[QUOTE="hmmm";27993932]Ymmärrät varmaan aloittaja, että monen tukiverkko on pikkulapsiaikana kaukana ja on kiinni lapsissa koko ajan. Jos sitten n sovittu että nähdään aikuisten kesken ja oma lapsi jää puolison kanssa kotiin ja äiti kuvittelee saavansa lapsivapaata, niin on todella raivostuttavaa jos raahaat oman lapsen mukaan, aivan sama millainen lapsi hän on. Tuolloin olisi kohteliasta ilmoittaa että et pääsekään tulemaan ilman lasta, niin ystäväsi voisi joko peruuttaa tai ottaa omansakin mukaan, niin viettää lapsivapaata joku toinen päivä. Jos vaikka puoliso on perunut urheiluharrastuksen tai jotain jotta saa vahtia omaa lastaan, niin ymmärrätkö että on todella kurjaa jos sinä et pidä sovitusta kiinni.
Itseäni ei ehkä enää niin käytöksesi ärsyttäisi kun omani jo isompia ja vapaata on.[/QUOTE]
Ymmärrän todella hyvin, sillä olen ollut myös yksinhuoltaja, jolla ei ole juurikaan ollut lapsenvahtia jos joku toisi lapsensa mukaan minun lapsivapaalla. Itse asiassa näin on jäänytkin ja olen hoitanut toisten lapsia kun omani ollut hoidossa.
Mutta ITSE en kuitenkaan ole koskaan, enkä aiokaan mennä aikuisten kesken sovittuihin tapaamisiin lapsen kanssa. JOten olen pitänyt kiinni sovitusta. Vaan kyse on siitä, että nämä tietyt äidit eivät halua koskaan tavata lasten kera ja siksi tapaamisia on harvemmin. Se minua harmittaa kun ei voida sitten nähdä ollenkaan ellei ole lapsivapaata.