Minkälainen on sotkuisin koti, missä olet käynyt??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Olen sen täällä kertonutkin. Sellaisen kodin, jossa ei ollut huonekaluja, kuin patja lattialla. Muu lattia oli täynnä tyhjiä pulloja, tupakantumppeja, tahmaisia
sorbusläikkiä, ihmiseritteitä eli ainakin virtsaa kuivuneena.
Asunnossa oli jokunen astia, en likaisina ja ties mitä kasvavina tiskipöydällä.
Jääkaapissa jotakin, joka ehkä joskus oli ollut joku elintarvike.. :x
 
clivia
Käytettyjä verisiä terveyssiteitä pitkin vessan lattiaa,seassa konttasi pikkupoika.Joka paikka täynnä roskia,oli kahvinporoista ja hienosokerista,mehutipoista hernesoppaan ja kaikkea siltä väliltä.
Ei voinut riisua kenkiä kun sukat otti lattiaan kiinni.
Meillä vallitsee aina suloinen sekamelska mutta likaista meillä ei ole.
 
Rukoilijasirkka
Pienenä käytiin kaverin serkuilla. Siellä oli niin tahmasta, ettei voinut ottaa askeltakaan ilman sukan tarttumatta lattiaan. eikä uskaltanut istua tai koskea mihkään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mun mummoni eli kyllä ehdottomasti epäsiisteimmässä kodissa. Mummo itse oli sitä mieltä, että koti on siisti joten eipä siihen oikein voinut puuttua. Asunto oli sellanen pieni kaksio jossa poltti sisällä 20 vuotta. Arvaatte varmaan hajun. Tiskasi astiat sillä tavalla, että esim. paistinpannuun saattoi jäädä vielä ruuantähteitä roikkumaan. Kaikki oli sellasessa paksussa liassa. Siellä oli sellanen metallijalkanen pöytä. Sen kun siirsi niin alla kasvoi karvaa! Kai se jotain hometta oli. Se oli jotain ihan uskomatonta. Sielä käydessä ei todellakaan käynyt mielellään vessassa! Mummon kuoltua vuokrattiin roskalava ja kaikki meni sinne. Asuntoon pyydettiin ammattisiivoojat jotka koitti saada sitä inhimilliseen kuntoon, mutta eihän tuollaset lähde.
Mummolla oli varmasti huono näkö, eikä nähnyt likaa?
Heh heh

 
Luen aina jännityksellä näitä ketjuja. Pelkään näkeväni siellä vastauksen 'Leijan huusholli'.

Omasta mielestäni meillä on välillä karmea siivo, mutta niitä vielä kammottavampia koteja en lähde teille edes kuvailemaan. Ettette oksenna näppikselle. :$
 
frittata
musta se on jo likasta jos polttaa sisällä(esim.vessassa ja tumpataan pönttöön,yäk!),vessanpönttö sen näkönen,että uskaltaako siihen istua,kissan kusi haisee(vaihdettu ties koska),kirjahylly niin täynnä tavaraa ja oikeen paksu kerros pölyä..
 
Sillan takaa
Monen mielestä varmaan meillä on... Rakastan itse siistiä, mutta en jaksa/viitsi puuhata koko ajan kotihommia ja aina joku "proggis" kesken ja kamaa oottamassa jo seuraavaa varten. Kavereillani aina ylisiistiä ja silti voivotellaan, kun on muka sotkua...
 
vierailija
noh, työn puolesta on tullut nähtyä vaikka minkälaista kotia, mutta jos puhutaan nyt ihan tavallisesta nuoresta ihmisestä ilman mielenterveysongelmia, niin ystäväni ensimmäinen asunto oli pahin. Järkyttävä kissan kusen haju, likaisia pyykkejä joka puolella, kissankarvaa, tahmainen lattia, vessassa ei käsipyyhkeitä (kysyin kerran, kaivoi pyykkikorista likaisen…) tavaroita lattiat, tasot ja tuolit täynnä jne. Kerran kaveri tarjosi kahvia, muttei yksikään muki ollut puhtaana, joten _huuhteli_ pari kertaa likaisen mukin ja yritti antaa siitä kahvia. Parvekkeelle ei meinannut mahtua kahta ihmistä kerrallaan, kun kaikki roskapussit oli kasattu sinne ties kuinka pitkän ajan takaa. Aloin jossain vaiheessa ihmettelemään sitä kissan kusen hajua, kun kaveri kumminkin kertoi siistivänsä hiekkalaatikot kerran päivässä… kävi ilmi, että kissa pissasi säännöllisesti vaatekaappiin vaatteiden päälle, eikä kaveri jaksanut tehdä asialle mitään
Tapahtui kumminkin loppujen lopuksi joku ihmeparantuminen, kun uuteen asuntoon muuttaessa kaverin koti muuttui melkeinpä siistiksi. En edelleenkään tiedä mikä sotkuisuuden syynä oli, kaveri on kuitenkin aina ollut tarkka ulkonäöstään, ja innoissaan aina osti kynttilöitä ja kasveja kotiin. Ehkä hygienia ei vaan ole jollekin pääasia
 
vierailija
Kaikenlaista tullut nähtyä työni puolesta, joten mikään ei enää hätkähdytä. Olen nähnyt melkein kaiken.
Sama. Kaikkee on tullu töissä nähtyä. Ja vaikka meilläkin on välillä tavarat hujan hajan, tiskiä altaassa odottamassa koneeseen laittoa ja koirien karvoja nurkissa, niin se ei kyllä ole vielä yhtään mitään... Meillä on itse asiassa ihan hiton siistiä siihen verrattuna, millasissa läävissä paskan (kirjaimellisesti) tai hiirien / rottien keskellä ihmisiä oikeasti asuu. Muutaman kerran on meinannu kyl mennä pupu pöksyyn, kun nänhy rotan asiakkaan asunnossa... No niistä kyllä lähtee ilmotusta sitten eteenpäin ja yritetään saada se ihminen joko siivouttamaan se huushollinsa tai muuttamaan sieltä pois, koska se on siellä käyvälle työntekijällekin terveysriski.
 

Yhteistyössä