Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä kans toivon yhtä ketjua. Nyt on nää ketjut jotenkin kärjistetysti ja kahtiajaettu. Mä en kaipaa mitään höttöä koko aikaa, mutta muuten se sopii mainiosti. Kaipaisin kuitenkin jotenkin realismia ketjuihin, ja sitä kuuluisaa huumoria. Nyt on munkin mielestä kompostissa ollut hyvää keskustelua.
 
vierailija
Eihän tätä voi lukea ollenkaan puhelimella. Koko ajan hyppää Elloksen videomainos sivuun peittäen suurimman osan näytöstä. Siihen ei ees tule mitään ruksia vaan alkaa alusta uudelleen 🙃
 
vierailija
Mä kans toivon yhtä ketjua. Nyt on nää ketjut jotenkin kärjistetysti ja kahtiajaettu. Mä en kaipaa mitään höttöä koko aikaa, mutta muuten se sopii mainiosti. Kaipaisin kuitenkin jotenkin realismia ketjuihin, ja sitä kuuluisaa huumoria. Nyt on munkin mielestä kompostissa ollut hyvää keskustelua.
Ihan suoraan jos sanotaan, juuri äsken hiljaisin sitä keskustelua ja aika ikäviä viestejä siellä on. Mä en annakaan halua vauvalle vastaavia. En sano, etteikö siellä voisi olla hyvääkin keskustelua, mut tosi ikäviä viestejä sieltä nyt pamahti suoraan päin naamaa.
 
vierailija
Ihan suoraan jos sanotaan, juuri äsken hiljaisin sitä keskustelua ja aika ikäviä viestejä siellä on. Mä en annakaan halua vauvalle vastaavia. En sano, etteikö siellä voisi olla hyvääkin keskustelua, mut tosi ikäviä viestejä sieltä nyt pamahti suoraan päin naamaa.
Pata kattilaa taas soimaa. Tässä ketjussa on aivan hirveä meno. Aivan järkyttävää tekstiä suollatte. Kompostissa en ole käynyt ikinä.
 
vierailija
Ihan suoraan jos sanotaan, juuri äsken hiljaisin sitä keskustelua ja aika ikäviä viestejä siellä on. Mä en annakaan halua vauvalle vastaavia. En sano, etteikö siellä voisi olla hyvääkin keskustelua, mut tosi ikäviä viestejä sieltä nyt pamahti suoraan päin naamaa.
Olet siis yksi näistä toksisista K-faneista, jotka ei voi hyväksyä tosiasioita. Kuten sitä, että BL on hoitanut monet jutut Kärtsää paremmin.
 
vierailija
Itsehän kirjoitit siinä niinkuin olisi joku johon voisit viestisi identifioida. Yritä nyt pysyä omissa jutuissasi perässä.
Missä niin sanoin? Mulle riittää tieto, että kyseinen henkilö on ylpeä kirjoituksestaan ja palstailee täällä. Ei mun tartte tietää kuka hän absoluuttisesti on, mutta pidän häntä täysin surkeana tyyppinä silti.
 
vierailija
B: I want you to wear white, all white.
K: Then you should be in black.
B: But no tuxedo.
K: No no no! Nice fitted suit and some buttons open on your shirt...
B: Maybe you should have some buttons open on you pants...
K: Babe!
B: Why not? I would have an easy access.
K: Only at the reception.
B: Yes.
 
vierailija
Mä kans toivon yhtä ketjua. Nyt on nää ketjut jotenkin kärjistetysti ja kahtiajaettu. Mä en kaipaa mitään höttöä koko aikaa, mutta muuten se sopii mainiosti. Kaipaisin kuitenkin jotenkin realismia ketjuihin, ja sitä kuuluisaa huumoria. Nyt on munkin mielestä kompostissa ollut hyvää keskustelua.
Eri mieltä, oikein hyvä, että tietyt jutut pysyy kompostissa.
 
vierailija
Mun mielestä kaikissa ketjuissa ollut niin ankea tunnelma välillä, että on täytynyt varoa menemästä lukemaan. Muistan sen fiiliksen, kun menin lukemaan emoa Kultsa1 jälkeen supereuforisessa tunnelmassa - ja mitä p*skaa sieltä tulikaan. Ruissin jälkeen en käynyt lukemassa mitään vahingosta viisastuneena. Ja onneksi olen saanut fiilistellä Ruissia muissa yhteyksissä. 😍
 
vierailija
Missä niin sanoin? Mulle riittää tieto, että kyseinen henkilö on ylpeä kirjoituksestaan ja palstailee täällä. Ei mun tartte tietää kuka hän absoluuttisesti on, mutta pidän häntä täysin surkeana tyyppinä silti.
No eihän toi mitenkään eroa siitä, että kirjoittaa uuden mollausviestin tai mitään. Miksi kuvittelit, että vanhasta viestistä mainitseminen olisi jotenkin "raskauttavampaa"?
 
vierailija
Mun mielestä kaikissa ketjuissa ollut niin ankea tunnelma välillä, että on täytynyt varoa menemästä lukemaan. Muistan sen fiiliksen, kun menin lukemaan emoa Kultsa1 jälkeen supereuforisessa tunnelmassa - ja mitä p*skaa sieltä tulikaan. Ruissin jälkeen en käynyt lukemassa mitään vahingosta viisastuneena. Ja onneksi olen saanut fiilistellä Ruissia muissa yhteyksissä.
Ruissin jälkeen ja aikana emossa oli kyllä aika ihana fiilis. 💚
 

Yhteistyössä