Huomenta! Monta kertaa käyn kurkkaamassa täällä onko joku jotain kirjoitellut:ashamed: Olo on niin tuskainen ja paha ettei mitään rajaa, herään yöllä joskus kolmen aikaan mitä ihmeellisempiin tuntemuksiin. Nyt pari päivää on toisen käden pikkurilli jatkuvasti puuduksissa ja kipeä, yöllä alkoi pisteleen toisen jalan isovarvasta.... jalat on jäykät ja kipeät, särky on kamala, vihloo, viiltää, juilii, jomottaa. Särkyä on eniten jaloissa, jalkapohjat on erityisen kipeät. Leuat on väsyneet, puhuminenkin ottaa leukoihin. Kävin fysikaalisessa viimeviikolla, no ei siitä vielä ainakaan apua ollut. Maanantaina menen uudestaan. Nykimiset on oikein pahoina myös, koko ajan nyppii jossain päin. Hermot on ihan riekaleina, olen kuitenkin töissä koska kotona seinät kaatuisi päälle, en uskalla jäädä sairaslomalle vaikka lääkäri sitä esitti.
Googlettamisen minäkin olen yrittänyt lopettaa, sitten aina ajattelen että jos löytyisi jotain semmoista mikä helpottaisi ja taas olen nenä pitkällään googlessa lukemassa, ja pelko senkun lisääntyy....:headwall: Sydän tulee takuulla läpi joku päivä, niin kovasti se paukuttaa nykyään. Iltaisin olen puolikuollut, aamulla ehkä vähän parempi olo.
No tämmöistä valitusta, mutta ihanaa kun voi nämä edes johonkin vuodattaa.
Mieheni on kyllä ymmärtäväinen ja sympaattinen. Välit vanhempieni kanssa on hyvät, mutta varovaiset jollain tavoin, en halua heidän mieltään vaivata näillä oireillani. Äiti kyllä tietää että olen menossa ENMG,hen ja sanoin tässä sille että olen ollut aika kipeä. Olenkin ajatellut että jos minä tässä alan kuolemaan niin onneksi he ovat olemassa ainakin toistaiseksi tukena lapsille. nyyhhh!! ja itkua tulee.... :'( Minulla on myös veli joka on minua huomattavasti nuorempi, hänenkin kanssaan on hyvät välit, mutta olemme kuitenkin eri sukupolvea, ehkä nyt lähempiä kun hänkin on jo kuitenkin aikuinen. Nuorin lapseni on 12.
Sosiaalinen elämä on vähäistä, erittäin vähäistä. Perhe (uusio sellainen) ja työ.
Töistä olen uupunut, mutta en voi luovuttaa, viimeisissä yt:ssä meistä kolmesta kaksi pihalle ja yksi jäi, eli minä, ja taas on yt:t. En jaksa surra sitä että jos työt loppuu, ehkä se on sitten jonkun uuden alku, melkein joskus toivon sitä että saisin lopputilin, olen tähän työhön tosi puutunut. Luonteeltani olen epäitsekäs ja ylitunnollinen.
Sitä toivon että olo olisi normaali, että voisi herätä ilman kipuja ja pelkoa. Kesä oli vähän parempi, kevät oli tämmöinen samanlainen, no ei varmaan ihan näin paha.
Onneksi on olemassa tämä netti ja tämmöinen asiallinen keskustelupalsta, tämä on tällähetkellä melkoinen henkireikä.
Voimia tähän päivään!!
ja yritetään uskoa siihen että joskus näistä kokemuksista on apua siihen että voidaan tukea toisia paremmin, kun on ymmärrys siitä että mistä on kyse. :hug: