Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nace on tullut bändiin viimeisenä, ja on varmasti ottanut aikansa päästä porukkaan sisään. Hänkin vaikuttaa enemmänkin introvertiltä ja on mieluummin hiljaa kuin koko ajan äänessä. On muita (no, ei kauheasti Jurea) vanhempi, monella tapaa ammatillisesti kokeneempi ja paljon nähnyt.

Oli aika liikkis haastattelu, jossa totesi, ettei ole koskaan aikaisemmin kokenut kuuluvansa mihinkään, mutta nyt kokee. Minusta hänen roolinsa bändissä on olla tasoittava ja rauhoittava, porukan "aikuinen". Sitä minun on vaikea kuvitella, että heillä olisi Janin kanssa muuta kuin syvä ystävyys.
 
vierailija
Toivoisin, ettei täällä spoilattaisi ficcien juonia. Aikaisemmin pari päivää sitten oli vielä selvemmin eli tämä kommentti kuuluisi lähinnä sinne. Nyt ei huvita mennä lukemaan noita jatko-osia vaikka niin tykkäsin alusta. Nämä kommentit, joista käy ilmi jo
tkut käänteet, voisi laittaa jatkossa sinne AO3:n kommenttiosioon, eikö vaan.
No vähästä sullakin fiilikset menee, tossa ei sitä paitsi ilmene mitään kyseisen luvun sisällöstä. 😃 Mut ymmärrän kritiikin oikeasti paljastavien kommenttien osalta. Ehkä se olis muutenkin suotavaa pitää se kommentointi siellä ao3 kommenteissa.
 
vierailija
vierailija
Mä näen Janin vähän vaikeaksi tapaukseksi tulkita koska hän tuntuu sellaiselta tapaukselta jolla voisi olla flirttikemiaa ihan kenen tai minkä kanssa vaan😅 siinä Joker out Hotline videossakin vetää oman osuutensa niin ammattimaisesti, muiden poikien videoista tuli ihan ujo koulupoika mieleen häneen verrattuna.

Mutta joo, voi että kun mulla olis vaikka ihan vaan kaveri, joka katsois mua niin kuin Jan katsoo Nacea.
 
vierailija
Voihan Balkan. :D Kaikki paperitavarani hukkui muutossa, enkä omista enää tietääkseni kirjekuoria. Ruokatilaukseen ei olisi saanut kuin pieniä, mutta minulla on lähellä tosi hyvä supermarket (josta saa niin tohvelit kuin paistinpannutkin), niin rämmin sinne lumessa toiveikkaana, että saisin The Bojanin kirjeeseen kuoren. No, siellä ei ollut paperiosastolla ainuttakaan kirjekuorta, koska ei kukaan tässä maassa käytä mitään postiakaan. :p Juuh.

- Joymuffin
 
vierailija
Voihan Balkan. Kaikki paperitavarani hukkui muutossa, enkä omista enää tietääkseni kirjekuoria. Ruokatilaukseen ei olisi saanut kuin pieniä, mutta minulla on lähellä tosi hyvä supermarket (josta saa niin tohvelit kuin paistinpannutkin), niin rämmin sinne lumessa toiveikkaana, että saisin The Bojanin kirjeeseen kuoren. No, siellä ei ollut paperiosastolla ainuttakaan kirjekuorta, koska ei kukaan tässä maassa käytä mitään postiakaan. Juuh.

- Joymuffin
Nyt ei nyt auta muu kuin askarrella itse se kirjekuori. Joudut ehkä rämpimään sinne kauppaan toistamiseen liimaa ostamaan. Mutta hyvä puoli on se, että itsetehdyssä kuoressa oleva kirje herättää kyllä kiinnostusta 😃
 
vierailija
Voihan Balkan. Kaikki paperitavarani hukkui muutossa, enkä omista enää tietääkseni kirjekuoria. Ruokatilaukseen ei olisi saanut kuin pieniä, mutta minulla on lähellä tosi hyvä supermarket (josta saa niin tohvelit kuin paistinpannutkin), niin rämmin sinne lumessa toiveikkaana, että saisin The Bojanin kirjeeseen kuoren. No, siellä ei ollut paperiosastolla ainuttakaan kirjekuorta, koska ei kukaan tässä maassa käytä mitään postiakaan. Juuh.

