Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Elastinen näkyy kosiskelevan Instassa Käärijää yhteisbiisiin tekstillä: Vielä yks biisi olis tälle vuodelle. Kukakohan tulis messii? Arvaa ketä mietin? Kuvassa hän, ja hänen päästään nouseva käärijänvihreä juova kohti taivasta.

Mielenkiintoista.
 
vierailija
Ihana ajatus, että voit päästä puhumaan The Bojanille. Mulla itsellä on pieni trauma jäänyt tuosta B n näkemisestä, kun en uskaltanut puhua. Toista tilaisuutta tuskin tulee tässä elämässä. Eikä käytännön kielitaitoni ehkä riittäisikään. Minulla olisi tällä hetkellä aikaa ja rahaa, mutta en uskalla lentää, muuten lentelisin varmaan joksujen perässä ristiin rastiin ympäri Eurooppaa. Ensimmäistä kertaa elämässäni ajattelen tosissani, että tästä lentopelosta pitäisi päästä. Toivottavasti voimasi riittävät tuohon matkaan ja tapaat jumalaisen B n.
Kiitos! Jos aikaa ja rahaa on, niin Flixbusilla Suomesta Puolaan ja sieltä eteenpäin keikkoja kohti? :)

- Joymuffin
 
vierailija
Haha, I dont know how it is in the country you're in, but in Slo, you wouldnt find envelopes in supermarkets ever. Only bookstores and post office.
Yeah, I mean this supermarket has a large-ish paper department, with lots of cards, gift packaging and office supplies, including folders and such, much more obscure stuff too IMO, so you'd kinda expect to find envelopes there. :)

- Joymuffin
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
Yeah, I mean this supermarket has a large-ish paper department, with lots of cards, gift packaging and office supplies, including Folders and such, much more obscure stuff too IMO, so you'd kinda expect to find Envelopes there.

- Joymuffin
Did you check the toy section? Maybe they had some pink glittery ones with unicorns next to Barbies and other dolls. :D :D :D :D
 
vierailija
I know, it's weird. Good thing you don't need stamps. That might be a whole expedition.
Oh, let's not even talk about stamps, literally horrible things resulted from me wanting to buy stamps here last year. :p And I did get the stamp in the end but that birthday card made it to its recipient in another European country three months later or something. :D

And I did check the toy/kids section too. :)

- Joymuffin
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Minua huvittaa suuresti tuo feat. Käärijän arvailu, siis noita ehdokkaita on niin paljon vaikka laskettaisiin vain ne, jotka ovat puhuneet collabista, jotka ovat sanoneet että on biisi tulossa pe tai ovat vihjanneet jotain potentiaalisesti Kärtsään liittyvää, niin ehdokkaita on silti varmaan ainakin tusina. :D
 
vierailija
Oh poor guy 🤭 I watched a Slo biathlon participant yesterday talk about his race, thought he seemed a bit strange. His beard was frozen solid, but maybe something else was up too. Or down. Or whichever direction. 🤭
I've clearly missed something, coming back to the platform for a second time today, and the topic is frozen p*nises:D you always keep me surprised<3 I really like how the topics have a broad range here, always somehow connected to the shipping universe!
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Ihana ajatus, että voit päästä puhumaan The Bojanille. Mulla itsellä on pieni trauma jäänyt tuosta B n näkemisestä, kun en uskaltanut puhua. Toista tilaisuutta tuskin tulee tässä elämässä. Eikä käytännön kielitaitoni ehkä riittäisikään. Minulla olisi tällä hetkellä aikaa ja rahaa, mutta en uskalla lentää, muuten lentelisin varmaan joksujen perässä ristiin rastiin ympäri Eurooppaa. Ensimmäistä kertaa elämässäni ajattelen tosissani, että tästä lentopelosta pitäisi päästä. Toivottavasti voimasi riittävät tuohon matkaan ja tapaat jumalaisen B n.
Rehellisesti oon tässä viime aikoina miettinyt, että miksi aikuinen ihminen, keski-ikäinen nainen haluaisi ehdottomasti päästä henkilökohtaisesti juttusille nuoren rock-idolin kanssa. Siis mistä syystä? Ihan vain koska ajattelee saavansa siitä itselleen jonkilaisen elämyksen? Vai koska oikeasti kuvittelee, että the Bojania jotenkin kiinnostaisi tavata juuri minut? Siis itsekin oisin NT:n aikana halunnut kohdata ja jutella Bojanin kanssa, mutta nyt olen alkanut ihmetellä, että miksi. Teinien kohdalla jotenkin ymmärrettävämpää, mutta mitä tuollaisesta tilanteesta saa, kun tietää, miten tyyppi joutuu kohtaamaan tuhansia faneja vuoden aikana. Aika naiivia olisi ajatella, että hänkään aidosti nauttisi tuosta ihmisten rajattomasta kiinnostuksesta päästä juttusille ja kuvaan jne. Kyse on enemmänkin välttämättömästä pahasta, joka musiikon elämään kuuluu.
 
