Miksi persuihin ajautuu ns. huonompi aines?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin, tämänhän tiesi "riikkakin" jokunen vuosi sitten, kunnes keksi, miten käyttää hyväksi tätä "huonompaa ainesta" oman vallan edistämiseen.

"Olen samaa mieltä muutaman edellä olijan kanssa siitä, että Perussuomalaisten "junttimaisuus" on vahva este omalle äänestämiselle. Paitsi että näen junttiuden ihan reaalisena tosiseikkana, kuvittelen myös puolueen nimenomaisen imagon olevan itselleni vääränlainen. Kaikesta valtavasta fiksuudestani ja läpitunkevasta rationaalisuudestani huolimatta taidan olla imagon orja! Olisiko vikani tässä sitten se, että edustan väärää sukupuolta vai se, etten ole "konservatiivinen" vai se, etten syö lihaa vai se, että siippa on Hesarissa?

Yritin tuossa ennen joulua mennä juttelemaan paikallisella torilla Perussuomalaisten kojulle. Mutta siellä oli vain sellaisia vanhoja ylipainoisia duunaripunaniskoja, joiden laukeamiseen riittäisi "Halonen on lesbo"-mantran hokeminen. Ei ne asiat muissakaan kojuissa paljon sen paremmin olleet, mutta ainakin kokkareiden tiskillä sai parempaa kahvia. Kyllä politiikka on säälittävää! Niin siis eli kohti parempaa maailmaa ja sitä rataa. Onneksi vaaleihin on vielä aikaa. Kiitos Jussille loistavista kirjoituksista joka tapauksessa!"
 
vierailija
Hyvin kirjoitettu
Kiitos vuosien takaa. Olen tarkkanäköinen asioiden suhteen.
Persujen taivalta seuratessani on ollut itkussa ja naurussa pitelemistä.
Kerran ruokakaupan kahvilassa tuntematon mies tuppautui pöytääni. Hän kertoi olevansa syntyisin Viipurista. Juttua hänellä riitti kuin turkin hihasta. Tuikkasin muistaakseni väliin, että minua on joku joskus luullut kansanedustajaksi. Kerroin silloin asiasta työkaverille, joka sanoi, että vaikutan puheissani hyvin vakuuttavalta. Kun joskus luen vanhoja tekstejäni netistä, sanon ääneen waude. hitsin hyvin kirjoitettu. Iltani kului eilen Pariisin kisoja katsoessani. Siellä vierailin tällä vuosituhannella useasti. On minua myös luultu urheilijaksi. Sen olettamuksen sanoja oli olympia-asioissa vaikuttava persoona. Ehkä kotisohvalla makoilusta tulee joskus kisalaji. Siihen persupuolue voisi panostaa. Lajiin tunku olisi tastusti valtava.
 
vierailija
Kiitos vuosien takaa. Olen tarkkanäköinen asioiden suhteen.
Persujen taivalta seuratessani on ollut itkussa ja naurussa pitelemistä.
Kerran ruokakaupan kahvilassa tuntematon mies tuppautui pöytääni. Hän kertoi olevansa syntyisin Viipurista. Juttua hänellä riitti kuin turkin hihasta. Tuikkasin muistaakseni väliin, että minua on joku joskus luullut kansanedustajaksi. Kerroin silloin asiasta työkaverille, joka sanoi, että vaikutan puheissani hyvin vakuuttavalta. Kun joskus luen vanhoja tekstejäni netistä, sanon ääneen waude. Hitsin hyvin kirjoitettu. Iltani kului eilen Pariisin kisoja katsoessani. Siellä vierailin tällä vuosituhannella useasti. On minua myös luultu urheilijaksi. Sen olettamuksen sanoja oli olympia-asioissa vaikuttava persoona. Ehkä kotisohvalla makoilusta tulee joskus kisalaji. Siihen persupuolue voisi panostaa. Lajiin tunku olisi taatusti valtava.
Virheitäni pukkaa.
 

Yhteistyössä