vierailija
No en ollut, mutta kiitos tuesta , kuka ikinä oletkin!Luultavasti on itse.
No en ollut, mutta kiitos tuesta , kuka ikinä oletkin!Luultavasti on itse.
No ei ole kyllä hoitanut ja BL ei nyt muutenkaan kuulu K ja B ketjuun mitenkään.Olet siis yksi näistä toksisista K-faneista, jotka ei voi hyväksyä tosiasioita. Kuten sitä, että BL on hoitanut monet jutut Kärtsää paremmin.
Niin oli ja tälläkin viikolla osat päivistä oli kivoja.Ruissin jälkeen ja aikana emossa oli kyllä aika ihana fiilis.
Koska sitä ajatteli, että ehkä sen kirjoittaja olisi lopulta tajunnut ampuneensa pahasti yli ja hävenneen edes vähän selvästi muiden ihmisten ulkoisiin ominaisuuksiin kohdistunutta haukkumistaan. Ja kasvaneen siten edes vähän ihmisenä.No eihän toi mitenkään eroa siitä, että kirjoittaa uuden mollausviestin tai mitään. Miksi kuvittelit, että vanhasta viestistä mainitseminen olisi jotenkin "raskauttavampaa"?
On se Kn kopioimisen hoitanut mutta ei hyvin,No ei ole kyllä hoitanut ja BL ei nyt muutenkaan kuulu K ja B ketjuun mitenkään.
Eli sä jaksat edelleen itkeä juuri tuota kyseistä listaa, koska Joksut, mutta yhtäkään niistä h*oritteluista tai muista päivittäisistä herjauksista, joita jonkun näppäimistöltä palstalle ilmestyy?Ihan hyvä etten edes tiedä, koska olisi surkeaa todeta jonkun hyvältä vaikuttavan tyypin olevan oikeasti paskaa sisältä. Parempi, että pysytkin anonyyminä.
Mä oon jäänyt jotenkin pysyvästi elämään Ruissiin. Yrittäny vähän räpiköidä irti mutta aika huonolla menestyksellä, tänäänkin useampi klippi sieltä katsottu. Ehkä tää euforia jatkuu sinne seuraavaan Joksukeikkaan sitten, että sitä odotellessa.Ruissin jälkeen ja aikana emossa oli kyllä aika ihana fiilis.
Häääh?Koska sitä ajatteli, että ehkä sen kirjoittaja olisi lopulta tajunnut ampuneensa pahasti yli ja hävenneen edes vähän selvästi muiden ihmisten ulkoisiin ominaisuuksiin kohdistunutta haukkumistaan. Ja kasvaneen siten edes vähän ihmisenä.
Samaa mieltä, Kultsan jälkeen oli kyllä aikamoista, kun itse olin kuitenkin tullut superonnellisena keikalta, mutta Ruissin jälkeen oli emossa ihana fiilis. Ruissin aikana iltapäivästä onneksi multa katkesi nettiyhteys, kun istahdin siellä hetkeksi ja avasin siinä huilatessa ketjun Onneksi poikki, meni yhteys ja sinne hävisi kaikki ennustukset tulevista keikoista.. Jälkeen taas oli kiva lueskella.Ruissin jälkeen ja aikana emossa oli kyllä aika ihana fiilis.
Näkyykö noi festarin instassa? Saisko linkkiä?Sudden Lightsilla keikka menossa päälavalla ja komea yleisö. Joku rumpukollektiivikin mukana. Sorry, mutta joudun sanomaan, että musta noi olisi ansainneet sen vuoden 23 viisujen kiintiöbändi finaalipaikan. Harmittaa edelleen etteivät päässeet.
Kuuntelijathan heillä tippuu tuhansia päivässä ja suosio hiipunut muutenkin. Kun se alunperinkin oli aika pieni määrä niin lasku syö heille tarjottavia mahdollisuuksia. Mutta kivat sulle jos haluat käytökselläsi nopeuttaa heidän laskua.Ei haittaa.
Ei ole yhtään helpompi pitää kuin muistakaan artisteista. Nyt katsot asioita täysin Joksulasien läpiMä luulen, että tää on aika helppoa K-faneille. siis pitää molemmista. Jokereista on niin helppo pitää. Käärijä taas jakaa enemmän mielipiteitä ja voi ärsyttää helpommin.
No en mä siitä ole vastuussa jos sua ei Joksut kiinnosta.Kuuntelijathan heillä tippuu tuhansia päivässä ja suosio hiipunut muutenkin. Kun se alunperinkin oli aika pieni määrä niin lasku syö heille tarjottavia mahdollisuuksia. Mutta kivat sulle jos haluat käytökselläsi nopeuttaa heidän laskua.
Sudden Lightsin omalta tililtä näköjään katselin.Näkyykö noi festarin instassa? Saisko linkkiä?
Kyllä he ovat ainakin minulle harvinaisen vähän-ärsyttävä ryhmä.Ei ole yhtään helpompi pitää kuin muistakaan artisteista. Nyt katsot asioita täysin Joksulasien läpi
Käytä DuckDuckGota tai Bravea.Eihän tätä voi lukea ollenkaan puhelimella. Koko ajan hyppää Elloksen videomainos sivuun peittäen suurimman osan näytöstä. Siihen ei ees tule mitään ruksia vaan alkaa alusta uudelleen