vierailija
Minua huvittaa suuresti tuo feat. Käärijän arvailu, siis noita ehdokkaita on niin paljon vaikka laskettaisiin vain ne, jotka ovat puhuneet collabista, jotka ovat sanoneet että on biisi tulossa pe tai ovat vihjanneet jotain potentiaalisesti Kärtsään liittyvää, niin ehdokkaita on silti varmaan ainakin tusina.
Elastisella aika selkeä toi neonvihreä salama tai mikä lienee
 
vierailija
Ihana ajatus, että voit päästä puhumaan The Bojanille. Mulla itsellä on pieni trauma jäänyt tuosta B n näkemisestä, kun en uskaltanut puhua. Toista tilaisuutta tuskin tulee tässä elämässä. Eikä käytännön kielitaitoni ehkä riittäisikään. Minulla olisi tällä hetkellä aikaa ja rahaa, mutta en uskalla lentää, muuten lentelisin varmaan joksujen perässä ristiin rastiin ympäri Eurooppaa. Ensimmäistä kertaa elämässäni ajattelen tosissani, että tästä lentopelosta pitäisi päästä. Toivottavasti voimasi riittävät tuohon matkaan ja tapaat jumalaisen B n.
Ehkä tiedätkin että lentopelkoisille järjestetään kursseja, joilla monet ovat päässeet pelosta eroon? Finnairin verkkosivuilla on myös vastauksia lentopelkoisten kysymyksiin. Tsemppiä!

Mutta tuo ehdotettu Flixbus on hyvä vaihtoehto myös. Junalla matkustaminen on myös kivaa, toki Suomesta mennään ensin Ruotsiin tai vaikka Saksaan laivalla. Inter-rail-lipulla ei ole kallistakaan.

Jos olisi aikaa, reissaisin itsekin Joksujen keikoille Euroopassa, mutta muu elämä on esteenä. Ensi kesänä toivon pääseväni näkemään heidät sekä Suomessa että Sloveniassa.😍
 
vierailija
Rehellisesti oon tässä viime aikoina miettinyt, että miksi aikuinen ihminen, keski-ikäinen nainen haluaisi ehdottomasti päästä henkilökohtaisesti juttusille nuoren rock-idolin kanssa. Siis mistä syystä? Ihan vain koska ajattelee saavansa siitä itselleen jonkilaisen elämyksen? Vai koska oikeasti kuvittelee, että the Bojania jotenkin kiinnostaisi tavata juuri minut? Siis itsekin oisin NT:n aikana halunnut kohdata ja jutella Bojanin kanssa, mutta nyt olen alkanut ihmetellä, että miksi. Teinien kohdalla jotenkin ymmärrettävämpää, mutta mitä tuollaisesta tilanteesta saa, kun tietää, miten tyyppi joutuu kohtaamaan tuhansia faneja vuoden aikana. Aika naiivia olisi ajatella, että hänkään aidosti nauttisi tuosta ihmisten rajattomasta kiinnostuksesta päästä juttusille ja kuvaan jne. Kyse on enemmänkin välttämättömästä pahasta, joka musiikon elämään kuuluu.
No musta toikin on vähän hassu ajattelutapa, etteikö vähän vanhemmatkin fanit saisi tavata idoleitaan, jos haluavat yhteiskuvaan tai vaikka ehkä sanoa heille jotain. En itse ole meet&greet tyyppejä, mutta ei kuitenkaan taida olla mitään ikärajaa sille, että niihin voi osallistua. En myöskään näe mitään pahaa siinä, jos heitä lähestyy muulloin kun ovat työtehtävissä, toki ottaen huomioon paljonko heitä viitsii rasittaa omalla asialla.
 
