Heheh, laitetaan nyt 5v ajalta mitä tapahtunut.. Kaipa tämäkin jotain terapiaa on.
Meillä on välimatkaa reilu 100km.
-Lapsien haku ja palautus lähivanhemmalle.
Koskaan lapset eivät ole olleet valmiina kun olen mennyt hakemaan heitä, pari kertaa käynyt jopa niin ettei ketään ole paikalla eikä puhelimeen vastata.
Pari x palauttaessa sovittuna aikana ex ei ole ollut kotona.
-Sovittuja tapaamisia on peruttu milloin mistäkin syystä.. Tästä otin yhteyttä eteenpäin.
-Lasten vaatetus.. Maksan erittäin isot elatusmaksut on sovittu että ex hoitaa vaatetuksen.
Lapsilla on kotonaan ollessa hienot vaatteet, minulle he tulevat kirppikseltä ostetuissa rytkyissä jotka ovat vielä rikki.. Lapset tulevat minulle viikoksi ja heillä saattaa olla vaikka mukana 1 kalsarit ja t paita.
-Lapsiin yhteydenpito
Ex uhkasi hakea lähestymiskieltoa jos otan yhteyttä häneen, kuulemma lapsilla on opmat puhelimet sitä varten että voin soittaa..
Ainut vaan että lapsien numerot vaihtuvat vähän väliä.
-Lapsille valehtelu.
Ex on sanonut etteivät isovanhemmat halua nähdä heitä..
Totuus on se että isovanhemmat ovat toistuvasti ehdotelleet voivansa hakea lapset heille ja palauttaa, asuvat 250km päässä.
-Ex on myös valehdellut lapsille että eromme johtui siitä kun isä halusi vaihtaa heidät toiseen naiseen.
-Ex manipuloi lapsia, esimerkkinä tuo että lapsille sanotaan kun olen menossa heitä hakemaan että voi voi nyt ette pääse sinne ja sinne kun joudutte lähtemään isälle..
Myös pojalle on tehty niin että perjantaina ostetaan hänen haluamansa peli joka annetaan hänelle juuri ennen kuin olen hakemassa, samalla kielletään ottamasta pelikone mukaan minun luokse, ja väitetään että minä olen kieltänyt.
-Äskeiseen liittyvää.
Kaikki harrastukset sovitetaan niin että ne menevät päällekkäin minun ja lapsien yhteisen ajan kanssa.
-Ex kaveraa lapsien kanssa tämä tarkoittaa sitä että heillä ei ole mitään sääntöjä ja minua syyllistetään siitä että lapset joutuvat menemään esimerkiksi nukkumaan meillä ollessaan klo 21.30 kotonaan he saavat valvoa näköjään kouluaamuinakin 00.30 asti.
Meillä ei myöskään alle 10v saa katsoa ilta 9 jälkeen tulevia tapposarjoja tai elokuvia jotka on suunnattu +16 vuotiaille.
-Ex in tehnyt perättömiä ilmiantoja kelaan etten ole maksanut elatusmaksuja
-Ex myös tykkää lupailla että isä ostaa teille sitten sitä ja sitä mm polkupyöriä ym juttuja..
Ja kuka onkaan sitten pahis kun ei enää elareiden päälle näitä ostele.
ENsimmäinen kiusanteko mitä ex.ästä muistui mieleen oli se kun istuttiin hyvässä hengessä pöydän ääreen puhuaksemme elatusmaksuista, sovittiin 200/kk sillä edellytyksellä että lapset ovat minun luonani vajaa puolet kuukaudesta, Hän suostui ja hymyili päälle!!
2 Päivää tästä postilaatikossa oli haaste jossa hän haki 660 elatusmaksuja
Toinen kiusanteko oli se että lastenvalvojalla tapaamissopparia tehdessä hän vaati että lapset olisivat joka toinen päivä mulla ja hällä ja minä hoidan kuljetukset!! Tämäkin olisi onnistunut hienosti välimatkan vuoksi, tuskin olisi tullut kulujakaan kun 10 000 vuodessa lasten kuljetuksesta, Propsit lv:lle joka laittoi ex.än itkemään kun ei jaksanut enää kuunnella.
Ugh olen puhunut, että tälläistä meillä jotain varmasti unohtui..