9-vuotiaan kanssa uimahallissa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uimarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uimarit

Vieras
Olen menossa tänään tokaluokkalaisen pojan kanssa uimahalliin ja tässä pähkäilen, että kummalle puolelle hänet ohjaan, miesten vai naisten?

Hän on jo kuitenkin sen verran iso, että periaatteessa pärjäisi itsekseen miesten puolella, mutta toisaalta tarvitsee vielä silmällä pitoa.

Toisaalta hänestä voi olla kiusallista tulla naisten puolelle.
Miten te tekisitte tässä tilanteessa, kun ei ole toista aikuista (miestä) mukana??
 
Se on katsos sillä tavalla kun 3-4 vuotiaat on jo yksin ulkona ja 5-6 vuotiaat yksin kotona niin kyllä se jo 9- vuotiaan pitää pärjätä yksin oikeestaan missä vaan:( Ainakin tään palstan äitien mukaan:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uimarit:
Olen menossa tänään tokaluokkalaisen pojan kanssa uimahalliin ja tässä pähkäilen, että kummalle puolelle hänet ohjaan, miesten vai naisten?

Hän on jo kuitenkin sen verran iso, että periaatteessa pärjäisi itsekseen miesten puolella, mutta toisaalta tarvitsee vielä silmällä pitoa.

Toisaalta hänestä voi olla kiusallista tulla naisten puolelle.
Miten te tekisitte tässä tilanteessa, kun ei ole toista aikuista (miestä) mukana??

Kyl tosiaan voi poajasta olla kiusallista sielä akkojen seassa, samaten tytöistä jos 9v poika on siellä. Kyl se pärjää miestenpuolella kun opastat hyvin ja oisko vaik joku vaavoja joka vois vähän kattooo perään jos sua huolettaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihan oikeasti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No ei ole jälkeenjäänyt. =O
Sitten vaan reippaasti sinne pippelipuolelle. 9-vuotias osaa kyllä riisua, käydä suihkussa, saunoa ryhmäsaunassa ja pukea vaatteet ilman äidin apua.

Lukeeko siellä ovessa pippelipuoli? Naisille tietenkin pimpsapuoli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on katsos sillä tavalla kun 3-4 vuotiaat on jo yksin ulkona ja 5-6 vuotiaat yksin kotona niin kyllä se jo 9- vuotiaan pitää pärjätä yksin oikeestaan missä vaan:( Ainakin tään palstan äitien mukaan:(
Kyllä normaali 5-6 -vuotias pärjää hetken yksinään kotona ja 9-vuotias todellakin yksin suihkutiloissa, varsinkin kun siellä on muitakin aikuisia. Apua saa jos tarvitsee kun vaan pyytää.
 
Sehän tuossa olisi kiusallista jos samanikäisiä kenties koulukaveri tyttöjä sattuisi samaan aikaan saunatiloihin.
ovathan nuo koululaisetkin eri puolilla jumppapukeutumisessa jne.
Miesten puolelle mars.
 
Ehdottomasti miesten puolelle 9-vuoias poika. Ei se muita taitoja vaadi kuin että löytää oikean kopin, osaa riisua itsensä ja laittaa kamat kaapiin, käydä suihkussa ja vetää uimahousut jalkaan. Jos yhdeksänvuotias ei siihen vielä kykene niin opetelkaa ensin kotona.
 
Itse uimahallissa käydessäni pidin kiusallisena naapurin samanikästä naistenpuolella..pukeutumis tilassa satuttiin vieretysten. Vieras tokaluokkalainen ei luultavasti olisi ollut niin outoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan oikeasti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No ei ole jälkeenjäänyt. =O
Sitten vaan reippaasti sinne pippelipuolelle. 9-vuotias osaa kyllä riisua, käydä suihkussa, saunoa ryhmäsaunassa ja pukea vaatteet ilman äidin apua.

Lukeeko siellä ovessa pippelipuoli? Naisille tietenkin pimpsapuoli?
Meillä niissä on symbolit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan oikeasti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No ei ole jälkeenjäänyt. =O
Sitten vaan reippaasti sinne pippelipuolelle. 9-vuotias osaa kyllä riisua, käydä suihkussa, saunoa ryhmäsaunassa ja pukea vaatteet ilman äidin apua.

Lukeeko siellä ovessa pippelipuoli? Naisille tietenkin pimpsapuoli?
Meillä niissä on symbolit.

Eli siis pippelin ja pimpsan kuvat?
 

Yhteistyössä