vierailija
Rehellisesti oon tässä viime aikoina miettinyt, että miksi aikuinen ihminen, keski-ikäinen nainen haluaisi ehdottomasti päästä henkilökohtaisesti juttusille nuoren rock-idolin kanssa. Siis mistä syystä? Ihan vain koska ajattelee saavansa siitä itselleen jonkilaisen elämyksen? Vai koska oikeasti kuvittelee, että the Bojania jotenkin kiinnostaisi tavata juuri minut? Siis itsekin oisin NT:n aikana halunnut kohdata ja jutella Bojanin kanssa, mutta nyt olen alkanut ihmetellä, että miksi. Teinien kohdalla jotenkin ymmärrettävämpää, mutta mitä tuollaisesta tilanteesta saa, kun tietää, miten tyyppi joutuu kohtaamaan tuhansia faneja vuoden aikana. Aika naiivia olisi ajatella, että hänkään aidosti nauttisi tuosta ihmisten rajattomasta kiinnostuksesta päästä juttusille ja kuvaan jne. Kyse on enemmänkin välttämättömästä pahasta, joka musiikon elämään kuuluu.
No nyt oli kyllä kyynistäkin kyynisempi mielipide. Eli rajaisit fanituksen vain teinien hommaksi, ja rivien välistä olen jopa lukevinani, että pidät sitä jotenkin naurettavana?
Ennemminkin luulen, että Bojanista on virkistävää kohdata jonkun muunkin ikäinen fani kuin aina vaan niitä teinejä, jotka eivät osaa kysyä muuta kuin, mikä sun lempiväri on?
Itse asiassa mulla on jopa kokemusta siitä, miten bändi, joka koostuu nuorista kavereista suhtautuu vähän vanhempaan faniin. Kävin joskus paljonkin erään bändin keikoilla ja niin hullua kuin se olikin, niin keikan jälkeen baaritiskillä he hakeutuivat meidän vanhempien fanien seuraan, koska meidän kanssa saattoi oikeasti järkevästi keskustella 😉 Ja siis ikäeroa oli 20v 😂
Ja Bojan kyllä selkeästi haluaa ottaa yhteyttä faneihin niinkuin ollaan monesti nähty.
 
vierailija
Rehellisesti oon tässä viime aikoina miettinyt, että miksi aikuinen ihminen, keski-ikäinen nainen haluaisi ehdottomasti päästä henkilökohtaisesti juttusille nuoren rock-idolin kanssa. Siis mistä syystä? Ihan vain koska ajattelee saavansa siitä itselleen jonkilaisen elämyksen? Vai koska oikeasti kuvittelee, että the Bojania jotenkin kiinnostaisi tavata juuri minut? Siis itsekin oisin NT:n aikana halunnut kohdata ja jutella Bojanin kanssa, mutta nyt olen alkanut ihmetellä, että miksi. Teinien kohdalla jotenkin ymmärrettävämpää, mutta mitä tuollaisesta tilanteesta saa, kun tietää, miten tyyppi joutuu kohtaamaan tuhansia faneja vuoden aikana. Aika naiivia olisi ajatella, että hänkään aidosti nauttisi tuosta ihmisten rajattomasta kiinnostuksesta päästä juttusille ja kuvaan jne. Kyse on enemmänkin välttämättömästä pahasta, joka musiikon elämään kuuluu.
Itse uskon, että Bojan superekstroverttinä kyllä nauttii usein fanien kohtaamisesta, silloin kun ei ole ylikuormittunut ja tilanne on itsessään mukava, esim. puhutaan kivoja ja kiinnostavia juttuja, eikä mitään kiljumista ja "nuole mun naamaa ja nyt kuvataan 5 min video!" ja hänhän on todistettavasti usein tunnistanut faneja, joita on aiemmin tavannut ja puhunut heille/heistä tähän liittyen. Lisäksi minulla on hänelle kirje, jossa on hyvin epätavallinen ja uskoakseni hänenkin mielestään kiinnostava tarina siitä, miten Joksut ovat vaikuttaneet elämääni (ilman heitä olisin saattanut mm. perua Balkanille-muuttopäätöksen).

Mutta tokihan se on vähän päätöntä istua bussissa yhteensä noin 10 tuntia yms ja toivoa, että voi jutella The Bojanille minuutin. Itse kyllä tykkään elää elämääni aika päättömästi ja "yes and" -mentaliteetilla sitä myöten kuin nuiva kehoni sen mahdollista. :)

