V
vierailija
Vieras
Kysytkin vieläEi helvetti mitä mä luen, pitääkö joku kehityshäiriöinen täällä päiväkirjaa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kysytkin vieläEi helvetti mitä mä luen, pitääkö joku kehityshäiriöinen täällä päiväkirjaa![]()
Mitä oikein tarkoitat. Ihan kivaa luettavaa nuo pidemmät tekstit. Niitä kai tarkoitat. Kerrot itsestäsi paljon kommenttisi sanavalinnalla.Ei helvetti mitä mä luen, pitääkö joku kehityshäiriöinen täällä päiväkirjaa![]()
Päivän naurut saa aina kun tulee tänne lukemaanKysytkin vielä![]()
Oliko hän siellä synttäreilläkin? Mistä näkee?Minkälainen ihminen tämä Dzejlan manageri oikein on? Ihmettelen vain, miten hän tunkee mukaan perhetapahtumaan (Dzejlan siskon synttärit ja poikaystävän juhlakonsertti). Onko siis enemmänkin ystävä eikä "oikea" manageri tyyliin Jesse ja sitten se varsinainen ammattilainen (Kalle L.?) ei näissä läheisten perhetapahtumissa kiertele vaan hoitaa duuniaan kunnolla. Mietin vain, kun jokin tuossa kuviossa vähän mättää.
Olet onnekas. Minulla on ollut ripulia viime aikoina. En ole keksinyt syytä ja vessassa joutuu ravaamaan paljon. Täällä kehotettiin vähentämään kasviksia, mutta sekään ei ole oikein auttanut:Vatsa on nyt kovalla. En tiedä taas johtuuko ruuasta. Söin eilen jauhelihapihvejä kaksi kappaletta, uusia perunoita ja kermakastiketta. Aamupalan jätin väliin, mutta illalla söin kaksi makkaravoileipää ja smuutin. Kakalla olen käynyt viimeksi toissapäivänä.
Mitä sitten halusit lukea?Ei helvetti mitä mä luen, pitääkö joku kehityshäiriöinen täällä päiväkirjaa![]()
Mä teen jauhelihakastiketta ja spaghettia!! Ja Coop Pecorino Romano juustoraastetta päälle, nam!Olet onnekas. Minulla on ollut ripulia viime aikoina. En ole keksinyt syytä ja vessassa joutuu ravaamaan paljon. Täällä kehotettiin vähentämään kasviksia, mutta sekään ei ole oikein auttanut:
Onko ripulia vai ummetusta?Mä teen jauhelihakastiketta ja spaghettia!! Ja Coop Pecorino Romano juustoraastetta päälle, nam!
Suomessa 60000 dollaria ja Sloveniassa 40000 dollaria.
Syötkö paljon lihaa tai ruisleipää? Ne ainakin minulla kovettavat vatsaa. Pavut herneet ja muut kannattaa jättää väliin. Niistä tulee pahanhajuisia pierujakin.Olet onnekas. Minulla on ollut ripulia viime aikoina. En ole keksinyt syytä ja vessassa joutuu ravaamaan paljon. Täällä kehotettiin vähentämään kasviksia, mutta sekään ei ole oikein auttanut:
Ihan googlasin ton asian niin onhan siinä Suomi kuitenkin edellä.Mistä sinä näitä nappaat?
Tässä on nopea katsaus Slovenian keskeisiin talouslukuihin:
- Bruttokansantuote yhteensä: $86,73 miljardia
- BKT asukasta kohden (BKT/capita): $40 630
- Talouden kasvuvauhti: +2,0 % [1]
Suomen kasvuvauhti: koko kuluvan vuoden 2026 talouskasvun ennustetaan asettuvan noin 0,7–0,8 prosenttiin. Ellei Suomessa pikku hiljaa ala kasvuvauhti kiihtyä, ohi menee että paukahtaa.
Pitkät blondit työkaverit on parhautta <3 !!!Siellä taas K blondinsa kanssa autossa. Ne on kokoajan yhdessä! <3
Kuinka pitkä Karim sit onkaan, en ole ajatellutkaan erityisesti?Pitkät blondit työkaverit on parhautta <3 !!!
![]()
Ilkeät, kehittymättömät, henkisesti keskenkasvuiset yksilöt naureskelevat toisten kirjoituksille.
Ilmavaivaa on usein. Vähän kiusallista, kun pakko julkisissakin salaa päästää ilmat ulos.Onko ripulia vai ummetusta?
Kertokaa ruokia, jotka ei pieretä.Ilmavaivaa on usein. Vähän kiusallista, kun pakko julkisissakin salaa päästää ilmat ulos.