- Joymuffin
Kuulostaapa tutulta. Täällä Italiassa kirjekuoria löytää parhaiten paikoista nimeltä cartoleria, eli kirjaimellisesti paperikauppa. Mistä ostetaan esim. kouluun vihkot jne. Tai jostain toimistotarvikekaupoista. Postitoimistostakin on ainakin joskus saanut.

Tuo itse tekeminen on myös ihan hyvä idea, ei ole hankalaa ollenkaan.

T. Sisilia joka myös säätänyt kirjekuorien kanssa useaan otteeseen
 
vierailija
Noh, en nyt tiedä mitä teen kuoriasian kanssa, mutta jossain sekoamisen puuskassa ostin lipun Skopjen aamuseiskan bussiin lauantaille sen sijaan, että olisin mennyt muutamaa tuntia myöhemmin menevällä bussilla. koska haluan yrittää päästä puhumaan Bojanille sen paneelikeskustelun jälkeen. Ja voin yrittää myös raportoida keskustelun sisältöä (en ehdi välttämättä kyllä ihan ajoissa, nuo bussit menevät miten sattuu kun ei-EU-maiden rajoilla menee aina randommäärä aikaa), mutta saatan ehkä vain lumoutua The Bojanista ja unohtaa kaiken muun. :p

On kyllä ihan hiton tyhmä veto, koska minulla on hyvin rajallinen jaksaminen ja se keikka on tosiaan keskiyöllä, mutta otan riskin että en esim. jaksa mennä jonottamaan sinne keikalle vaan menen vain sinne ihan pihalla enkä tajua mistään mitään, kun olen kuitenkin nähnyt yhden keikan lähellä jossa oli kaikki biisit yms, mutta nyt panostan tyhmyyksiin ja privaattimayhemeihin. :)

- Joymufin
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Noh, en nyt tiedä mitä teen kuoriasian kanssa, mutta jossain sekoamisen puuskassa ostin lipun Skopjen aamuseiskan bussiin lauantaille sen sijaan, että olisin mennyt muutamaa tuntia myöhemmin menevällä bussilla. koska haluan yrittää päästä puhumaan Bojanille sen paneelikeskustelun jälkeen. Ja voin yrittää myös raportoida keskustelun sisältöä (en ehdi välttämättä kyllä ihan ajoissa, nuo bussit menevät miten sattuu kun ei-EU-maiden rajoilla menee aina randommäärä aikaa), mutta saatan ehkä vain lumoutua The Bojanista ja unohtaa kaiken muun.

On kyllä ihan hiton tyhmä veto, koska minulla on hyvin rajallinen jaksaminen ja se keikka on tosiaan keskiyöllä, mutta otan riskin että en esim. jaksa mennä jonottamaan sinne keikalle vaan menen vain sinne ihan pihalla enkä tajua mistään mitään, kun olen kuitenkin nähnyt yhden keikan lähellä jossa oli kaikki biisit yms, mutta nyt panostan tyhmyyksiin ja privaattimayhemeihin.

- Joymufin
Hyvä Joy! 🥰

Carpe Diem jne 💓. Me ollaan kaikki hengessä mukana!
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Noh, en nyt tiedä mitä teen kuoriasian kanssa, mutta jossain sekoamisen puuskassa ostin lipun Skopjen aamuseiskan bussiin lauantaille sen sijaan, että olisin mennyt muutamaa tuntia myöhemmin menevällä bussilla. koska haluan yrittää päästä puhumaan Bojanille sen paneelikeskustelun jälkeen. Ja voin yrittää myös raportoida keskustelun sisältöä (en ehdi välttämättä kyllä ihan ajoissa, nuo bussit menevät miten sattuu kun ei-EU-maiden rajoilla menee aina randommäärä aikaa), mutta saatan ehkä vain lumoutua The Bojanista ja unohtaa kaiken muun.

