H
HAH sanon minä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:miesten puolelle. ton ikänen on jo sen verran iso, että hänen täytyy ymmärtää sääntöjä ja määräyksiä ja myös totella niitä. eli jos et halua, että altaaseen yksin menee, niin sanot, että odottaa sinua altaan reunalla.
Sääntöjä ja määräyksiä! Viimeksi uimahallissa käydessäni kysyin onko jotain ikärajaa millon ei saa mennä vastakkaisen sukupuolen pukutiloihin, vastaukseksi sain, että ei ole. Ainakaan siis meidän uimahallissa EI ole ikärajaa. Minusta on ihan jokaisen ihmisen omaa likaista mielikuvitusta, jos ei pieni poika tai tyttö voi tulla vastakkaisen sukupuolen tiloihin, ja niitähän vielä jopa 9-vuotiaat ovat.