vierailija
Kiitos vuosien päästä!Hyvin kirjoitettu
Ex-kansanedustaja Tiina Elovaara (ps) sanoitti saman asian hyvin aamun ip-lehdessä.
Kiitos vuosien päästä!Hyvin kirjoitettu
Todella vastemielisen oloinen -ja näköinen nainen!Purra vie tyhmyyden jo aivan uudelle tasolle!
Kiitos vuosien takaa. Olen tarkkanäköinen asioiden suhteen.Hyvin kirjoitettu
Sinua ei huollittaisi vassareihin. Pysy ihmeessä riistäjäpuolueessasi.mihin huonomman aineksen kuuluisi ajautua? minusta on vain hyvä että niillekkin on oma puolueensa
ohan luusereillakin vasemmistoliitto
Korjasins
Sinua ei huollittaisi vassareihin. Pysy ihmeessä riistäjäpuolueessasi.
Olet siihen kaikista passelein. Olet loukkaamisessa ja mitätöinnissä valioainesta.
Huolimattomuusvirheiden oikaisut.s
Sinua ei huolittaisi vassareihin. Pysy ihmeessä riistäjäpuolueessasi.
Olet siihen kaikista passelein. Olet loukkaamisessa ja mitätöinnissä valioainesta.
Virheitäni pukkaa.Kiitos vuosien takaa. Olen tarkkanäköinen asioiden suhteen.
Persujen taivalta seuratessani on ollut itkussa ja naurussa pitelemistä.
Kerran ruokakaupan kahvilassa tuntematon mies tuppautui pöytääni. Hän kertoi olevansa syntyisin Viipurista. Juttua hänellä riitti kuin turkin hihasta. Tuikkasin muistaakseni väliin, että minua on joku joskus luullut kansanedustajaksi. Kerroin silloin asiasta työkaverille, joka sanoi, että vaikutan puheissani hyvin vakuuttavalta. Kun joskus luen vanhoja tekstejäni netistä, sanon ääneen waude. Hitsin hyvin kirjoitettu. Iltani kului eilen Pariisin kisoja katsoessani. Siellä vierailin tällä vuosituhannella useasti. On minua myös luultu urheilijaksi. Sen olettamuksen sanoja oli olympia-asioissa vaikuttava persoona. Ehkä kotisohvalla makoilusta tulee joskus kisalaji. Siihen persupuolue voisi panostaa. Lajiin tunku olisi taatusti valtava.