Mä epäilen, että se massapoistelu jatkuu.Ainahan se on tähänkin mennessä auennut, mikäs hätä mulla tässä. Ja sillä aikaa täällä sun ilonasi.
En mä ainakaan toivo kompostin juttuja esimerkiksi tonne paatin puolelle, siksi on monta ketjua.Huokaus tähän väliin. Allways something problems. Onko se emo nyt lukittu ja mikä tilanne sen suhteen? Haluaisin niin olla mukana keskusteluissa, mutta ei pysty, kun täällä niin monta lankaa. Voisko meillä olla yksi ainoa ketju, yksi ainoa. Ja toivotaan vaan, että skeidanpuhujat pysyisi vähemmistössä, kun muutakin keskusteltavaa on. Ja näköjään on edelleen.
Minkähän muotoinen foliohattu sillä on?Älkää nyt ruokkiko tän yhden uutta harhaa jostain Sanoman modesta. Muuten jankkaa seuraavat puol vuotta.
Anonyymihän hän on, mitä sä nyt keuhkoot lapsi?Ai se henkilökohtaisuuksiin ja ulkonäköseikkoihin liittynyt oksennuslista oli sun tekosia? En kehtaisi ikinä edes myöntää kirjoittaneeni niin surkeaa paskaa, mutta tietysti jos et fiksumpaankaan pysty niin onhan oman typeryyden esiintuominen ylpeilyn aihe sekin.
No kai kun sä sitä jatkat.Mä epäilen, että se massapoistelu jatkuu.
Piuhamies ja Jaspi (?) samassa autossa. Täällä aikaisemmin joku sanoi, että piuhamies tulee yleensä omalla pakulla ja oikeassa oli nytkin.Aurakin saapunut mestoille pakettiautolla.
Sehän on trollaamista. Vakkari joka trollaa on myös trolli.En puhunut trolleista nyt. Ne, jotka on vakkareita ja myönsi käyneensä vaan ärsyttääkseen haukkumassa Kärtsän ulkonäköä, ei ole trolleja, vaan täysiä ku*ipäitä. Sori vaan.
Samaa mieltä, kauhistuttaa ajatuskin moisesta. Monta ketjua on syystäkin, vaikka toki trollaamista kaikissa ketjuissa välillä onkin... en siis tiedä kompostista, kun en käy.En mä ainakaan toivo kompostin juttuja esimerkiksi tonne paatin puolelle, siksi on monta ketjua.
Ootko oikein maksanut joillekin inceleille?Olkoon, mutta siitä ei mitään ketjua enää ule kiitos hänen.
En, mä en tiedä, miten saa itse viestin poisteltua. enkä koe aiheelliseksi niitä yp:lle ilmoittaa.No kai kun sä sitä jatkat.
Juu, ei se siitä yhtään vähemmän k*sipäistä tee.Sehän on trollaamista. Vakkari joka trollaa on myös trolli.
Niin? Ja juuri myönsi ylpeillen sen kirjoittaneensa.Anonyymihän hän on, mitä sä nyt keuhkoot lapsi?
Mua vaan naurattaa tuo yritys kontrolloida ihan kaikkea.Mitä ihmettä, aika kuollutta olisi ketjuissa, jos ei näistäkään puhuttaisi?!
Mainitsin tuon ronskin huumorin, mutta en tarkoittanut ilkeilyä. Sen vois sieltä deletoida kokonaan. Kompostissa ollut ihan hauskaa, kun olen ollut siellä. Sen huumorin haluaisin takaisin, sillä tiedän, että täällä on huippukirjoittajia edelleen.Ronskista huumorista on tehty synonyymi ilkeilylle, se kompostissa kyllä osataan.
Varmaan trollausta jo tuossa määrin.Mua vaan naurattaa tuo yritys kontrolloida ihan kaikkea.
Ja sä pystyt tunnistamaan hänet... kuinka, tarkalleen?Niin? Ja juuri myönsi ylpeillen sen kirjoittaneensa.
Outoa muutenkin kirjotella tollasia listoja muka vitsillä.Sullako meni tunteisiin jonkun reagointi? Eikö trollailun ensimmäinen sääntö ole, että oleta, että tekemäsi lista nostaa kitinää ja ole empaattinen kitisijöiden tunteita kohtaan, kun naurat partaasi heidän kyvyttömyydelleen ohittaa?
Öö miksi pitäisi pystyä tunnistamaan? Riittää että tunnustaa paskan kirjoittaneensa ja vielä ylpeydellä, niinhän mä sanoin. Yritä nyt pysyä perässä.Ja sä pystyt tunnistamaan hänet... kuinka, tarkalleen?
Tämä. Täällä voi vaikka kirjoittaa, että istun sormi pyllyssä ja käyn kirkossa eikä sillä ole mitään vaikutusta kirjoittajan palstailuun, tunnistettavuuteen, oikeaan elämään yms.Ja sä pystyt tunnistamaan hänet... kuinka, tarkalleen?
Miten se eroaa itse sen paskan kirjoittamisesta? Tai uuden vastaavanlaisen viestin kirjoittamisesta? Mitä "enemmän" siinä on, että viittasi aiempaan kirjoitukseensa?Öö miksi pitäisi pystyä tunnistamaan? Riittää että tunnustaa paskan kirjoittaneensa ja vielä ylpeydellä, niinhän mä sanoin. Yritä nyt pysyä perässä.
Surkuhupaisintahan tässä on, että kirjoittaja oletti sen olevan oikeasti huumoria . En ole eläissäni kokenut sellaista myötähäpeän tunnetta ketään trollia kohtaan.Outoa muutenkin kirjotella tollasia listoja muka vitsillä.
Ihana viesti kaiken älyttömän riitelyn keskellä. Niin minäkin, ja Btä myös.Minä rakastan Jereä.