Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä ihmeen fanisota täällä on käynnissä? Trollien tekosia? Itse fanitan ja rakastan kyllä molempia. Hieman eri tavoin, mutta silti. Ja ihan samojen etkonautojen kanssa ollaan käyty hyvillä fiiliksillä niin Kn kuin JOn keikoilla.

Eli voitaisko käyttäytyä kuin aikuiset eikä mennä tuollaiseen ikävään vastakkainasetteluun mukaan. K&B love together, siitä vähän mallia meille kaikille!
Mä luulen, että tää on aika helppoa K-faneille. siis pitää molemmista. Jokereista on niin helppo pitää. Käärijä taas jakaa enemmän mielipiteitä ja voi ärsyttää helpommin.
 
vierailija
En halua pelkkää Joksuja. Vaikka olen JO-fani, niin olen edelleen myös BoJere-fani. K kelpaa minulle puheenaiheena aivan yhtä hyvin ja seuraan myös hänen keikkojaan ja tekemisiään, vaikka en niin musiikista välitäkään. En halua sitä jakoa, että täällä puhutaan nyt vain Joksuista ja mene Kääriä-ketjuun, jos haluat puhua K:sta. Kuten aiemmin laitoin, haluan voida puhua kaikesta bojere-maailmaan liittyvistä ilman poistelua mutta ainoa oikea shippi on bojere eikä heitä tarvitse parittaa muille. En myöskään ole Jance-fani ja sitä on tosi paljon Joksu-keskusteluissa, enemmän oikeastaan kuin mitään muuta. Pidän siis Janista ja Nacesta ja heidän ystävyydestään mutta parituksesta en välitä ja siksi en nauti sellaisesta ketjusta, jossa yli 50% keskustelusta pyörii tämän ympärillä.
K:n keikoista hänen krewnsa kanssa ei kyllä tarttis jauhaa Bojere-ketjussa. Ei meinaan stana kiiin nos ta. Sikäli poistelija tekee palveluksen jos upottaa nykyisen ketjun, koska se on ihan tun rasittavaa pelkkine K-seurantoineen.
 
vierailija
Eihän kompostin jutut tänne kuulu edes, niin miksi siitä on puhuttu kohta neljä sivua? Mulla ei siis ole mitään kiinnostusta kyseiseen keskusteluun, mut toki saavat siellä olla ilman mun trollailua.
 
vierailija
Ihan samalla tavalla se on molemmin puolin. Mutta vaikka olisi joksufani joka haukkuu Käärijää tai käärijäfani joka haukkuu Joksuja, niin häirikköhän se on jokatapauksessa. Ei se toisen fanittaminen sitä asiaa muuta. Ja vaikuttaa että mukana on joku sellainenkin joka ei fanita kumpaakaan vaan kokeilee kumman haukkumisella milloinkin saisi hässäkän aikaan.
Mua ei ainakaan harmita tasan yhtään Käärijä-fani, joka haukkuu Joksuja, naurattaa lähinnä sellaiset. Mutta Käärijä-fanit ovat niin herkkänahkaisia, että aina tarttuvat jos Kärtsää haukutaan, joten ketjua ei ikinä saada pysymään aiheessa.
 
vierailija
Mä luulen, että tää on aika helppoa K-faneille. siis pitää molemmista. Jokereista on niin helppo pitää. Käärijä taas jakaa enemmän mielipiteitä ja voi ärsyttää helpommin.
Mulle ne on täysin yhdentekeviä. Olen osannut skipata kaikki viestit, joihin ei K liity mitenkään. Vielä joskus viime kesänä saatoin avata jonkun JO-linkinkin, mutta sitten hoksasin ettei ainakaan tiktok tai X-linkkejä kannata edes tysyyksissään avata, ja tarjota klikkauksia turhuuteen.
 
vierailija
Mua ei ainakaan harmita tasan yhtään Käärijä-fani, joka haukkuu Joksuja, naurattaa lähinnä sellaiset. Mutta Käärijä-fanit ovat niin herkkänahkaisia, että aina tarttuvat jos Kärtsää haukutaan, joten ketjua ei ikinä saada pysymään aiheessa.
Joksu fanit vasta ovatkin. Kaiken pitää olla sitä höttöä tai B:n jumalointia, muuten menee herne nenuun.
 
vierailija
Mua ei ainakaan harmita tasan yhtään Käärijä-fani, joka haukkuu Joksuja, naurattaa lähinnä sellaiset. Mutta Käärijä-fanit ovat niin herkkänahkaisia, että aina tarttuvat jos Kärtsää haukutaan, joten ketjua ei ikinä saada pysymään aiheessa.
Mä oon ensisijaisesti Jokereiden fani, mutta kenenkään haukkumista en siedä yhtään. Joten oon todennäköisesti yksi näistä sun "Käärijä-faneista", koska kyllä mä ärähdän, jos ihmisistä puhutaan rumasti. Oli ne sitten fanittamiani ihmisiä tai ei.
 
vierailija
Mä oon ensisijaisesti Jokereiden fani, mutta kenenkään haukkumista en siedä yhtään. Joten oon todennäköisesti yksi näistä sun "Käärijä-faneista", koska kyllä mä ärähdän, jos ihmisistä puhutaan rumasti. Oli ne sitten fanittamiani ihmisiä tai ei.
Tajuatko, että annat trollaileville juuri sitä mitä he haluavatkin ja viet siinä silloin itse keskustelua pois ketjun aiheesta?
 

Yhteistyössä