä selkeästi tyytyväinen itseensä.
Oot sit joku vatun imbesilli. Kaikki älykkäät tajuaa tuon pointin ärsytyssodasta varsin hyvin.
 

Yhteistyössä