On kyllä ihan hiton tyhmä veto, koska minulla on hyvin rajallinen jaksaminen ja se keikka on tosiaan keskiyöllä, mutta otan riskin että en esim. jaksa mennä jonottamaan sinne keikalle vaan menen vain sinne ihan pihalla enkä tajua mistään mitään, kun olen kuitenkin nähnyt yhden keikan lähellä jossa oli kaikki biisit yms, mutta nyt panostan tyhmyyksiin ja privaattimayhemeihin.

- Joymufin
Vau, hieno homma!
 
vierailija
Noh, en nyt tiedä mitä teen kuoriasian kanssa, mutta jossain sekoamisen puuskassa ostin lipun Skopjen aamuseiskan bussiin lauantaille sen sijaan, että olisin mennyt muutamaa tuntia myöhemmin menevällä bussilla. koska haluan yrittää päästä puhumaan Bojanille sen paneelikeskustelun jälkeen. Ja voin yrittää myös raportoida keskustelun sisältöä (en ehdi välttämättä kyllä ihan ajoissa, nuo bussit menevät miten sattuu kun ei-EU-maiden rajoilla menee aina randommäärä aikaa), mutta saatan ehkä vain lumoutua The Bojanista ja unohtaa kaiken muun.

On kyllä ihan hiton tyhmä veto, koska minulla on hyvin rajallinen jaksaminen ja se keikka on tosiaan keskiyöllä, mutta otan riskin että en esim. jaksa mennä jonottamaan sinne keikalle vaan menen vain sinne ihan pihalla enkä tajua mistään mitään, kun olen kuitenkin nähnyt yhden keikan lähellä jossa oli kaikki biisit yms, mutta nyt panostan tyhmyyksiin ja privaattimayhemeihin.

- Joymufin
Voimia sulle reissuun ♥♥♥♥♥! Carpe Diem todellakin 👏💯!
 
vierailija
No vähästä sullakin fiilikset menee, tossa ei sitä paitsi ilmene mitään kyseisen luvun sisällöstä. Mut ymmärrän kritiikin oikeasti paljastavien kommenttien osalta. Ehkä se olis muutenkin suotavaa pitää se kommentointi siellä ao3 kommenteissa.
Sanoinkin, että se kommenttini olisi kuulunut sinne edelliseen, paljastavampaan kommenttiin. Mutta sen jälkeen oli tullut monta sivua lisää, joten jatkoin ketjun lukemista. Kun tuli uusi viesti, joka viittasi juoneen, vastasin siihen viestiin. Mun mielestä on paljastavaa puhua siitä, että ovat erossa tietyssä vaiheessa. Kyllä siitä menee hetkeksi fiilikset siinä mielessä, että olin ajatellut lukea ketjun loppuun ja sitten lukea tuon ficin tuoreimmat käänteet. Heti siltä istumalta ei sitten tehnyt mieli tuota tehdä. Ei sen isommasta asiasta ole kyse. Kyllä mä jossain vaiheessa siihen ficcien vielä tartun. Ehkä viimeistään sitten, kun siitä on ilmestynyt uusi luku.
 
vierailija
Noh, en nyt tiedä mitä teen kuoriasian kanssa, mutta jossain sekoamisen puuskassa ostin lipun Skopjen aamuseiskan bussiin lauantaille sen sijaan, että olisin mennyt muutamaa tuntia myöhemmin menevällä bussilla. koska haluan yrittää päästä puhumaan Bojanille sen paneelikeskustelun jälkeen. Ja voin yrittää myös raportoida keskustelun sisältöä (en ehdi välttämättä kyllä ihan ajoissa, nuo bussit menevät miten sattuu kun ei-EU-maiden rajoilla menee aina randommäärä aikaa), mutta saatan ehkä vain lumoutua The Bojanista ja unohtaa kaiken muun.

On kyllä ihan hiton tyhmä veto, koska minulla on hyvin rajallinen jaksaminen ja se keikka on tosiaan keskiyöllä, mutta otan riskin että en esim. jaksa mennä jonottamaan sinne keikalle vaan menen vain sinne ihan pihalla enkä tajua mistään mitään, kun olen kuitenkin nähnyt yhden keikan lähellä jossa oli kaikki biisit yms, mutta nyt panostan tyhmyyksiin ja privaattimayhemeihin.

