K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkälainen ihminen tämä Dzejlan manageri oikein on? Ihmettelen vain, miten hän tunkee mukaan perhetapahtumaan (Dzejlan siskon synttärit ja poikaystävän juhlakonsertti). Onko siis enemmänkin ystävä eikä "oikea" manageri tyyliin Jesse ja sitten se varsinainen ammattilainen (Kalle L.?) ei näissä läheisten perhetapahtumissa kiertele vaan hoitaa duuniaan kunnolla. Mietin vain, kun jokin tuossa kuviossa vähän mättää.
 
Vatsa on nyt kovalla. En tiedä taas johtuuko ruuasta. Söin eilen jauhelihapihvejä kaksi kappaletta, uusia perunoita ja kermakastiketta. Aamupalan jätin väliin, mutta illalla söin kaksi makkaravoileipää ja smuutin. Kakalla olen käynyt viimeksi toissapäivänä.
 
Minkälainen ihminen tämä Dzejlan manageri oikein on? Ihmettelen vain, miten hän tunkee mukaan perhetapahtumaan (Dzejlan siskon synttärit ja poikaystävän juhlakonsertti). Onko siis enemmänkin ystävä eikä "oikea" manageri tyyliin Jesse ja sitten se varsinainen ammattilainen (Kalle L.?) ei näissä läheisten perhetapahtumissa kiertele vaan hoitaa duuniaan kunnolla. Mietin vain, kun jokin tuossa kuviossa vähän mättää.
Oliko hän siellä synttäreilläkin? Mistä näkee?
 
Vatsa on nyt kovalla. En tiedä taas johtuuko ruuasta. Söin eilen jauhelihapihvejä kaksi kappaletta, uusia perunoita ja kermakastiketta. Aamupalan jätin väliin, mutta illalla söin kaksi makkaravoileipää ja smuutin. Kakalla olen käynyt viimeksi toissapäivänä.
Olet onnekas. Minulla on ollut ripulia viime aikoina. En ole keksinyt syytä ja vessassa joutuu ravaamaan paljon. Täällä kehotettiin vähentämään kasviksia, mutta sekään ei ole oikein auttanut:
 

Yhteistyössä