Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lainaukset taas rikki, mutta Saksa on hiton iso maa, yli 80 miljoonaa ihmistä eli n. 10x Ruotsin verran, plus se on autolla, junalla ja bussilla kohtuulähellä useimpia keskieurooppalaisia ja halpalentojakin menee moniin kolkkiin hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
K: Hey babe. What is this European Tour 2024 someone sent me?
B: What about it? I have told you about that before.
K: You did not say you have two gigs in Loreenland and only one in Finland!!! How could you do that?
B: Oops.
K: That is all you can say? Oops? I am angry now. Any other country but not Loreenland.
B: Sorry, but Conor added Malmo there in the last minute. It was the only gig he could get us eventually. But I promise I will make it up to you.
K: How?
B: Noticed that we start from Helsinki? There is a reason for that. I heard that Lapland is especially beautiful then, so I booked a nice place for us to stay for a few days before the gig in Helsinki.
K: Okei, that is a good start.
B: You want more?
K: I always want everything from you.
B: Did you also notice that there are no gigs between 29.3. and 10.4.? And as it happens, you don't have any gigs then either.
K: So?
B: You know that 7.4. is our first anniversary, right? I want us to spend that time together far away from everything and celebrate privately. So I booked us a 10 day trip to Bora Bora. Still mad at me?
K: Mad about you! Love ya, love ya, love ya!!!
If only! Yes because yes.
 
vierailija
Saksassa viisi, kyllä se on paljon
minusta tuo kiertuereitti on hyvinkin looginen. On toteutettavissa samalla keikkabussilla Helsingistä Padovaan. Saksan kauttakulkua reitillä on kolmeen otteeseen, joten miksipä siellä ei pysähtyisi esiintymään. Eikö tuota ennemmin kannattaisi tarkastella siten että missä kaupungeissa keikat on kuin sitä missä valtiossa nuo kaupungit on? Mitä väliä sillä on minkä valtion rajojen sisällä keikkapaikat on? Padovan jälkeen varmaan viettävät aikaa Sloveniassa ja sieltä lentävät takaisin Lontooseen. Yhdistyisipä kiertue Käärijän kiertueeseen niin että Kärtsän porukka nappaisi bussin Sloveniassa ja matkaisi sillä oman kiertueensa ja bussi saataisiin kätevästi takaisin Helsinkiin.
 
Q: Hey babe. What is this European Tour 2024 someone sent me?
B: What about it? I have told you about that before.
Q: You did not say you have two gigs in Loreenland and only one in Finland!!! How could you do that?
B: Oops.
Q: That's all you can say? Oops? I am angry now. Any other country but not Loreenland.
B: Sorry, but Conor added Malmo there in the last minute. It was the only gig he could get us eventually. But I promise I will make it up to you.
Q: How?
B: Noticed that we start from Helsinki? There is a reason for that. I heard that Lapland is especially beautiful then, so I booked a nice place for us to stay for a few days before the gig in Helsinki.
Q: Okay, that is a good start.
B: You want more?
Q: I always want everything from you.
B: Did you also notice that there are no gigs between 29.3. and 10.4.? And as it happens, you don't have any gigs then either.
Q: So?
B: You know that 7.4. is our first anniversary, right? I want us to spend that time together far away from everything and celebrate privately. So I booked us a 10 day trip to Bora Bora. Still mad at me?
Q: Mad about you! Love ya, love ya, love ya!!!
Are any K's dates for 2024 out already?
 
vierailija
Joy, I advise you to do what makes you happy, go to Bojan, talk to him, do what you feel you want to do. This life is greedy for joys and emotions, we must do whatever makes us happy. Made in Italy
Thanks, that's what I generally try to do in life. :) But we'll see if I actually get a chance to do it. I'm also going to wear what I dubbed "Metulji cosplay". :D It's great but also quite weird and OTT (consisting of "normal" clothes and a hair pin, not like actual cosplay). Maybe it'll catch The Bojan's attentino, at least.

- Joymuffin
 
vierailija
Mitä toi ”early access tickets available” mahtaa tarkoittaa? Ostetaanko liput JO nettisivujen kautta? Olisi kiva tietää paljon lippuja tulee myyntiin. Tuleeko vaan seisomapaikat lattialta vai koko sali istumapaikkoineen.
 
vierailija
Mä olen miettinyt vanhana tätinä tuota tapaamisasiaa. Mä siis törmäsin sattumalta koko joksuporukkaan ja ensin sanoin itselleni, että nyt et liiku nainen mihinkään, et lähesty yhtään. Sitten mä vaan huomasin tallustavani niiden luo, B oli siinä lähinnä saatavilla. Pyysin ja otin kuvan, vain hänestä ja varmaan suunnilleen juoksin karkuun. En ole kauhean ylpeä tästä ja olen miettinyt paljon sitä, kuinkahan naurettava mahdoin olla. Mietin myös sitä, mitä mä sillä kuvalla oikein teen ja mitä olisin sanonut jos olisin uskaltanut. Ja miksi edes lähestyin heitä. Mulle kyllä jäi jonkinlainen nolous tuosta, mutta varmaan jos olisin ollut enemmän tolkuissani siinä tilanteessa, se ei olisi minusta niin noloa. Taatusti olen vanhempi kuin kukaan teistä. Siinä varmaan tuli sellainen kerran elämässä- paniikki, joka sai lähestymään heitä. Olisihan siinä voinut hullumminkin käydä, olisin voinut vaikka kompastua tai sanoa jotain outoa.
Tämä tarina kuulostaa niin tutulta että olen varmaan lukenut sen vauvaltakin. Saattaisi mullekin noin käydä tai ainakin ihan vaan tervehtisin jos vastaan tulisi kun näkyisi kuitenkin naamasta että tunnistan ja semituijotan. Tuliko muuten hyvä kuva? Tai tuntuuko että se on jonkinlainen aarre tai erityinen muisto?

Ota huumorilla tuo pakeneminen paikalta. Tai itse ainakin ottaisin. Varmaan pojat ovat kummallisempiakin reaktioita todistaneet.
 

Yhteistyössä