ap
Kiitoksia vastauksesta kysymykseen, en tainnut ensimmaista vastaustasi kysymykseeni aikaisemmin huomatakaan. Meillakin huomaan paljon samoja piirteita kuin itsellani lapsena, silla erolla etta lapsi ei ole ujo, joten myos perheen ulkopuoliset ovat saaneet osansa lapsen ulosannista...Alkuperäinen kirjoittaja Data:Minä jo vastasin, mutta en tiedä hukkuiko vastaus tuon muun keskustelun alle. Toisaalta ainakin keskustelu on pysynt etusivullaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Aloitukseni on kaapattu! Tahan mennessa ainoastaan pari ihmista on tainnut vastata itse kysymyksiin Muutkin saa osallistua!
Eli vasta koulussa huomattiin. Eskarissa olivat hieman miettineet mutta meille ei ehtinyt tulla tietoa kun muutettiin. On kuitenkin normaalihko fiksu poika. Hyvin samantapainen kuin minä pienenä paitsi on tainnut periä äidiltään sosiaalisuutta. Viihtyy paljon yksin rakennellen legoilla, mutta nykyään leikkii paljon myös koulukavereiden kanssa. Koulussa opettaja ihmetteli hitautta, varsinkin saneluissa. Kokeissa kuitenkin sai hyviä arvosanoja vaikka ei aina ehtinyt kaikkea tehdä. Huonoina päivinä ei saanut mitään tehdyksi, kuten silloin kun opettaja laittoi karttakirjan näkösuojaksi jotta poika pystyisi keskittymään paremmin.
Lähtötilanteet tosin vei pienenäkin paljon aikaa ja jumiutumista esiintyi paljon. Aina ei vaikuta kuuntelevan ja välillä ottaa asioita kirjaimellisesti.
Kiitoksia paljon linkki vinkeista, pitaa niihin syventya kohta.
Viela semmoinen tuli mieleen etta tiedatko mitaan hyvaa suomenkielista kirjaa aiheesta, koska epailen samaa isallani, eika han osaa englantia mutta varmaan mielenkiinnolla lukisi.