- Joymufin
🤩❤❤❤
 
vierailija
Ihan mahtavaa Joymuffin!! 😄 Kunnon repäisy sieltä. Jäätävän pitkä päivähän tuosta tulee, mutta on varmasti kaiken arvoista, jos B:n metsästys tuottaa tulosta niin kuin toivomme 🥰
 
vierailija
Noh, en nyt tiedä mitä teen kuoriasian kanssa, mutta jossain sekoamisen puuskassa ostin lipun Skopjen aamuseiskan bussiin lauantaille sen sijaan, että olisin mennyt muutamaa tuntia myöhemmin menevällä bussilla. koska haluan yrittää päästä puhumaan Bojanille sen paneelikeskustelun jälkeen. Ja voin yrittää myös raportoida keskustelun sisältöä (en ehdi välttämättä kyllä ihan ajoissa, nuo bussit menevät miten sattuu kun ei-EU-maiden rajoilla menee aina randommäärä aikaa), mutta saatan ehkä vain lumoutua The Bojanista ja unohtaa kaiken muun.

On kyllä ihan hiton tyhmä veto, koska minulla on hyvin rajallinen jaksaminen ja se keikka on tosiaan keskiyöllä, mutta otan riskin että en esim. jaksa mennä jonottamaan sinne keikalle vaan menen vain sinne ihan pihalla enkä tajua mistään mitään, kun olen kuitenkin nähnyt yhden keikan lähellä jossa oli kaikki biisit yms, mutta nyt panostan tyhmyyksiin ja privaattimayhemeihin.

- Joymufin
Ihana ajatus, että voit päästä puhumaan The Bojanille. Mulla itsellä on pieni trauma jäänyt tuosta B n näkemisestä, kun en uskaltanut puhua. Toista tilaisuutta tuskin tulee tässä elämässä. Eikä käytännön kielitaitoni ehkä riittäisikään. Minulla olisi tällä hetkellä aikaa ja rahaa, mutta en uskalla lentää, muuten lentelisin varmaan joksujen perässä ristiin rastiin ympäri Eurooppaa. Ensimmäistä kertaa elämässäni ajattelen tosissani, että tästä lentopelosta pitäisi päästä. Toivottavasti voimasi riittävät tuohon matkaan ja tapaat jumalaisen B n.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Voihan Balkan. Kaikki paperitavarani hukkui muutossa, enkä omista enää tietääkseni kirjekuoria. Ruokatilaukseen ei olisi saanut kuin pieniä, mutta minulla on lähellä tosi hyvä supermarket (josta saa niin tohvelit kuin paistinpannutkin), niin rämmin sinne lumessa toiveikkaana, että saisin The Bojanin kirjeeseen kuoren. No, siellä ei ollut paperiosastolla ainuttakaan kirjekuorta, koska ei kukaan tässä maassa käytä mitään postiakaan. Juuh.

- Joymuffin
Tsemppiä! Kaiken vaikeuden jälkeen tulee olemaan varmasti kivaa, jos ja kun keikalle asti pääset. Kirjekuoren askartelee kyllä hetkessä itse jos vain on A4:sia. Tässä on yksi ohje:
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
Voihan Balkan. Kaikki paperitavarani hukkui muutossa, enkä omista enää tietääkseni kirjekuoria. Ruokatilaukseen ei olisi saanut kuin pieniä, mutta minulla on lähellä tosi hyvä supermarket (josta saa niin tohvelit kuin paistinpannutkin), niin rämmin sinne lumessa toiveikkaana, että saisin The Bojanin kirjeeseen kuoren. No, siellä ei ollut paperiosastolla ainuttakaan kirjekuorta, koska ei kukaan tässä maassa käytä mitään postiakaan. Juuh.

- Joymuffin
Haha, I dont know how it is in the country you're in, but in Slo, you wouldnt find envelopes in supermarkets ever. 😅 Only bookstores and post office.
 

Yhteistyössä