U
Uimarit
Vieras
Olen menossa tänään tokaluokkalaisen pojan kanssa uimahalliin ja tässä pähkäilen, että kummalle puolelle hänet ohjaan, miesten vai naisten?
Hän on jo kuitenkin sen verran iso, että periaatteessa pärjäisi itsekseen miesten puolella, mutta toisaalta tarvitsee vielä silmällä pitoa.
Toisaalta hänestä voi olla kiusallista tulla naisten puolelle.
Miten te tekisitte tässä tilanteessa, kun ei ole toista aikuista (miestä) mukana??
Hän on jo kuitenkin sen verran iso, että periaatteessa pärjäisi itsekseen miesten puolella, mutta toisaalta tarvitsee vielä silmällä pitoa.
Toisaalta hänestä voi olla kiusallista tulla naisten puolelle.
Miten te tekisitte tässä tilanteessa, kun ei ole toista aikuista (miestä) mukana??