- Joymuffin-AASI
 
vierailija
No nyt oli kyllä kyynistäkin kyynisempi mielipide. Eli rajaisit fanituksen vain teinien hommaksi, ja rivien välistä olen jopa lukevinani, että pidät sitä jotenkin naurettavana?
Ennemminkin luulen, että Bojanista on virkistävää kohdata jonkun muunkin ikäinen fani kuin aina vaan niitä teinejä, jotka eivät osaa kysyä muuta kuin, mikä sun lempiväri on?
Itse asiassa mulla on jopa kokemusta siitä, miten bändi, joka koostuu nuorista kavereista suhtautuu vähän vanhempaan faniin. Kävin joskus paljonkin erään bändin keikoilla ja niin hullua kuin se olikin, niin keikan jälkeen baaritiskillä he hakeutuivat meidän vanhempien fanien seuraan, koska meidän kanssa saattoi oikeasti järkevästi keskustella Ja siis ikäeroa oli 20v
Ja Bojan kyllä selkeästi haluaa ottaa yhteyttä faneihin niinkuin ollaan monesti nähty.
Tavallaan mun pointti taisi mennä monelta vähän ohi. Se pointtihan ei ollut ollenkaan se, etteikö keski-ikäinen saisi fanittaa. Pointti oli vähän herätellä pohtimaan sitä, miksi haluaa nimenomaan henkilökohtaisesti tavata idolinsa. Mihin aikuinen ihminen tavallaan tarvii sitä kohtaamista? Mitä tarkoitusta se palvelee? Osaako joku vastata kysymyksen miksi?
Ja näiden idolienhan toki pitää esittää, että heitä kiinnostaisi fanien tapaaminen, se nyt vaan kuuluu ammattiin. Jännä ajatus, että juuri minä olisin niin kiinnostava, että idolini haluaisi jutella minun kanssani.
 
vierailija
Itsekkin olen miettinyt tuota tapaamisasiaa. En vain edes keksisi mitään järkevää sanottavaa ja en tiedä tekisinkö mitään kuvallakaan. Sinänsä haluaisin nähdä heidät lavan ulkopuolella vähän erilaisemmassa roolissa mutta tiukasti sivustakatsojana. Ja mitä K tulee niin ainoa kysymys mihin oikeasti kiinnostaisi saada vastaus on se että miltä tämä kaikki pyöritys on tuntunut ja se on liian henkilökohtainen ja vastaushan olisi jotain pintapuolista ja ympäripyöreää. Jään tämän kanssa odottelemaan sitä elämänkertaa ja niitä syvällisempiä analyysejä.

Ja olen introvertti joka ei muutenkaan tunnu keksivän mitään juteltavaa edes puolituttujen kanssa. Siirryn sivuun jos mahdollista ja korkeintaan kahden kesken juttelen jotain.
 
vierailija
Tavallaan mun pointti taisi mennä monelta vähän ohi. Se pointtihan ei ollut ollenkaan se, etteikö keski-ikäinen saisi fanittaa. Pointti oli vähän herätellä pohtimaan sitä, miksi haluaa nimenomaan henkilökohtaisesti tavata idolinsa. Mihin aikuinen ihminen tavallaan tarvii sitä kohtaamista? Mitä tarkoitusta se palvelee? Osaako joku vastata kysymyksen miksi?
Ja näiden idolienhan toki pitää esittää, että heitä kiinnostaisi fanien tapaaminen, se nyt vaan kuuluu ammattiin. Jännä ajatus, että juuri minä olisin niin kiinnostava, että idolini haluaisi jutella minun kanssani.
En ymmärrä tätä ajatusta miksi ei voisi tavata minkä ikäinen vaan
 
vierailija
Tavallaan mun pointti taisi mennä monelta vähän ohi. Se pointtihan ei ollut ollenkaan se, etteikö keski-ikäinen saisi fanittaa. Pointti oli vähän herätellä pohtimaan sitä, miksi haluaa nimenomaan henkilökohtaisesti tavata idolinsa. Mihin aikuinen ihminen tavallaan tarvii sitä kohtaamista? Mitä tarkoitusta se palvelee? Osaako joku vastata kysymyksen miksi?
Ja näiden idolienhan toki pitää esittää, että heitä kiinnostaisi fanien tapaaminen, se nyt vaan kuuluu ammattiin. Jännä ajatus, että juuri minä olisin niin kiinnostava, että idolini haluaisi jutella minun kanssani.
MInä ymmärsin sen pointin ja olen itse tullut siihen lopputulokseen että en tee sillä tapaamisella mitään. Ehkä olisi eri asia jos jossain ex-tempore tapaisi ja olisi jumissa siinä tilanteessa niin sitten olisi pakko ottaa kontaktia. Tässäkin toimisin niin kuin kenen tahansa satunnaisen kanssa.
 

Yhteistyössä