Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon ensisijaisesti Jokereiden fani, mutta kenenkään haukkumista en siedä yhtään. Joten oon todennäköisesti yksi näistä sun "Käärijä-faneista", koska kyllä mä ärähdän, jos ihmisistä puhutaan rumasti. Oli ne sitten fanittamiani ihmisiä tai ei.
Tämä voisi olla mun kirjoittamani, ensisijaisesti kuuntelen Joksujen musiikkia, mutta tykkään Kärtsästä ihmisenä ja joistain hänen biiseistäänkin. Shippaaja olen myös, mutta jommankumman K:n tai B:n haukkuminen menee jo yli ymmärryksen, eiköhän meitä ole suurin osa samalla asialla liikkeellä. Itse odotan, että vauvan ketju avautuisi jossain vaiheessa.
 
vierailija
B: Jerc love...what does "vaeltava käsi" mean?
J: Have you been to Vauva again? I told you no to go there!
B: I just quickly looked and saw that.
J: Well it means this.
B: What this?
J: What you do with your hand right now.
B: Oh you mean this? *squeezes J's lower back and ass*
J: Yes!
 
vierailija
Tämä. En kyllä jaksaisi siellä niitä iänikuisia "kuumistelu"-linkkejäkään. Keskustelu on kiinnostavaa, jos puhuttavaa on JA SIIS NYTHÄN EI OLE. Ei ole mitään mitä odottaa, siksi tapellaan.
Miksi olet siellä ketjussa jos siellä ei ole sulle mitään kiinnostavaa? Vai onko tää nyt sitä kun sua ei kiinnosta niin muitakaan ei saisi kiinnostaa?
 
vierailija
No kun nimenomaan ei mee.
Hahhaha. Älä nyt viitsi! 🤣 Se pskamyrsky ja ulina mikä nousi siitäkin, kun kerran vitsillä tekaisin listan mihin olin listannut jokaisen heikot piirteet. Niin selvää trollausta itkitte tunti tolkkuja ja henkeänne haukkoen sivuutitte ihan täysin senkin, että olin listannut myös K&H:n siihen. 😆

K:sta suolletaan päivittäin ihan vastaavaa ja jopa pahempaa, niin hyväksyäkö se vain pitäisi? WTF?
 
vierailija
Kiitos kaikille majakkaficciä kommentoineille ja siitä tykänneille

Joku mietti jossain vaiheessa Vauvalla, olenko sama Stella, joka kirjoitteli tänne viime kesänä. Voin vahvistaa että juu, olenhan minä, kiva että joku muisti vielä Tukevasti laivan kyydissä edelleen.

Ficciä on ollut tosi kiva kirjoittaa, ja olen ollut todella yllättynyt siitä, miten paljon siitä on tykätty 🥹

Stella
Kiitos sinulle, ihana. 🥰
 
vierailija
En ikinä tule ymmärtämään miten on olevinaan iso Joksu fani ja sitten on pakkomielle haukkua K:ta fanituksensa ohessa kun koko bändi arvostaa häntä ja mitä on bändin eteen etenkin Suomessa tehnyt. Ei vaan pysty tajuamaan kun tietää mitä mieltä B tai Joksut olisi tuollaisesta K haukkumisesta.
Sama. Kävin uteliaisuudesta vilkaisemassa kompostia ja siellä vaan haukuttiin K:ta. Noh, eipähän tarvitse mennä uudestaan.
 
vierailija
K: Yllätys!
B: Voi Jerce muru! Ihana muru!
K: Halusin laittaa sulle hyvää ruokaa rankan päivän jälkeen.
B: Oot ihan paras! Tuu tänne. *halaa ja suukottaa*
K: Istu pöytään.
B: Laitoit kynttilätkin.
K: Täytyyhän meidän häälahja kynttilänjalkoja testata.
B: Oot rakas.
K: Niin sinäkin. Bon appetit kulta.
 
vierailija
K:n keikoista hänen krewnsa kanssa ei kyllä tarttis jauhaa Bojere-ketjussa. Ei meinaan stana kiiin nos ta. Sikäli poistelija tekee palveluksen jos upottaa nykyisen ketjun, koska se on ihan tun rasittavaa pelkkine K-seurantoineen.
Olen ennenkaikkea joksufani mutta lopeta jo. Siihen ketjuun kuuluu molemmat ja tuo jomman kumman haukkuminen pilaa kaikki ketjut. Outo ajatus että yhden tyypin pitäis saada päättää mitä jossain ketjussa puhutaan. Jos haluat sellaisen ketjun, perusta sellainen.
 
vierailija
Hahhaha. Älä nyt viitsi! Se pskamyrsky ja ulina mikä nousi siitäkin, kun kerran vitsillä tekaisin listan mihin olin listannut jokaisen heikot piirteet. Niin selvää trollausta itkitte tunti tolkkuja ja henkeänne haukkoen sivuutitte ihan täysin senkin, että olin listannut myös K&H:n siihen.

K:sta suolletaan päivittäin ihan vastaavaa ja jopa pahempaa, niin hyväksyäkö se vain pitäisi? WTF?
Sullako meni tunteisiin jonkun reagointi? Eikö trollailun ensimmäinen sääntö ole, että oleta, että tekemäsi lista nostaa kitinää ja ole empaattinen kitisijöiden tunteita kohtaan, kun naurat partaasi heidän kyvyttömyydelleen ohittaa?
 
vierailija
Hahhaha. Älä nyt viitsi! Se pskamyrsky ja ulina mikä nousi siitäkin, kun kerran vitsillä tekaisin listan mihin olin listannut jokaisen heikot piirteet. Niin selvää trollausta itkitte tunti tolkkuja ja henkeänne haukkoen sivuutitte ihan täysin senkin, että olin listannut myös K&H:n siihen.

K:sta suolletaan päivittäin ihan vastaavaa ja jopa pahempaa, niin hyväksyäkö se vain pitäisi? WTF?
Ai se henkilökohtaisuuksiin ja ulkonäköseikkoihin liittynyt oksennuslista oli sun tekosia? En kehtaisi ikinä edes myöntää kirjoittaneeni niin surkeaa paskaa, mutta tietysti jos et fiksumpaankaan pysty niin onhan oman typeryyden esiintuominen ylpeilyn aihe sekin.
 
vierailija
Huokaus tähän väliin. Allways something problems. Onko se emo nyt lukittu ja mikä tilanne sen suhteen? Haluaisin niin olla mukana keskusteluissa, mutta ei pysty, kun täällä niin monta lankaa. Voisko meillä olla yksi ainoa ketju, yksi ainoa. Ja toivotaan vaan, että skeidanpuhujat pysyisi vähemmistössä, kun muutakin keskusteltavaa on. Ja näköjään on edelleen.
 

Yhteistyössä